Mä ostin tänään tämmösen (sis. kuvan)

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductImagesDisplay?productId=296490

Valeensinisenä. =)

Ja nyt on kauhee ongelma tissiliivien kanssa. Olkaimettomat kävis muuten, mutta jotenkin toi yläreuna menee sinne olkaimettomien alle tai siis sillai ihmeellisesti, että se näyttää ihan tyhmältä. Ilmankaan en haluais olla, kun nää tissit on kuitenkin jo kahden lapsen tarpeet palvelleet, eli mun mielestä se mekko ei näytä hyvältä ilman liivejäkään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:06 Aaban kirjoitti:
Kuva ei näy! :/
Mikshän mulla se näkyy kun klikkaan tosta? Hmmm...

Koitan uusiks.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=296490&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=23698
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:11 PrinsessaRusina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:06 Aaban kirjoitti:
Kuva ei näy! :/
Mikshän mulla se näkyy kun klikkaan tosta? Hmmm...

Koitan uusiks.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=296490&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=12653&compartmentId=13154&categoryId=23698
Olipas kallis kankaanpala. :eek:
Nätti kylläkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:19 The titityy kirjoitti:
Hui kun kallis, mutta tosi ihana! =)
No kyllä mäkin kaks tai kolmekin kertaa mietin raskinko ostaa. :D Mutta kun mulle jäi sieltä Barcelonan matkalta vähän ylimäärästä, niin ajattelin kerrankin tuhlata itteeni.
Ja toi on mun "lohtumekko." Mies on työmatkalla, eikä ikävä helpota millään, kuvittelin ton vähän piristävän. :D *seli-seli*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:20 juuei kirjoitti:
Entäs ne semmoset silikooni"liivit"? Ne palat kun pysyy pyhällä hengellä siinä tissin päällä?
Mä luin joskus jostain että ne ei sopis roikkuville tisseille.
Enkä mä taida semmosia täältä tuppukylästä löytää. :/ Lauantaina ois tarkotus toi mekko laittaa miehen serkun ylioppilasjuhliin, eli en ehdi mistään isommasta kaupungista lähtee niitä silikooneja metsästämään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:25 PrinsessaRusina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:20 juuei kirjoitti:
Entäs ne semmoset silikooni"liivit"? Ne palat kun pysyy pyhällä hengellä siinä tissin päällä?
Mä luin joskus jostain että ne ei sopis roikkuville tisseille.
Enkä mä taida semmosia täältä tuppukylästä löytää. :/ Lauantaina ois tarkotus toi mekko laittaa miehen serkun ylioppilasjuhliin, eli en ehdi mistään isommasta kaupungista lähtee niitä silikooneja metsästämään.
Älä pevhana. Olin suunnitellut semmoset ostavani. Ei nää vielä oo navassa asti, mutta kyl maa kutsuu...

Sulle jäi nyt vain yksi vaihtoehto. Roudarinteippi. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:28 juuei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:25 PrinsessaRusina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:20 juuei kirjoitti:
Entäs ne semmoset silikooni"liivit"? Ne palat kun pysyy pyhällä hengellä siinä tissin päällä?
Mä luin joskus jostain että ne ei sopis roikkuville tisseille.
Enkä mä taida semmosia täältä tuppukylästä löytää. :/ Lauantaina ois tarkotus toi mekko laittaa miehen serkun ylioppilasjuhliin, eli en ehdi mistään isommasta kaupungista lähtee niitä silikooneja metsästämään.
Älä pevhana. Olin suunnitellut semmoset ostavani. Ei nää vielä oo navassa asti, mutta kyl maa kutsuu...

Sulle jäi nyt vain yksi vaihtoehto. Roudarinteippi. :D
Tai sit mä ostan valkosen huivin, semmosen minkä voi laittaa olkapäille, niin ne olkaimettomat liivit ei välttämättä näytäkkään niin tyhmiltä siellä alla, tai sit voisin jopa harkita sitä etten laittais lainkaan liivejä. =)

Nyt sit vaan toivon et Seppälästä löytyis valkonen huivi.
 

Yhteistyössä