Mä taidan jättää ehkäisyn pois

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
siis kertomatta miehelle. Sitten kun tai jos tulen raskaaksi, kerron mitä tein. Jos mies jättää, niin se sopii. Jos haluaa jatkaa, niin se sopii. Mä haluan toisen lapsen ja mies ei lupauksista huolimatta ole vielä suostunut. Enkä mä aio enää odottaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no lupaus on lupaus pakkohan se on lunastaa lupaukset :D
Niinpä. Mies on pian 2 vuotta, millon milläkin verukkeella, siirtänyt yrittämisen aloitus. 30v tuli juuri täyteen joten aikaa ei ole loputtomiin, varsinkin kun ensimmäisen tekemiseen tarvittiin jo hoitoja.
 
Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no lupaus on lupaus pakkohan se on lunastaa lupaukset :D
Niinpä. Mies on pian 2 vuotta, millon milläkin verukkeella, siirtänyt yrittämisen aloitus. 30v tuli juuri täyteen joten aikaa ei ole loputtomiin, varsinkin kun ensimmäisen tekemiseen tarvittiin jo hoitoja.
No mä ainakin olen ilmoittanut miehelleni, että en aio koskaan enää käyttää mitään ehkäisyä. Ihan rehellisesti. Mun mielestä sunkin kannattais.
 
vieras
on se kumma että mies on aina se joka päättää vaikka sitten perua lupauksensa. Yks lapsi muuta mitään jos mies rakastaa naista tekee hän niin monta lasta kuin nainen tahtoo.
 
Jos mä kuvittelen itseni miehesi saappaaisiin niin en usko että tuollaisen tempun jälkeen jatkaisin kanssasi.
Luottamus menisi kyllä ihan pakkasen puolelle.Samoin kunnioitus.

Tuollaisia asioita ei voi yksipuolisesti päättää.

Eikä se asiaa lievennä että on jo yhdelle isä.
Jos hän ei halua toista lasta niin sinä et saa petoksella sitä tehdä.

Jospa vielä yrittäisit selittää miksi haluat sen lapsen ja juuri nyt.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Jos toinen lapsi on sulle parisuhdetta tärkeämpi, niin eroa nykyisestä miehestä ja etsi tilalle joku sellainen, joka haluaa lapsia! Ei ketään pitäisi pakottaa isäksi vastoin tahtoaan eikä missään nimessä petkuttaa tuolla tavoin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
siis kertomatta miehelle. Sitten kun tai jos tulen raskaaksi, kerron mitä tein. Jos mies jättää, niin se sopii. Jos haluaa jatkaa, niin se sopii. Mä haluan toisen lapsen ja mies ei lupauksista huolimatta ole vielä suostunut. Enkä mä aio enää odottaa.
ok. Mutta et sitten ala katkeraksi paskaksi ydinperheitä kohtaan, jso mies päättää jättää. Muistat että oli ihan yksin sinun valinta ja teet työtä kovasti sitten lastesi eteen, jotta saat elatukset ja opiskelut ym. maksettua. sinä halusit heidät ja sinäh eidät elätä.
 
camoon hei
mun mielestä toi lasten lukumäärä kuuluu juurikin naiselle,koska hänhän ne pääasiallisesti hoitaa ja huolehtii. Miehen kontolle jää useimmiten vaan se elannon kotiin kanto ja siihen ei yksi lisälapsi juurikaan lovea tee.
Nyt ap vaan ilmoitat miehelles että ehkäisy ei ole enää käytössä ja jos tekee naista mieli niin sitten vaan joko paljaalla tai on ilman,naapuripalvelut on kielletty=)
 
äiti
voi että ku kuulostaa niin sanosko keskenkasvuisen puheilta,eihän parisuhteessa noin toimita hyvänen aika sentään.
lapsihan on kummankin ei vaan äidin halu saada pikkunen.
KASVAKAA hyvät immeiset ajattelemaan asioita!
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja camoon hei:
mun mielestä toi lasten lukumäärä kuuluu juurikin naiselle,koska hänhän ne pääasiallisesti hoitaa ja huolehtii. Miehen kontolle jää useimmiten vaan se elannon kotiin kanto ja siihen ei yksi lisälapsi juurikaan lovea tee.
Nyt ap vaan ilmoitat miehelles että ehkäisy ei ole enää käytössä ja jos tekee naista mieli niin sitten vaan joko paljaalla tai on ilman,naapuripalvelut on kielletty=)
Tämäkin vaihtoehto parempi kuin ap:n suunnittelema! Jos mies ei ehdottomasti halua lasta, hän voi valita selibaatin, eron tai pettämisen. (Viimeksi mainittu vaihtoehto ei tietenkään toivottava, mutta käytäntö palstamammojen miehistä osoittaa täällä nähtyjen kirjoitusten perusteella, että sitäkin tapahtuu.)




 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
siis kertomatta miehelle. Sitten kun tai jos tulen raskaaksi, kerron mitä tein. Jos mies jättää, niin se sopii. Jos haluaa jatkaa, niin se sopii. Mä haluan toisen lapsen ja mies ei lupauksista huolimatta ole vielä suostunut. Enkä mä aio enää odottaa.
ok. Mutta et sitten ala katkeraksi paskaksi ydinperheitä kohtaan, jso mies päättää jättää. Muistat että oli ihan yksin sinun valinta ja teet työtä kovasti sitten lastesi eteen, jotta saat elatukset ja opiskelut ym. maksettua. sinä halusit heidät ja sinäh eidät elätä.
En tietenkään ala katkeraksi. Mun syy ja vikahan se ydinperheen hajoaminen olisi. Mä olen vaan niin kauan jo kuunnellut mieheni turhia lupauksia, että enää en kuuntele. Oltiin jo kerran eron partaalla tämän asian vuoksi, ja sillon mies sai mut ylipuhuttua jatkamaan koska vannoi, että puolen vuoden päästä alkaa yritys. No, se puoli vuotta on tullut ja mennyt. Olisiko se sitten "reilumpaa" miestä kohti, että painostaisin, kiristäisin, uhkailisin ja lopulta, eron pelon vuoksi, mies antaa periksi? Eikö sekin ole samalla tavalla pakottamista?
 
Jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se kumma että mies on aina se joka päättää vaikka sitten perua lupauksensa. Yks lapsi muuta mitään jos mies rakastaa naista tekee hän niin monta lasta kuin nainen tahtoo.
Ja jos nainen rakastaa miestä hän jättää salaa ehkäisyn pois, vai?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja camoon hei:
mun mielestä toi lasten lukumäärä kuuluu juurikin naiselle,koska hänhän ne pääasiallisesti hoitaa ja huolehtii. Miehen kontolle jää useimmiten vaan se elannon kotiin kanto ja siihen ei yksi lisälapsi juurikaan lovea tee.
Nyt ap vaan ilmoitat miehelles että ehkäisy ei ole enää käytössä ja jos tekee naista mieli niin sitten vaan joko paljaalla tai on ilman,naapuripalvelut on kielletty=)
Tämäkin vaihtoehto parempi kuin ap:n suunnittelema! Jos mies ei ehdottomasti halua lasta, hän voi valita selibaatin, eron tai pettämisen.
Mutta toihan on kiristämistä. Mikä haloo siitäkin tulisi, tai no mä voin itseasiassa etsiä ne ketjut koska sellaisiakin olen täällä jo nähnyt, jos ilmoittaisin että miehelle ei tipu seksiä ellei olla ilman ehkäisyä?
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
siis kertomatta miehelle. Sitten kun tai jos tulen raskaaksi, kerron mitä tein. Jos mies jättää, niin se sopii. Jos haluaa jatkaa, niin se sopii. Mä haluan toisen lapsen ja mies ei lupauksista huolimatta ole vielä suostunut. Enkä mä aio enää odottaa.
ok. Mutta et sitten ala katkeraksi paskaksi ydinperheitä kohtaan, jso mies päättää jättää. Muistat että oli ihan yksin sinun valinta ja teet työtä kovasti sitten lastesi eteen, jotta saat elatukset ja opiskelut ym. maksettua. sinä halusit heidät ja sinäh eidät elätä.
En tietenkään ala katkeraksi. Mun syy ja vikahan se ydinperheen hajoaminen olisi. Mä olen vaan niin kauan jo kuunnellut mieheni turhia lupauksia, että enää en kuuntele. Oltiin jo kerran eron partaalla tämän asian vuoksi, ja sillon mies sai mut ylipuhuttua jatkamaan koska vannoi, että puolen vuoden päästä alkaa yritys. No, se puoli vuotta on tullut ja mennyt. Olisiko se sitten "reilumpaa" miestä kohti, että painostaisin, kiristäisin, uhkailisin ja lopulta, eron pelon vuoksi, mies antaa periksi? Eikö sekin ole samalla tavalla pakottamista?
Ei, kun sanot että jätät ehkäisyn pois, piste. Se on sitten miehen asia päättää alkaako käyttää jotain toista ehkäisyä vai ei. Ja sinun asiasi päättää mitä sitten teet asialle.

Kunhan molemmat pelaavat rehellisesti, ja molemmat päättäävät elämästään itse, kaikki on fine.

Ehdottaisin että otatte ihan reilusti sen eron ja menet etsimään itsellesi uuden lisääntymiskoneen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä ne lapset ovat kallliita. Yksi tulee maksamaan noin 100 000. että aika törkeä temppu tehdä niitä vastoin toisen lupaa.
No jos mies haluaisi erota, en vaatisi elareita, joten eipä mies joudu maksamaan yhtään mistään jos ei halua.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja camoon hei:
mun mielestä toi lasten lukumäärä kuuluu juurikin naiselle,koska hänhän ne pääasiallisesti hoitaa ja huolehtii. Miehen kontolle jää useimmiten vaan se elannon kotiin kanto ja siihen ei yksi lisälapsi juurikaan lovea tee.
Nyt ap vaan ilmoitat miehelles että ehkäisy ei ole enää käytössä ja jos tekee naista mieli niin sitten vaan joko paljaalla tai on ilman,naapuripalvelut on kielletty=)
Tämäkin vaihtoehto parempi kuin ap:n suunnittelema! Jos mies ei ehdottomasti halua lasta, hän voi valita selibaatin, eron tai pettämisen.
Mutta toihan on kiristämistä. Mikä haloo siitäkin tulisi, tai no mä voin itseasiassa etsiä ne ketjut koska sellaisiakin olen täällä jo nähnyt, jos ilmoittaisin että miehelle ei tipu seksiä ellei olla ilman ehkäisyä?
Sinunko ehdoton toiveesi haluta lapsi, vaikka mies ei halua, on sitten jotain muuta kuin kiristämistä?
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja camoon hei:
mun mielestä toi lasten lukumäärä kuuluu juurikin naiselle,koska hänhän ne pääasiallisesti hoitaa ja huolehtii. Miehen kontolle jää useimmiten vaan se elannon kotiin kanto ja siihen ei yksi lisälapsi juurikaan lovea tee.
Nyt ap vaan ilmoitat miehelles että ehkäisy ei ole enää käytössä ja jos tekee naista mieli niin sitten vaan joko paljaalla tai on ilman,naapuripalvelut on kielletty=)
Tämäkin vaihtoehto parempi kuin ap:n suunnittelema! Jos mies ei ehdottomasti halua lasta, hän voi valita selibaatin, eron tai pettämisen.
Mutta toihan on kiristämistä. Mikä haloo siitäkin tulisi, tai no mä voin itseasiassa etsiä ne ketjut koska sellaisiakin olen täällä jo nähnyt, jos ilmoittaisin että miehelle ei tipu seksiä ellei olla ilman ehkäisyä?
Kiristämistä tai ei, siinä sentään jättäisit miehelles vaihtoehtoja. Tossa sun versiossa ei jätetä mitään vaihtoehtoja, paskaa silmille joka tapauksessa. Se on PAHEMPAA kun kiristäminen.

Kumpi susta ois pahempi, joku kiristää sulta rahaa ja uhkaa muutoin lähettää sun nakukuvas lehteen, vai että joku lähettää ne joka tapauksessa? Sun mielestä varmaan se KIRISTÄMINEN.
 

Yhteistyössä