Magneettikuvauksesta

Mulla piti tänään olla selän kuvaus. Noh, siihen asti meni hyvin kunnes mut kelkottiin sinne putkeen, löi aivan järettömän paniikin ja huusin ku syötävä.

Onko ketään kuvattu jalat edellä? mietin, että onnistuiskohan se silleen, koska sitten en panikoisi, koska pää pysyy sen tuubin ulkopuolella. Pahinta on se ku pää edellä makaa sielä, ei kuule eikä nää muuta ku valkosen katon joka on nenässä kiinni.
Keneltähän tätäki vois kysyä..
 
Mä pidin itte silmät kiinni ja "kuuntelin" radiota. Mulla on ahtaan ja suljetun paikan kammo, joten ihmettlen kovin miten pystyin olemaan siellä. Varpaat kyllä kipristeli koko 40 minuutin ajan mitä jouduin olemaan siellä.

Sulla on mahdollisuus ottaa tukihenkilö mukaan sinne kuvaukseen.
 
"jjj"
Multa kuvattiin pää ja siinä laitettiin vielä sellainen kehikko naaman eteen.. Siinä vaiheessa meinasi iskeä järjetön paniikki päälle :( Kun rauhotuin ja pidin silmät kiinni ihan koko ajan. En kertaakaan edes kirjannut. En siis edes tiedä kuinka lähellä putki oli naamaa ja sitä kehikkoa. Tiesin, että jos ajaisin silmät lähtisi homma käsistä.. Kuuntelin radiota ja laskin minuutteja.. Ajattelin että jos liikun tutkimuksessa menee kauemmin tai sitä ei saada tehtyä.. Noin sain tsempattua itseni :)
 
Mulla on ahtaanpaikan kammo_Olin lannerangan magneettikuvauksessa lokakuussa.Lääkäri oli varustautunut antamaan esilääkityksen.Lääke olisi ollut niin tujua ainetta kuulemma että olisin miltei nukkunut. Hoitaja sai mut kuitenkin ylipuhuttua ja en ottanut lääkettä, koska olin omalla autolla ja en olisi saanut ennen iltaa ajaa.Tein yhden suuren virheen putkessa ollessani...avasin silmät ja iski paniikki....onneksi aika ei ollut jäljellä kovin paljoa.Kun pääsin pois, niin sen jälkeen iski todella huono olo...oksennuksen maku suussa ajelin kotiin.Kotona en pystynyt oleen pystyssä ...parin tunnin ajan lepäilin ja vasta sitten alkoi helpottaa.

Onko sulla kokeiltu vahvaa suonensisäistä esilääkitystä???Mä kuvittelin et saisin pillerin, mutta olisi ollut vahva suonensisäinen lääkitys odottamassa.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Olin vasta jalat eellä kuvauksessa ja oli varmaan helpompaa nuin kuin pää edellä. Siinäkin tuli tunne kuin tukehtuisi ja tuntui kuin alla ei olisi ollut sänkyä ollenkaan ja ilmassa olisin leijunu. Ja aivan kuin oisin säpsähelly koko ajan. Hyi.. Pian se on uudelleen edessä.
 
No kai se on periaatteessa mahdollista nukuttaa sut, mutta mä kyllä nyt lähtisin ihan siitä ajatuksesta, että sua ei kuitenkaan jätetä sinne yksin, sä pääset aina sieltä pois jne. Eli sun täytyy tehdä itse oma päänsisäinen työsi asian eteen. Mutta siis helpommin sanottu kuin tehty.

Mun yksi tuttu jouti käymään säännöllisesti kuvassa ja hänellä samat fobiat kuin meillä, muttä hällä auttoi se tukihenkilö, joka silitteli koko ajan häntä kuvauksen ajan.
 
[QUOTE="vieras";28215413]Olin vasta jalat eellä kuvauksessa ja oli varmaan helpompaa nuin kuin pää edellä. Siinäkin tuli tunne kuin tukehtuisi ja tuntui kuin alla ei olisi ollut sänkyä ollenkaan ja ilmassa olisin leijunu. Ja aivan kuin oisin säpsähelly koko ajan. Hyi.. Pian se on uudelleen edessä.[/QUOTE]

Mitä ne sinulta kuvas?

On se ollu paljonki vahvempi aikanaan, mutta sillon olin niin zombi ettei normaalista elämästä tullu mitään. Tähän asti pärjänny pienemmällä annoksella, tää tilanne nyt vaan oli ihan poikkeuksellinen.
Miksiköhän ne laitto mulle heti alussa kanyylin? En tajunnu kysyä ku olin niin sekavana siinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;28215426:
No kai se on periaatteessa mahdollista nukuttaa sut, mutta mä kyllä nyt lähtisin ihan siitä ajatuksesta, että sua ei kuitenkaan jätetä sinne yksin, sä pääset aina sieltä pois jne. Eli sun täytyy tehdä itse oma päänsisäinen työsi asian eteen. Mutta siis helpommin sanottu kuin tehty.

Mun yksi tuttu jouti käymään säännöllisesti kuvassa ja hänellä samat fobiat kuin meillä, muttä hällä auttoi se tukihenkilö, joka silitteli koko ajan häntä kuvauksen ajan.
Noh, soittelen huomenna polille ja vähän kyselen asiasta.. muutenkin kysyttävä että mikä neuvoksi ku tuo kuvannus nyt meni myttyyn.
 

Yhteistyössä