Mää haluan uuden lävistyksen! Alahuuleen, kokemuksia?

Nii kerta! Tohon alahuuleen, keskelle, mikä nyt sitten oikeelta nimeltä lieneekään..

Mites teillä, onks tullu jotai hankaluuksia tollasen lävärin kans, onko vaurioita ikenille tai hampaille? Ja missä ajassa? Mä kuitenki vaihtaisin korun bioflex -koruun heti ku mahdollista, se ku on paljo ien- ja hammasystävällisempää..
 
Mulla on ollut sellainen joskus vuonna -03, Silloin ei ollut mitään muita vaihtoehtoja kuin kirurgin teräs ja se vahingoitti ilkeästi ientä.
 
Se oli ihana :heart: Ei sen kanssa silleen ollut ongelmia niinä vuosina kun se mulla oli.. loppujen lopuksi mulle on vaan jäänyt siitä renkaasta tollanen "angelina jolie"-vako tohon alahuuleen. Ei ollut mitään muuta syytä ottaa sitä pois, kuin joku tyhmä vaihtelu.. vieläkin on ikävä sitä korua :'(
 
kipponen
mulla se repi ikenen hampaan pältä että hammaslääkäri ehdottikin kirurgia tähän. Mitä tästä opimme kun lävistäjä sanoo että hän ei ielellään laittais mulle kun hampaat tulee siihen sillee hassusti niin pitäis uskoa. Ihan kiva se oli ja otin sen pois 2vuotta sitten. se oli sitä teiniaikaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Se oli ihana :heart: Ei sen kanssa silleen ollut ongelmia niinä vuosina kun se mulla oli.. loppujen lopuksi mulle on vaan jäänyt siitä renkaasta tollanen "angelina jolie"-vako tohon alahuuleen. Ei ollut mitään muuta syytä ottaa sitä pois, kuin joku tyhmä vaihtelu.. vieläkin on ikävä sitä korua :'(
No sun täytyy laitattaa se takas! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No sun täytyy laitattaa se takas! :)
En mie usko, että sitä enää takas otan/saan. Kulmakorunkin tahtoisin takas, mut otappa tässä nyt kun on toi pikku-terroristi.. ehkä sitten, kun se osaa olla repimättä niitä koruja mun naamasta :whistle:
Mie ehkä voisin ottaa tohon alas sivuun joskus uuden huulikorun :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jolly:
mullakin on n.8 vuotta ollut, ien on kyllä vähän vetäytynyt hampaan alta,joskus vihlaisee kun koru osuu sinne hampaan juureen :/ mikä on bioflex-koru?
http://www.piercing.fi/?gclid=CKm9zcnYnZkCFUaK3godgVPJTg

Esim. tuolla on sellaisia. Nuo on Bioplast -koruja mut Bioflexit on samantyylisiä, ei rasita sillee ikeniä ja hampaita.
 

Mie ehkä voisin ottaa tohon alas sivuun joskus uuden huulikorun :saint:
Mul oli ylhäällä sivussa mut se piti ottaa pois. Hätäilin korun vaihdon kans ja se tulehtu :/

Se oli kans laitettu vähän turhan alas joten ikävästi repi ientä. Harmitti hirveesti mut parempi se oli ottaa veks ennenku teki vahinkoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsiraukat, joutuvat häpeämään äitiään kun kaiken maailman helyt naamassa. Yök!
On se vaan rankkaa :'(
No mä kans jo aattelin että jostain ne lapsiraukat piti tähänki ketjuun repiä.. :headwall:

Meil kävi tänää yks nainen jolla oli kasvois 5 lävistystä. Tyttö hetken katteli ja tuumas et Tätillä on hienot korut! :D
 
hyiiii
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapsiraukat, joutuvat häpeämään äitiään kun kaiken maailman helyt naamassa. Yök!
On se vaan rankkaa :'(
No mä kans jo aattelin että jostain ne lapsiraukat piti tähänki ketjuun repiä.. :headwall:

Meil kävi tänää yks nainen jolla oli kasvois 5 lävistystä. Tyttö hetken katteli ja tuumas et Tätillä on hienot korut! :D

Ja tuollaisen kotikasvatuksen ja mielipiteen omaava lapsi kasvaa aikuiseksi, mitähän on odotettavissa?
 

Yhteistyössä