MAINOSTA OMAA BLOGIASI!

  • Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti
Profiilista löytyy linkkiä.

Ensimmäinen on käsityö (ja vähän muutakin) blogi.

Toiseen kirjoitan tällä hetkellä palaamamme roolipelin tiimoilta, ollaan reilu 3 vuotta kahlattu Maailman suurinta luolaholvia läpi ja sen tiimoilta pelaajat kirjoittaa tuonne "vapaisiin kääpiöihin" :D
 
emppu
Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan :D www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
 
mammaH
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan :D www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
Tillintalli on tosi kiva :flower:
Kiitos linkistä ;) Muutettuna teenkin tuolta yhden kakun äitienpäiväksi :heart: Näytti niin herkulliselta :p
 
bim
Alkuperäinen kirjoittaja emppu:
Saako laittaa tuttavan blogin? Laitan vaikka ei saisikaan :D www.tillintalli.vuodatus.net Käsitöitä ja leivontaa pääasiassa. Tykkään ihmisestä ja siten myöskin blogista. Monia kivoja reseptejä olen häneltä napannut.
No jos sinäkin, niin minäkin mainostan kaverin blogia, vaikkei hän täällä kai käykään. :D

Eli http://meidnpieniryyni.blogspot.com
 

Yhteistyössä