Mä taidan imettää ikuisesti..

kolmen äiti
Täällä imetetään 1v9kk ikäistä eikä aikomustakaan lopettaa. Siis kummallakaan - äidillä eikä tyttärellä. Keskimmäistä imetin 2v4kk ikäiseksi ja silloin odotin tuota kuopusta rv17. :)
 
juuh
täälläkin imetetään 1v8kk ikäistä neitokaista ja itse olisin jo pikkuhiljaa valmis lopettamaan mutta tyttö ei vielä,no pikkuhiljaa hyvä tulee...mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa.
 
Jaana
En tiedä onko tästä mitään apua siellä, mut kerron tässä omasta 'taistelusta' tän meidän nyt 8,5 kk kanssa.

Sama tilanne ollut täällä, ei oikein ole huolinut korviketta millään. Nyt sitten olen päivittäin yrittänyt saada edes parikyt millilitraa menemään kerrallaan korviketta useamman kerran päivässä - joskus onnistuu, joskus ei. Vettä juo pullosta sekä nokkamukista kyllä mielellään, mutta korvike ei maistu.

No, tänään sitten kokeilin sitä Nan H.I. korvikejauhetta ja hupsistakeikkaa - neiti veti kokonaisen pullon sitä korviketta ja nukkuu parasta aikaakin unia sen päälle jo toista tuntia! Katsotaan, miten tämä etenee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Pulloa en kyllä opettais enää noin isolle. Kokeile nokkamukia kiinnostuksen mukaan, tai taikamukia.
Ja mä oon kerran ollut erossa lapsestani pitkään (siis 9 tuntia) ja silloin tyttö oli 10kk. Koskaan tätä ennen ei ollut hyväksynyt mitään muuta kuin rintamaitoa juomakseen. Yllätti isänsä ja itsensä (ja kyllä mutkin) ja oli reippaasti mun sairaalareissun ajan juonut nokkamukista tavallista maitoa.
Eli riippuu kyllä aika paljon tilanteesta, ja jos sä et tisseinesi ole paikalla niin voi mennä helpostikkin.

Mun tissitakiaiseni on nyt 1v3kk ja loppua ei näy ;)
Se on ihan sama mistä sitä korviketta sille antaa niin ei kelpaa. On nokkikset ja taikamukitkin testattu useempaankin otteeseen. En tiiä, maistuuko se sitten muka niin pahalta.
Nii, reissun tosiaan saisi hoidettua päivän aikana, tosin puhetta oli, et oltas yön yli. Mut, en kyllä tosiaankaan raaskitte.
Nyt vasta pääsin taas koneelle. Mutta kuka nyt käskee siitä korviketta antamaan. Lypsä omaasi, ja anna sitä. Sitähän voit pakastaa etukäteen pakkaseen, niin ei sitten tartte kuivin suin olla. Ja voihan sitä hörpyttää vaikka mukinreunasta.

muoks. Olitkin kertonut ettet saa herumaan koneelle tai lypsämällä.
No se vesi on sit toinen.
Tai kyllä se korvike voi mennä sitten kun et ole paikalla. Oletko kokeillut niin että vain isä on kotona, ja sit tarjota. Tai vaikka mummo. Mutta siis niin että sinä et ole tisseinesi sielä "parempana vaihtoehtona" niin, että ei siksi suostu ottamaan.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
juoko neiti vettä? meillä näistä kumpikaan ei korviketta huolinut, eikä tuttipulloa kuin sudennälässä.

mutta vedellä ovat kumpikin pärjänneet muiden kuin maitobaarin hoidossa yön imetyksen aikana kun on tarvinnut.
En muuten oo oikeastaan edes kokeillu. :)
Tätä mäkin meinasin; tuon ikäinen syö jo nälkäänsä ruokaa ja vesikin riittäisi juomana vähän aikaa jos ei tosiaan maito kelpaa.
 

Yhteistyössä