Maistuisiko?

Maistuisiko?

  • Kyllä

    Ääniä: 3 42,9%
  • Ei

    Ääniä: 4 57,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    7
Pakastelätty.. Voivoivoi..
Tee joskus ite ruokaa.
Hei! Tehdään näin, sie teet sapuskan minun ohjeilla ja raaka-aineilla ja ei saa sutkata ollenkaan ja mie syön (yöks) vaikka roiskeläppä pitsan tai mitä sie sanot.

Oisko pikkusen haasteen hetki? Onko äijällä munaa? Vai piipität sielä?
Kuvat toki molempien pitää ottaa todisteeksi, kaikista vaiheista!
 
Mikä se nyt kiukuttaa?

Pakastelätty.. Voivoivoi..
Tee joskus ite ruokaa.
Hei! Tehdään näin, sie teet sapuskan minun ohjeilla ja raaka-aineilla ja ei saa sutkata ollenkaan ja mie syön (yöks) vaikka roiskeläppä pitsan tai mitä sie sanot.

Oisko pikkusen haasteen hetki? Onko äijällä munaa? Vai piipität sielä?
Kuvat toki molempien pitää ottaa todisteeksi, kaikista vaiheista!
 
vierailija
Epek sä olet rasittava. Hienoa, että olet löytänyt sen yhden asian, missä olet hyvä. Mutta tuollainen kerskailu ja muiden mollaaminen on keskenkasvuista. Onko niin vaikea käsittää, että kaikki ei arvosta samoja asioita ruoassa? Mun mielestä sun ruoat on paremman näköisiä kuin rätin, mutta sun palstakäyttäytyminen on kuvottavaa. Miksi ylipäätään pitää vertailla keskenään? Koittaisit vähän relata. Siinä voisit rätiltä ottaa mallia.
 
  • Tykkää
Reactions: feger
vierailija
Epek sä olet rasittava. Hienoa, että olet löytänyt sen yhden asian, missä olet hyvä. Mutta tuollainen kerskailu ja muiden mollaaminen on keskenkasvuista. Onko niin vaikea käsittää, että kaikki ei arvosta samoja asioita ruoassa? Mun mielestä sun ruoat on paremman näköisiä kuin rätin, mutta sun palstakäyttäytyminen on kuvottavaa. Miksi ylipäätään pitää vertailla keskenään? Koittaisit vähän relata. Siinä voisit rätiltä ottaa mallia.
Aivan, Rätiltä vois moni muukin ottaa mallia, minä mukaan lukien.
Fixu mies, puheistaan huolimatta.
 
On komea pizza, söisin.
Elenakin varmasti ilomielin ottais ison palan.
Miks mun nimi ees mainittiin?

En söis tuota pizzaa, vaikka pizzasta kyllä tykkään. Tuossa on ananasta, joten no thank you :)
Niin ja isona miinuksena on myös se jos tuo on todella pakastepizza...

Rättis muuten on kyllä tosi kiva mutku sekään ei nyt auttanut, joten on pakko sanoa että ei maistu soriiii Rättis :p
 
vierailija
Pakastelätty.. Voivoivoi..
Tee joskus ite ruokaa.
Hei! Tehdään näin, sie teet sapuskan minun ohjeilla ja raaka-aineilla ja ei saa sutkata ollenkaan ja mie syön (yöks) vaikka roiskeläppä pitsan tai mitä sie sanot.

Oisko pikkusen haasteen hetki? Onko äijällä munaa? Vai piipität sielä?
Kuvat toki molempien pitää ottaa todisteeksi, kaikista vaiheista!
Anna olla jo! Mikä vittu sulla on kun aina pitää vittuilla rättikselle?
 
lepoasennossa tanakka
Tuo Väsynyt kyllä syö itsensä hengiltä noitten paskojen kanssa. Kuule Rätti, opettele nyt tekemään jotain itsekin. Ja se ei ole itse tehtyä jos lämmittää kasan nakkeja ja mättää päälle perunasalaattia
 
Miks mun nimi ees mainittiin?

En söis tuota pizzaa, vaikka pizzasta kyllä tykkään. Tuossa on ananasta, joten no thank you :)
Niin ja isona miinuksena on myös se jos tuo on todella pakastepizza...

Rättis muuten on kyllä tosi kiva mutku sekään ei nyt auttanut, joten on pakko sanoa että ei maistu soriiii Rättis :p
Jee! Me ollaan niin samikset :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En laita koskaan kylmää lämpimän päälle, joku roti sentään pitää olla :)
Hmmm, tai no joo, kyllä mie joskus :), mutta perunasalaattia en laita nakkien päälle koskaan :)

Tuo Väsynyt kyllä syö itsensä hengiltä noitten paskojen kanssa. Kuule Rätti, opettele nyt tekemään jotain itsekin. Ja se ei ole itse tehtyä jos lämmittää kasan nakkeja ja mättää päälle perunasalaattia
 
kokkikolmon3n
Ja muillekin jos joku ei satukaan tykkäämään hänen laittamastaan maistuisiko ruuasta. Heti vedetään joku mäkkärikortti esiin.
Rättis ei osaa laittaa muuta kun uunin ja hellan lämpenemään. ruuanlaitto ei ole valmiin kuvaamista ja utelua että maistuisiko. Ei todellakaan maistuisi.
Ihmetten että miten Rättis jaksaa vuodesta toiseen julkaista näitä "luomuksiaan". :sick:
 

Yhteistyössä