Mä pelkään taas kysyä tyhmiä,mutta mun on pako kysyä

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ihan ystävällisesti Savanna, vaikka meillä joskus jotain erimieliyyksiäkin on kaiketi ollut, niin älä hosu...

Perusta se putiikki vasta kun sulla riittää oikeasti siihen aika ja työpanos.
Käy se yrittäjäkurssi, ja jos miehesi kanssa sitä yhdessä pyörittäisitte, niin kyllä se lastenhoitokin kurssin ajaksi järjestyy.
Suosittelisin myös suomenkielen opintoja lisäksi, ja tämä ei todellakaan pahalla.

Nuo kurssit on ihan hyviä käydä eikä vaan itse opiskella, monet karikot voi välttää.
Mä sanoinkin etten perustaa mitään ennen tietoa,sen takia kyselenkin,kun täällä hetkellä mulla on ihan nolla tietoa ja suomen kielestä,ei se niin tärkeä ole,kun vaan ymmärrä,mun kaveri avaasi vaatekauppa keskustassa ja hän puhuu monta sata kerta pahempi kuin mä ja hyvin menee,mutta mulla on plussa ja se on mies joka puhuu täydellisesti ja tajua asioista enemmän kun tottakai minä,mä vaan haluan ja mun rahaa se on ja hän auta...
vielä että mun on vaikea oppia suomen kieli kun puhun joka päivää kolmella kielellä,joskus neljällä jos töissä olen
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
Salaisuus mitä myyn :D
Mutta kyllä,pitää jotain järjestä,voi pe...kun en mä edes tiedä missä meijän päiväkoti täällä lähellä,kun täällä aluella missä asun ei ole päiväkotia,paitsi kesäksi..hmmm..en tiedä,en oikein kesäksi uskalla lapsia sinne laita
mä tiedän sun asuinalueen ja voin kertoa, että päivähoitotilanne on katastrofaalinen, eli sen suhteen suosittelen olemaan yhteydessä päivähoitotoimistoon =) ja en mä siitä oo kiinnostunut mitä karseita strippausrättejä sä haluut myydä, mutta oikeesti, jos sulla ei oo aikaa ottaa asioista edes selvää, niin miten ihmeessä sulla olis aikaa pyörittää sitä liikettä :eek: kertakaikkiaan, sä et tajua, että se on työtä, eikä mitään 8-16, vaan ympäripyöreitä päiviä.. yhtäkään edes pientä liikettä ei hoideta siinä sivussa toisella kädellä... :headwall:
On se katastrofinen!
En mä strippaus rättejä aijon myydä,heh :D
Minulla on mies kenen kans me hoidetaan asiat,mulla nyt ei ole aika,kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti
Yrityksessä usein kestää aika pitkään ennen kuin se alkaa tuottaa voittoa, joten jos haluat siksi perustaa yrityksen, ettei tarvii ottaa asuntolainaa, niin aika huono idea mun mielestä. Helposti vaan menee rahaa ja joudut ottamaan lainaa yrityksen perustamiseenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
siis minulla on y-tunnus,muttei yritystä,siis mitä mun pitää tehdä ennen kun avaan jotai?Entäs kun haluan yrityksen nimi?Apua,tietoa on nolla,enkä oikein voi yrittäjän kurssillekin mennä,kun lapsia pitää kotona hoita,eli aikataulu on pe...stä
no kerrotko sitten että missä ajattelit myydä niitä ja milloin? jos lastenhoito vie sun ajan?? ei elämä, oikeesti yrittäjäkurssille mars mars, tai joudut tosi suuriin vaikeuksiin =) ystävän neuvo ;)
Salaisuus mitä myyn :D
Mutta kyllä,pitää jotain järjestä,voi pe...kun en mä edes tiedä missä meijän päiväkoti täällä lähellä,kun täällä aluella missä asun ei ole päiväkotia,paitsi kesäksi..hmmm..en tiedä,en oikein kesäksi uskalla lapsia sinne laita
mä tiedän sun asuinalueen ja voin kertoa, että päivähoitotilanne on katastrofaalinen, eli sen suhteen suosittelen olemaan yhteydessä päivähoitotoimistoon =) ja en mä siitä oo kiinnostunut mitä karseita strippausrättejä sä haluut myydä, mutta oikeesti, jos sulla ei oo aikaa ottaa asioista edes selvää, niin miten ihmeessä sulla olis aikaa pyörittää sitä liikettä :eek: kertakaikkiaan, sä et tajua, että se on työtä, eikä mitään 8-16, vaan ympäripyöreitä päiviä.. yhtäkään edes pientä liikettä ei hoideta siinä sivussa toisella kädellä... :headwall:
On se katastrofinen!
En mä strippaus rättejä aijon myydä,heh :D
Minulla on mies kenen kans me hoidetaan asiat,mulla nyt ei ole aika,kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti
Yrityksessä usein kestää aika pitkään ennen kuin se alkaa tuottaa voittoa, joten jos haluat siksi perustaa yrityksen, ettei tarvii ottaa asuntolainaa, niin aika huono idea mun mielestä. Helposti vaan menee rahaa ja joudut ottamaan lainaa yrityksen perustamiseenkin.
siis sä ymmärsit väärin,mä teen jo töitä ihan muu kuin oma yritys ja san sen verran että pystyyn omallakin rahalla tehdä talo loppun asti ja sisusta
 
vieras
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
en mee kuitenkin kursille,mulle riitä mitä puhun :D mulla vaan oikeasti pää menee sekaisin,jos käyn vielä kieli kurseilla kun ei muute ole aika ja kaikki kielet menee kokoajan sekaisin
 
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
"kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti"

Miten tämä oli sitten tarkoitettu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
"kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti"

Miten tämä oli sitten tarkoitettu?
Onko tämä mulle,niin jos joo,niin tarkoitin että teen nyt töitä ja pytyyn maksamaan kaikki itse ilman turhia lainoja
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
"kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti"

Miten tämä oli sitten tarkoitettu?
Sitä, että tämän hetkisellä palkallaan pystyy maksamaan talonsa rakentamisen ja yrityksen perustamisen. Niinhän siinä sanotaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä mäkin ymmärsin että olet perustamassa yritystä siksi että saat talon tehtyä loppuun ilman lainaa.

Olisko jotain yhteyttä tuohon himppusen epäselvään kertomaan, se suomenkielen kurssi...? *vinkvink*
"kun teen kovasti töitä ihan vain sen takia ettei tarvi otta laina ja voin itse avaata jotai,sekä tehdä talo ilman lainoja loppun asti"

Miten tämä oli sitten tarkoitettu?
Sitä, että tämän hetkisellä palkallaan pystyy maksamaan talonsa rakentamisen ja yrityksen perustamisen. Niinhän siinä sanotaan.
juuri noin:)
 
Rva B
Alkuperäinen kirjoittaja Susanna:
Jos laitat putiikin kaupungille, ei sinun ole pakko nettikauppaa perustaa!
Laitat sen kaupan ensin kunnolla pyörimään ja sitten kun se on rutiinia, laajennat nettiin!

EH. Tai ehkä mieluummin toisinpäin! Ei saa itteensä ihan tosi isoihin soihin niin helposti.
 

Yhteistyössä