Mamu potki 4-vuotiasta tyttöä päiväkodissa ja henkilökunta hyssyttelee asiaa

  • Viestiketjun aloittaja Monikulttuuria...
  • Ensimmäinen viesti
"apuva"
Mun lasta oli suomalainen poika lyönyt haravalla poskeen!!! Eikä mulle ees kerrottu mitään? Mun lapsi on puoliksi afrikkalainen, tää oli rasistinen isku varmasti!!!!! Mitä mä teen!!!!
 
.vieras.
[QUOTE="apuva";30380216]Mun lasta oli suomalainen poika lyönyt haravalla poskeen!!! Eikä mulle ees kerrottu mitään? Mun lapsi on puoliksi afrikkalainen, tää oli rasistinen isku varmasti!!!!! Mitä mä teen!!!![/QUOTE]

Valita asiasta vähemmistövaltuutetulle ja saadaan rasistinen kakara kuriin.
 
sosiaali- työntekijä
[QUOTE="apuva";30380216]Mun lasta oli suomalainen poika lyönyt haravalla poskeen!!! Eikä mulle ees kerrottu mitään? Mun lapsi on puoliksi afrikkalainen, tää oli rasistinen isku varmasti!!!!! Mitä mä teen!!!![/QUOTE]

Teet ls-ilmon. Rasistisilla viharikoksilla on sosiaalivirastossa ykkösprioriteetti ja voit olla varma siitä, että asiaan puututaan. Yhteiskuntamme monikulttuurisiin jäseniin kohdistuvissa väkivallanteoissa on lähes aina kyse siitä, että rikoksentekijä on elänyt perussuomalaisessa tai muuten rasistisessa ympäristössä. Tästä syystä ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen ensimmäinen toimenpide on viharikokseen syyllistyneen lapsen huostaanotto ja sijoitus suvaitsevaisuussertifioituun sijaisperheeseen tai lastenkotiin, millä pyritään katkaisemaan rasismin kierre. Lapsen vanhemmista tehdään myös tutkintapyyntö poliisille koskien epäiltyä kansanryhmää vastaan kiihottamista, koska on epätodennäköistä, että he ovat viljelleet rasismia vain pienessä piirissä lapsen mielen myrkyttäen, vaan taustalla on usein myös esimerkiksi nettikirjoitteluja Hommafoorumilla tai muilla rasistipalstoilla.

Sinuna saattaisi ottaa myös yhteyttä paikallisiin tiedotusvälineisiin asian saamiseksi ns. framille. Rasismi ei koskaan häviä tästä maasta jos siitä ei kerrota avoimesti.
 
olet oikeassa
Alkuperäinen kirjoittaja sosiaali- työntekijä;30380486:
Teet ls-ilmon. Rasistisilla viharikoksilla on sosiaalivirastossa ykkösprioriteetti ja voit olla varma siitä, että asiaan puututaan. Yhteiskuntamme monikulttuurisiin jäseniin kohdistuvissa väkivallanteoissa on lähes aina kyse siitä, että rikoksentekijä on elänyt perussuomalaisessa tai muuten rasistisessa ympäristössä. Tästä syystä ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen ensimmäinen toimenpide on viharikokseen syyllistyneen lapsen huostaanotto ja sijoitus suvaitsevaisuussertifioituun sijaisperheeseen tai lastenkotiin, millä pyritään katkaisemaan rasismin kierre. Lapsen vanhemmista tehdään myös tutkintapyyntö poliisille koskien epäiltyä kansanryhmää vastaan kiihottamista, koska on epätodennäköistä, että he ovat viljelleet rasismia vain pienessä piirissä lapsen mielen myrkyttäen, vaan taustalla on usein myös esimerkiksi nettikirjoitteluja Hommafoorumilla tai muilla rasistipalstoilla.

Sinuna saattaisi ottaa myös yhteyttä paikallisiin tiedotusvälineisiin asian saamiseksi ns. framille. Rasismi ei koskaan häviä tästä maasta jos siitä ei kerrota avoimesti.
Rasismi on kitkettävä juuriaan myöten pois suomalaisista!!!
 
doobi
Alkuperäinen kirjoittaja sosiaali- työntekijä;30380486:
Teet ls-ilmon. Rasistisilla viharikoksilla on sosiaalivirastossa ykkösprioriteetti ja voit olla varma siitä, että asiaan puututaan. Yhteiskuntamme monikulttuurisiin jäseniin kohdistuvissa väkivallanteoissa on lähes aina kyse siitä, että rikoksentekijä on elänyt perussuomalaisessa tai muuten rasistisessa ympäristössä. Tästä syystä ilmoituksen vastaanottamisen jälkeen ensimmäinen toimenpide on viharikokseen syyllistyneen lapsen huostaanotto ja sijoitus suvaitsevaisuussertifioituun sijaisperheeseen tai lastenkotiin, millä pyritään katkaisemaan rasismin kierre. Lapsen vanhemmista tehdään myös tutkintapyyntö poliisille koskien epäiltyä kansanryhmää vastaan kiihottamista, koska on epätodennäköistä, että he ovat viljelleet rasismia vain pienessä piirissä lapsen mielen myrkyttäen, vaan taustalla on usein myös esimerkiksi nettikirjoitteluja Hommafoorumilla tai muilla rasistipalstoilla.

Sinuna saattaisi ottaa myös yhteyttä paikallisiin tiedotusvälineisiin asian saamiseksi ns. framille. Rasismi ei koskaan häviä tästä maasta jos siitä ei kerrota avoimesti.
Totta!
Rasismi on ykkösprioriteetti myös poliiseissa, pahoinpitelyllän ei ole niinkään väliä, kuhan ei haukuta neekeriksi.
 
43434jejejeje
Kultamunat taas asialla.

Ruotissahan taannoin päiväkodissa oli muslimi-kakarat seksuaalista väkivaltaa tehneet ruotsalaista valkoihoista pikkutyttöä kohtaan oikein porukalla. Sielläkin yritettiin vaieta asiasta.

alkaa vähitellen vituttaa tää hyysäys ja hyssyttely saatana!
 
....
ihan järkyttävää.
Ja voin hyvin kuvitella, että päiväkoti on peitellyt asiaa. Meidänkään päiväkodissa hoitajat eivät koskaan kyllä oma-alotteisesti kerro mitään. Sitten jos kysyy, mikä lapsen kertoma tappelutilanne oli, vastaavat jotain vähätellen "se oli vain sellaista pientä kinastelua".
 
3ased64545
ihan järkyttävää.
Ja voin hyvin kuvitella, että päiväkoti on peitellyt asiaa. Meidänkään päiväkodissa hoitajat eivät koskaan kyllä oma-alotteisesti kerro mitään. Sitten jos kysyy, mikä lapsen kertoma tappelutilanne oli, vastaavat jotain vähätellen "se oli vain sellaista pientä kinastelua".
Varsinkin tällaisessa tapauksessa, jossa on Izlamin ilosanomaa julistettu.
 
242ee
[QUOTE="apuva";30380216]Mun lasta oli suomalainen poika lyönyt haravalla poskeen!!! Eikä mulle ees kerrottu mitään? Mun lapsi on puoliksi afrikkalainen, tää oli rasistinen isku varmasti!!!!! Mitä mä teen!!!![/QUOTE]

Eläimiin sekaantuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minkä nuorena oppii...;30382262:
http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288756301393.html
Henki pois noilta, joka ikiseltä. Aivan vitun sairaita ja niitä on täälä meijänkin keskuudessa ja vaan ajan kysymys, koska täälä rupeevat lahtaamaan valkoihosia.
 
Isompi asia
Pientähän tämä on verrattuna siihen, että somalityttöä tönäisiin rautatieasemalla. Isäsomalin mukaan tönäisijä oli perussuomalainen, jolla oli suomalaisille tyypillinen kihara musta tukka ja juttu on ihan varmasti totta, vaikka silminnäkijöitä ei ollutkaan ja vaikka valvontakamerassa ei näkynyt mitään. Somalitytön tönäisy ei vanhene koskaan.
 
"voiei"
Pientähän tämä on verrattuna siihen, että somalityttöä tönäisiin rautatieasemalla. Isäsomalin mukaan tönäisijä oli perussuomalainen, jolla oli suomalaisille tyypillinen kihara musta tukka ja juttu on ihan varmasti totta, vaikka silminnäkijöitä ei ollutkaan ja vaikka valvontakamerassa ei näkynyt mitään. Somalitytön tönäisy ei vanhene koskaan.
Valvontakameratkin ovat rasisteja:(
 
Isompi asia
[QUOTE="voiei";30387983]Valvontakameratkin ovat rasisteja:([/QUOTE]

Helsingin Sanomat 15.5.2009:

Poliisi ei ole ainakaan toistaiseksi ole löytänyt kameratallenteita Espoossa junasta tönäistyn 8-vuotiaan somalitytön tapauksesta. Tyttö tönäistiin kumoon Espoon keskuksen juna-asemalla tiistaina kahden aikaan iltapäivällä.

"Asemalla on kyllä kameroita, mutta toistaiseksi kuvamateriaalista ei ole ollut hyötyä", kertoo tutkinnanjohtaja Jukka Kaski.
 
"voiei"
Helsingin Sanomat 15.5.2009:

Poliisi ei ole ainakaan toistaiseksi ole löytänyt kameratallenteita Espoossa junasta tönäistyn 8-vuotiaan somalitytön tapauksesta. Tyttö tönäistiin kumoon Espoon keskuksen juna-asemalla tiistaina kahden aikaan iltapäivällä.

"Asemalla on kyllä kameroita, mutta toistaiseksi kuvamateriaalista ei ole ollut hyötyä", kertoo tutkinnanjohtaja Jukka Kaski.
Mitä mä sanoin:(

Rasistiset valvontakamerat pitää vaihtaa suvaitsevaisiin valvontakameroihin!:attn:
 
Toisenlainen kokemus
Minun lastani pahoipitelivät päiväkodissa toistamiseen kaksi suomalaisen persupoliitikon lasta.

Kun asiasta puhuttiin (ensin tooki päiväkodin henkilökunnalle) ko. lapsen vanhemmille, "poliitikkoisä" tokaisi, että "Opeta se (kolmivuotias, puolta pahoinpitelöitään pienempi, hento leukemiasta toipuva ) kakarasi pitämään puoliaan! Täällä ei heikot pärjää!".

Seuraava instanssi olikin sitten yhteydenotto poliisille ja tarkka dokumentti kaikista vammoista terveyskeskuksessa. Tosin kun muillekin alkoi tulla mustelmia ja haavoja, terkkari päätti että on helpompaa, jos terveydenhoitaja käy kerran päivässä kuvaamassa vammat päiväkodissa - kuin kuskata jokainen lapsi erikseen terkkariin.
Siinä vaiheessa meidän poika sai jo olla rauhassa. Toistuvat poliisikäynnit kotona ja uhakus asian tekemisestä julkiseksi paikallislehdessä purivat.

Poliisien sittemmin muidne lasten tiimoilta käytyä päiväkodissa kolmesti saman viikon sisällä, päiväkodin johto päätti että nämä "isänmaallisiksi kasvatetut, kunnon suomalaiset ": "Tapetaan kaikki homot ja vitun mamut"-pojat viihtyisivät paremmin jossain muualla.

Ei sitten kumminkaan ollut löytynyt kaupungista yhtään muutakaan tarhaa, joka olisi ne huolinut, joten äitinsä jäi kotiin niitä hoitamaan.

Lasten koulut valitaan tulevaisuudessa sen perusteella, mihin nuo pojat tai kukaan muukaan sen perheen lapsista ei mene.
 

Yhteistyössä