Mä tein itse tänään verhot:/Onko ne kauheat?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä ajattelin ostaa kangas ikeasta sielä on ainakin musta valkoisia aika kivoja näin tänään,ehkä ei tarvi joka kerta valilla
Siis et kai sä ihan oikeasti osta kangasta VAIN siksi, että se on VI:n mallistoa?? Jos et muuten tykkää siitä?
 
tää äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja tää äiti:
sanoo että eivät sovi, ovat synkät, mutta jos itse tykkäät niin mikäs siinä! Miksi muuten täällä kyselet?
No on täällä moni muukin kysellyt.
ooksä savanna? Ajattelin vaan, että kun on jo verhot ikkunassa, niin mitä enää kyselee??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä ajattelin ostaa kangas ikeasta sielä on ainakin musta valkoisia aika kivoja näin tänään,ehkä ei tarvi joka kerta valilla
Siis et kai sä ihan oikeasti osta kangasta VAIN siksi, että se on VI:n mallistoa?? Jos et muuten tykkää siitä?
juu :/ kun mä tykkän kangasta hirvesästi aika korkelaatuinen ja voi sanoa jos puhua laadusta niin edullinen,kun on paljon kalleimmat verhot
 
tää äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mä ajattelin ostaa kangas ikeasta sielä on ainakin musta valkoisia aika kivoja näin tänään,ehkä ei tarvi joka kerta valilla

osta mustia ja vaaleita yksivärisiä verhoja, rypytä ne tai rypytä tuo verho, tulee kauniimpi kun ei ole noin massiivinen!
Tai ota tuon verhon seuraksi yksivärinen liila verho...
 

Yhteistyössä