Mä tein 3h kaalilaatikkoja..

ev
cothis, tyhmä kyssäri, mutta miten tehdään kaalilaatikko? En ole ikänä tehnyt ja lapsen lemppari on "kaaliloota", mummolassa lapsi sitä syö mielellään. Toinen mistä itse pidän, on kaalikääryleet, miten niitäkin väsätää?
 
Mä tein itselleni soijasta ja pallillisille ihan liha-sellaiset. Oli muuten eka kerta ikinä kun tein moisia sapuskoita, mutta hyviä tuli :p
No okei, pallillisten laatikosta en tiedä millasta tuli kun en syö, mutta näytti se kelpaavan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
cothis, tyhmä kyssäri, mutta miten tehdään kaalilaatikko? En ole ikänä tehnyt ja lapsen lemppari on "kaaliloota", mummolassa lapsi sitä syö mielellään. Toinen mistä itse pidän, on kaalikääryleet, miten niitäkin väsätää?
Uaah, mä sovelsin. Keittelin kaalit, sipulit ja porkkanat keskenään ja mausteet sinne. Samalla keitin erikseen riisiä odottamaan ja paistelin jauhelihat.
Lopuiksi lykkäsin kaikki sekaisin kattiloihin, niistä vuokiin ja uuniin.
Ihan simppeliä loppujen lopuksi :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
cothis, tyhmä kyssäri, mutta miten tehdään kaalilaatikko? En ole ikänä tehnyt ja lapsen lemppari on "kaaliloota", mummolassa lapsi sitä syö mielellään. Toinen mistä itse pidän, on kaalikääryleet, miten niitäkin väsätää?
KVG
 

Yhteistyössä