Mää täälä kyselen taas.... *autoasiaa*

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
ylempi varmaan halvempi ja näyttää siltä että vie paaaljon vähemmän bensaa! :LOL:
:D Sitä saa ainakin 2 litraisena, eli ehkä se sit vähän vähemmän syö, kun alempi... :whistle:
joo siis varmaan ihan oikeasti vie vähemmän bensaa.
Jos nyt ei tartte mikään kauhu kiihtyjä ja mahdollisimman isolla koneella oleva ola niin ottaisin ehdottomasti ylemmän..
Hintaerokin on vramaan mukava hyundain puolesta?
 
Mä ajalen aika usein Trajetilla ja tykkään. Mies on autoliikkeessä töissä ja myy Hyundaita. Sen takia niistä kokemuksia. ;)

Trajet on tilava ja mukava ajella. Mutta polttoainetta menee tosiaan aika paljon vähemmän kuin toisessa vaihtoehdossa.
Ei siinäkään vikaa ole, niilläkin ajellaan silloin tällöin.
:)
 
Kun tuo meidän reissu menee niinkin pitkälle, kuin 750 kilometrin päähän ja sieltä tullaan sitten kolmen yön jälkeen takaisin, eli toiset 750 kilometriä eli yhteensä jopa 1500 kilometriä... :whistle: että sikäli varmaan vähäruokaisempi, dieseliä ei olla sen vuoksi ajateltu, kun normioloissa ei taida ihan niin paljo tulla ajoa.. tai sitten pitää vaan olla tienpäällä entistä enemmän :xmas:
 
Molemmista löytyy varmaan abs-jarrut, turvatyynyt ja ilmastointi?

Mulla oli nuo kriteerinä (sen lisäksi että 5 lasta ja kuomurattaat sopii kyytiin) ja tuo GV oli oikeastaan ainoa mistä oli tarjolla kaikki meidän pienessä hintaluokassa.

Ota se kumpi on mukavampi ajaa?
(minä haaveilen jostain pienestä kauppakassista, mutta ehkä joskus 10v päästä kun lapset on kasvaneet.. )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:
Molemmista löytyy varmaan abs-jarrut, turvatyynyt ja ilmastointi?

Mulla oli nuo kriteerinä (sen lisäksi että 5 lasta ja kuomurattaat sopii kyytiin) ja tuo GV oli oikeastaan ainoa mistä oli tarjolla kaikki meidän pienessä hintaluokassa.

Ota se kumpi on mukavampi ajaa?
(minä haaveilen jostain pienestä kauppakassista, mutta ehkä joskus 10v päästä kun lapset on kasvaneet.. )
juu löytyy =) ilmastointi pitää ehdottomasti olla, muuten ei tule mistään mitään :D pitänee vielä käydä viimehetken tyypit ottamassa.... ei tänään, mutta huomenna :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Hyundai ja Daewoot = mikroja :attn: :attn:
:LOL: :LOL: tuosta tuli mieleen, joskus vuonna papu, kun mulla oli vm. -85 Nissan Micra ja isommat lapset olivat hitusen pienempiä silloin, mutta keskimmäinenkin osasi jo puhua... Nimitti Micraa polkupyöräksi ja joka mutkassa huusi takapenkiltä "auto kaatuu!"

juu, eksyin aiheesta, mutta oli pakko kertoa... :xmas: lisäksi se Micra tykkäsi keittää joka välissä |O
 

Yhteistyössä