mä tahdon miehen!! tai edes miestä

  • Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti
"piitu"
mistä te olette löytäneet miehenne? varsinkin perheeliset sinkut? minusta tuntuu että missä välissä mä ehdin löytää sen mun unelmien prinssin kun päivät kuluu hoitopaikan-työpaikan-kaupan ja kuntosalin väliä ravatessa niin arkena ku lauantaina. HUOH pitäskö se alkaa raivata kalenterista tilaa liikkuakseen yöelämässä... kertokaa mistä ootte miehenne bongannu? vai onko parempi vaan unohtaa tää haaveilu ja se sitte sattuu ratsastamaan valkealla ratsulla vastaan joku kaunis päivä kun sitä vähiten odottaa... :D tällä hetkellä mule kyllä kelpais ihan vaan sellanen yksinäisten iltojen lämmittäjäki kun lapsi on isällään niin meinaa olla yksinäistä.
 
E-kontaktista minä löysin, vielä samalta paikkakunnalta :)
Ja 30 olen. Netti on hyvä tapa löytää ihminen tässä iässä, jossei työkavereita ole tai sitten löydy joku kaverin kaveri. Löytyy varmaan baaristakin, mutta jotenkin siistimpää se on näin.
 
"piitu"
omalla työpaikalla on suurimmaksi osaksi naisia ja ne muutamat miehet on sitten varattuja. mä olen itse vasta 23vuotias mutta pitänyt aina vanhemmista miehistä. n 25-30-vuotias olisi sopiva jo oman perhetilanteen vuoksi, harva omanikäinen osaa vielä suhtautua tähän yh-äitiyteen.
 
löytänyt
Itsellenikin yllätyksenä, löysin tosiaan mieheni suommi treffeistä. Ehdin notkua sivustolla muutamia VUOSIA, kuitenkin satunnaisesti onneani kokeillen, en siis joka hetki ja ilta ollut onlinessa. Sieltä se sitten lopulta löytyi, mutta oli kuin olisi etsinyt neulaa heinäsuovasta.
Jao len yh kaksi lasta ja yli 40 vuotias..ehkä ikä vaikutti siihen, että mitään keskivertoa huonompaa miestä en olisi kelpuuttanutkaan. Eli epätoivolla en ollut liikkeellä. Kriteerini olivat, joista en luovuttanut tippaakaan...ehdottomasti raitis. Ehdottomasti luotettva. En kiinnostunut pelureista. Halusin herkän ja miehekkään miehen. Löysin. En voisi olla onnellisempi. :)
 

Yhteistyössä