Makkara kuuluu juuston päälle!

Voi että kyllä pistää vituttamaan, ahdistamaan ja oksettamaan, kun jotkut ihmiset ei tajua, että sitä makkaraa ei saa laittaa leivälle juuston alle. Ihan järjetöntä! Ei voi uskoa, että joku vielä tänä päivänä harrastaa tuollaista.

Täytyy kyllä myöntää, että sääliksi käy tuollaisten makkaravammaisten miehiä, en ihmettele yhtään että he pettävät heti tilaisuuden tullen.

Kaikista eniten kyllä hirvittää se, jos nämä laittavat vielä lastenkin voileipiin sen makkaran väärään kohtaan. Muun voisi vielä antaa anteeksi, mutta kyllä se on vaan huono äiti, joka ei vaivaudu tekemään lastensa voileipiä oikein.

Ei mulla muuta.
 
Saraldo
Meillä ei syödä makkaraa leivän päällä, mutta kinkkua ja kalkkunaa kylläkin. Ja ne kuuluu ehdottomasti juuston alle :D Mun tyttö on joskus yrittänyt sanoa, että ensin juusto, sitten kinkku siihen päälle, mutta mä olen aivopessyt sen :xmas:.
 
  • Tykkää
Reactions: Camii ja Metis
Näin on.
Juustoviipaleen kuuluu olla aina päälimmäisenä, ihan sama mitä siellä alla on.

Sulatejuustot, homejuustot yms. löysät juustot kuuluu olla heti leivän päällä, ihan sama mitä siinä päällä sitten on.
 
  • Tykkää
Reactions: njp
Saraldo
Olen samaa mieltä. Ja niiden, jotka laittaa vessapaperin pyörimään rullasta väärin päin, täytyy olla myös aivottomia, surkeita ja säälittäviä. Täysin kykenemättömiä pitämään huostassaan mitään hiirtä suurempaa, eivätkä muutenkaan ansaitse olla onnellisia. Surkimukset.
Ja eikö vaan, että vessapaperi siis tulee siitä rullan päältä eikä seinänvierustaa pitkin :D?
 
Siis eiks tosta ny jonkun lakialotteen vois väsätä?
Tää on just pahinta jos seuraavat sukupolvet saavat kärsiä näistä väärämielisten äitien teoista:|
 
  • Tykkää
Reactions: Camii ja Millenia
Ja jos haluatte hankaloittaa elämäänne lisää, kokeilkaas hetken aikaa täyttää astianpesukoneen lusikkalaatikko niin et kaikki välineet on omissa lokeroissaan, ei samassa, eli haarukat yhdessä, veitset yhdessä jne jne..Siitä saa hienon päähänpinttymän vähän ajan päästä..
 
absoluuttinen totuus
Juuston päällehän se makkara/kinkku/kalkkuna tms kuuluu, jos leipä syödään kylmänä. Jos leipä lämmitetään, niin ne kuuluu juuston alle. Noin simppeli sääntö, ja tuotakaan etikettiä te ette hallitse. Mä en ainakaan suostu seurustelemaan tai ainakaan en ruokaile sellaisten moukkien kanssa, jotka eivät tuota hallitse ;) Nih! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Lissu"
Siis whaat, juusto alle, makkara päälle, kääritään rullalle ja vedetään huiviin. Leipä leipänä ja päällle voita. Vain palstalla voi tuollaiseen leivänpäällismaailmaan törmätä, mitä lie wt-lesta-jengiä.
 

Yhteistyössä