Mä varma päätin, minkä alan yritys haluan, perustaa kesällä:)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Tintå on jokirannassa, jos Aurasillan vierestä (Blankon kulma) lähdet Tuomiokirkolle päin, niin ehkä parikymmentä metriä ja siinä se on. Tosi pieni paikka, EIKÄ ole kahvila vaan enemmän viinibaari tms. josta saa toki myös kahvia ja ihan ruokaakin. Se paikka vaan on aivan ihana mun mielestä, ja se on aina ihan tupaten täynnä ja tosi vaikea saada pöytää vaikka todella aikaisin varaisi.
Jokirannalla on valtavasti ihania pikku kuppiloita auennut monta....ihana niissä istuskella iltasella...Itse kun tässä rannalla asuu niin on ihanaa nähdä miten lyhyessä ajassa se on muuttunut....
 
Jokirannalla on valtavasti ihania pikku kuppiloita auennut monta....ihana niissä istuskella iltasella...Itse kun tässä rannalla asuu niin on ihanaa nähdä miten lyhyessä ajassa se on muuttunut....
Samaa mieltä, tosin mulla on vähän kauempana asuvana just vauvaiän jättäneen lapsen äitinä nyt parilta vuodelta vähän vähemmän kokemusta niistä. Mutta Turun jokiranta on aivan mahtava ja onneksi siihen on panostettu paljon viime vuosina :)
 
Samaa mieltä, tosin mulla on vähän kauempana asuvana just vauvaiän jättäneen lapsen äitinä nyt parilta vuodelta vähän vähemmän kokemusta niistä. Mutta Turun jokiranta on aivan mahtava ja onneksi siihen on panostettu paljon viime vuosina :)
Kannattaa kyllä lapsenkin kanssa lähteä tuohon ympäristöön pyörimään. Yläjuoksu ja Ukko-Pekka on ainakin meillä ihan ykkönen lapsilla kesäisin.
 
"vieras"
Ööö... Eikös sun edellisetkin bisnekset ole menneet persiilleen? :O En siis oikein jaksa uskoa, että pärjäät seuraavankaan kanssa. Hienoa, että jaksat yrittää uudelleen ja uudelleen, mutta onko siinä sitten järkeä, mene ja tiedä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25605509]Ööö... Eikös sun edellisetkin bisnekset ole menneet persiilleen? :O En siis oikein jaksa uskoa, että pärjäät seuraavankaan kanssa. Hienoa, että jaksat yrittää uudelleen ja uudelleen, mutta onko siinä sitten järkeä, mene ja tiedä.[/QUOTE]

Ei mulla mitään mennyt persilleen:). Oli pitänyt sulkea, kun muutin Turusta pois... En jaksa uudestaan selittää...
 
Venakko Milanna
kyllä Turkuun

silloin ei ollut ajokorttia ja mun mielestä ei ole kiva joka päivää maksaa taksile 120e, eli 3600kk ja palkaksi saada 1000-2000. Aika turhaa olla töissä:D
 
Venakko Milanna
Toivottavasti teet kunnon laskelmat kannattavuudesta ja vähän muutakin perustuvista ettei tule mentyä pers edellä puuhun.
Kovinkaan äkkiä ei kuulosta kovinkaan fiksulta idealta, mut tuurilla ne laivatkin seilaa
ei minua kuule pelottaa vaikka menee päin peetä:). Mutta mitä ajatelin kannattavuudesta, minusta se on ainakin ei pahaa idea ja kans sellainen joka sopii mulle ja tykkään tästäkin
 
Venakko Milanna
[QUOTE="joku";25605604]Mikäs se sun keksintö oli mihin joskus hait patenttia? :D[/QUOTE]

ne en mä sen täällä kerro:D koska ehkä mieli muutu joskus ja loitan senkin tehdä. Mä vaan tarvitsen valmistajan:D
 
Vierad
Kyllä äiti suostui. Vaikka mun rahoilla kaikki tulee olemaan, mutta hän on työntekijä minulla, firma siis minun kuitenkin. Kun äiti aika taitava näissä asioissa ja niin siisti ihminen että sellaista työntekijä pakko pitää ja vaikka extra palkka maksaa=)
Sun rahoilla? :D joopa, joo, saa miehesi taas sanoa heipat muutamalle kymppitonnille kun sun kiinnostus yrittäjyyteen loppuu jälleen jollakin verukkeella. Sulla on ideoita enemmän kuin pitkäjänteistä kykyä tehdä niistä toimivia ja menestyviä yrityksiä.
 
"vieras"
Mä päätin mä haluan koira. Mä päätin mä haluan apina. Mä päätin mä haluan uus keittiö. Mä päätin mä haluan taas uus keittiö. Mä päätin mä haluan strippibaari. Mä päätin mä haluan kahvila.

Kesään on piiiiiiiiitkä aika :D
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";25605736]Mä päätin mä haluan koira. Mä päätin mä haluan apina. Mä päätin mä haluan uus keittiö. Mä päätin mä haluan taas uus keittiö. Mä päätin mä haluan strippibaari. Mä päätin mä haluan kahvila.

Kesään on piiiiiiiiitkä aika :D[/QUOTE]

:D unohdit, auton, remontin (kivilattia ja lankkulattia) , lasiportaat, 20 ulkomaanmatkaa, häät ja Las Vegasin
 
Venakko Milanna
Apinan en saa

Koira tulossa

Strippaibaari jos perustan, lapsille ei jää taas aika

Kivilattia tulossa

Uusi keittiö tulossa

Lankkulatti jo ihan ihan lähiaikoinan tulee yläkertaan

20 lippua on, en vaan tiedä milloin käytän niitä ja meen matkalle

Las Vegasiin olemme menossa, jos mieli ei muutu

Häät tulossa
 
"mie"
MIlanna hankkii leivonnaisensa kahvilaan? Itsekö leipoo vai ostaa jostain valmiina? Jos kahvilan avaa yhdeksältä ja aikoo tarjoilla tuoreita leivoksia yms, on herättävä jo kolmelta yöllä kokkaamaan. Illan päätyttyä on mm siivottava liiketila ja hankittava seuraavan päivän tarvikkeet sekä hoidettava kirjanpitoa.... ei taida päivän tunnit riittää, vaikka olisi äitikin apuna. :D
 

Yhteistyössä