Mahakuvat pinoon :)

"hih"
Vois kuvitella, että kuljet ton vatsan kanssa aikamoisessa etukenossa. :D No, ei vaiskaan, oikeesti kaunis raskausvatsa. Tsemppiä vielä loppumetreille (etkös sä jo äitiyslomalla ollut?)!
 
[QUOTE="hih";26277851]Vois kuvitella, että kuljet ton vatsan kanssa aikamoisessa etukenossa. :D No, ei vaiskaan, oikeesti kaunis raskausvatsa. Tsemppiä vielä loppumetreille (etkös sä jo äitiyslomalla ollut?)![/QUOTE]
Takakenossa kuljen :D (muuten kaatuisin varmaan :snotty: ).

Joo, äitiyslomalla oon ollut "jo" viikon (ja on tylsäääääää!).
 
[QUOTE="söpöliini";26277885]Oot vetäny paitaa kainaloita pitkin, kun on tullut dödöraidat. :D
Olen supertarkka, mulla käy kans joskus :(

Ihana maha! :)[/QUOTE]
Ne raidat on pysyviä. Jotain pesuaineen ja huonolaatuisen unitopin yhdistelmän tuloksia :)
 
Joo.... Rv 15 menossa... Ja vain yksi tiettävästi kolmen ultran jälkeisellä tiedolla tulossa...
Tuo näyttää jo tutummalta :cool:

Multa kysytään harva se päivä että onko sieltä tulossa kenties useampi. Ei, ei ole. "Ootko varma?". Eh heh heh...ei, en ole. Ei asiaa varmaan olisi huomattu tähän mennessä, 6 ultrassa ja neuvolakäynneillä :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
[QUOTE="vieras";26277988]Monican ja Chandlerin vauvojen kohdalla ei huomattu! :xmas:[/QUOTE]

Eli ON täysin mahdollista, että mä saan vaikka useamman vauvan! :xmas:

Onneksi on tullut jemmattua "vähän" noita vauvanvaatteita, niistä riittää monikoillekin.
 
Miten Anatolia sun vatsa/iho on palautunut noitten etureppuilujen jälkeen?
Ihan jees. Jos joskus olisin jaksanut treenata, niin varmaan oikein hyvinkin. Onhan se aina ollut ihan synnytyksen jälkeen sellainen kiva röllö, jonka saa suunnilleen kääriä farkkujen sisälle :D, mutta tuskin se sen kummallisempi olisi ilman etureppujakaan.

En oo saanut raskausarpiakaan vielä koskaan. Tai tokaa odottaessa tuli ihan loppuvaiheessa (kun raskaus oli viikon yli lasketun ajan, tms) pieni viiru, joka lähti pois jossain vaiheessa.
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="heh";26278046]Niinhän tuo näkyy olevan nytkin:)
Itsellä aina suunnilleen tuollainen maha, kuin la elokuu:lla tuossa kuvassa. Ihanan pieni ja kevyt, ei paljoa tahtia haitannut, mutta eipä noussut painokaan.[/QUOTE]
Mun paino on noussut vissiin 4 kiloa nyt :). Ja ihan oon kyllä syönyt jne.

Ekassa ja tokassa raskaudessa painoa tuli toisessa jotain 8 kg ja toisessa 12 kg, silloin alkupainoa oli vähemmän kuin tällä kerralla :snotty:
 

Yhteistyössä