Maistuisiko?

Söisitkö?

  • Tottakai!

    Ääniä: 2 28,6%
  • Kyllä!

    Ääniä: 2 28,6%
  • Naminami!!

    Ääniä: 2 28,6%
  • juu ei

    Ääniä: 4 57,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    7
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="juuei";30816373]Näyttää läjältä koiranpaskaa. Eli ei.[/QUOTE]

:D Vai nii :D
Pataruuvat vaan ruukaavat olla ton näköisiä eikä pala lihaa jonka päällä kaks rehua poikittain + kastiketta ripoltelu kolme pisaraa "ympäri" lautasta :D
 
kamut
Miks te laitatte kaiken noin rumasti esille? Eiks vois olla muusi, pataruoka siin vieres ja joku lisäke vielä.. Oon ite tottunu laittaan ruoan nätisti lautaselle niin lapsetkin syö mieluummin.. mut toi läjä
 
Miks te laitatte kaiken noin rumasti esille? Eiks vois olla muusi, pataruoka siin vieres ja joku lisäke vielä.. Oon ite tottunu laittaan ruoan nätisti lautaselle niin lapsetkin syö mieluummin.. mut toi läjä
Sen vuoksi laitoin pataruoan tuohon peruna(selleriperunamuussi!)muussin keskelle eli tein reunat muussista ja pataa sinne ettei siis leviäisi koko lautaselle se ois näyttänyt vielä huonommaltakin. Toi pata ei siis ole ylikyllästetty jauhoilla että pysyis kasassa vaan saostus on tehty sipuleilla jotka ovat sulaneet kokonaan tuohon kastikkeeseen eli melko juoksevaa on edelleenkin.
JA en tehnyt annosta etupäässä kuvattavaksi vaan syötäväksi joten se että olisin siivilöinyt pelkät sattumat lautaselle ei käynyt koska pitää sitä kastiakin olla pataruuassa!

Oli hyvää, ei helvetin hyvää mihin yleensä olen tottunut mutta johtui tuosta saksanhirvikäristyslihasta mitä käytin, tarkemmin tutkittuani kun oli niin inha purutuntuma (muruinen) niin kävi ilmi että on puristettua lihaa josta siivutettu sitten niitä viipaleita. En suosittele ko lihaa kellekkään.

Muuten maku oli ok mutta ok on mulle pettymys.
 
Viimeksi muokattu:
Säälittää hieman suomalainen ruokakulttuuri nykyseltään, se on vaan eineksiä ja jos on muuta kuin valmiina paketissa ostettavaa schaissea niin se on yök yök.

Lisäksi mikään ruoka ei saa maistua muulta kuin siltä totutulta lisäainesekoitukselta.
Siksipä juuri (ja muutenkin) olen päättänyt taistella tätä vastaan ja teen aina kaiken ruuvan ihan ite perusraaka-aineista. Ranskalainen keittiö on sydäntäni lähellä ja niinkuin myös melko monet muutkin. Erikoismaininnan saavat thai, intia, nipponi, kinkki, lapikas, välimeren niin monet joita ei oikein voi eroittaa toisistaan vaikka pitäisi mut on sielä italia tottakai ja espanja, marokko jne kreikkaa ja turkkia unohtamatta mutta sitä tarkoitin välimeren jutulla että laidasta laitaan niillä mailla on myös paaaaaljon yhteistä.


Summasummarum: Teen edelleen vastaavanlaisia annoksia kuin tässä, perinteistä ranskalaista keittiötä ja muutakin. Jos Ranskalaisen keittiön klassikot (no tässä muunneltu vähän, vain vähän) näyttävät teistä lehmän tai koiran paskalta niin hei, ei mua haittaa :) Voitte vedellä niitä mäkkärisafkoja ihan niin paljon kuin haluatte, mie teen yhä hyvää ja terveellistä ruokaa itselleni ja lapsilleni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
sori vaan mutta sä et tiedä ruoasta mitään,niin hirveetä paskaa tuo sun annoksesi on,ennemmin vaikka hk eines pitsa kylmänä kuin tuollaista ripulipaskaa !
Niin tiedän että se on vaikeaa murtautua ulos sieltä eineshelvetistä jossa tosiaan teitä himotta ne puolivalmisteet ja varsinkin ne slärpäpitsat.

Olen surullinen. Näemmä yli puolet Suomen kansasta haluaa syödä eineksiä ja pitää samalla itseänsä huippugourmee tuntijoina eivätkä suostu syömään kuin mahdollisimman paljo prosessoituja eineksiä.

Uskon että sellaisen koko elämän jatkuneen eineskuurin jälkeen oikeat maut saattavat tuntua oudoilta ilman lisäaineita yms.


Mut hei! Ei haittaa, sen näkee myös peilin edessä! :)
 
lopetny
Niin tiedän että se on vaikeaa murtautua ulos sieltä eineshelvetistä jossa tosiaan teitä himotta ne puolivalmisteet ja varsinkin ne slärpäpitsat.

Olen surullinen. Näemmä yli puolet Suomen kansasta haluaa syödä eineksiä ja pitää samalla itseänsä huippugourmee tuntijoina eivätkä suostu syömään kuin mahdollisimman paljo prosessoituja eineksiä.

Uskon että sellaisen koko elämän jatkuneen eineskuurin jälkeen oikeat maut saattavat tuntua oudoilta ilman lisäaineita yms.


Mut hei! Ei haittaa, sen näkee myös peilin edessä! :)
En syö koskaan eineksiä mutta kun näkee sun ripuli padan niin käy oikeasti mielessä että nyt on pakko syödä jotain joka etäisesti edes muistuttaa ruoalta.
niinpä,hui hirvitys kun edes mietin sun örkkipeiliä :(
 
En syö koskaan eineksiä mutta kun näkee sun ripuli padan niin käy oikeasti mielessä että nyt on pakko syödä jotain joka etäisesti edes muistuttaa ruoalta.
niinpä,hui hirvitys kun edes mietin sun örkkipeiliä :(
Mitä vittua? Et taida ruuanlaitosta tietää mitään. Pataruoka on vähän tommosen näköistä.
Örkkipeili? Meinasin vaan että nää paskakommentoijat luultavasti BMI helposti yli 30.
Niinkuin siekin :hug:

Mitä syöt sitten? Kerro esim viikon ruokalistas?


Oikeasti minua VITUTTAA henkilöt jotka kommentoi klassista ranskalaista pataa RIPULINA. Olette jälkeenjääneitä hylkiöitä, ei edes sivistys voi teitä enään pelastaa.

Hirttäytykää pls.
 
Viimeksi muokattu:
Voi jestas
Nämä ovat sellaisia ihmisiä joiden elämä ei ole ihan kunnossa. Näkee henkilön käytöksestä täällä selvästi millaiset vanhemmat heillä on ja millaisia lapsia. Näkee myös millianen on kyseisen henkilön oma elämä.
 
Et silleen
Mitä vittua? Et taida ruuanlaitosta tietää mitään. Pataruoka on vähän tommosen näköistä.
Örkkipeili? Meinasin vaan että nää paskakommentoijat luultavasti BMI helposti yli 30.
Niinkuin siekin :hug:

Mitä syöt sitten? Kerro esim viikon ruokalistas?


Oikeasti minua VITUTTAA henkilöt jotka kommentoi klassista ranskalaista pataa RIPULINA. Olette jälkeenjääneitä hylkiöitä, ei edes sivistys voi teitä enään pelastaa.

Hirttäytykää pls.
Minun mielestäni se näytti pikemminkin jonkun pultsarin oksennukselta kuin ripulilta. Voisit tehdä muuten palveluksen ja työntää koko lautasellisen tuota sotkua ahteriisi.
 

Yhteistyössä