Mamut kusettavat suvakkeja - tajuavat sen vähitellen itsekin

  • Viestiketjun aloittaja Näkevät mitä uskovat
  • Ensimmäinen viesti
Se on jännää miten sattuukaan, että monesti kun löydetään joku maahanmuuttajataustainen henkilö, joka voidaan kuvata positiivisessa mediavalossa niin lopulta siitäkin paljastuu jotain rikollista/hämärää.
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Uskooko nämä Ylen toimittajat itse mamujen valheita, vai levittävätkö tietoisesti valheita?
Mä luulen, että uskovat eivätkä ymmärrä levittävänsä valheellista tietoa.
Toimittajan ammatissa tämä on varmaan kaikkein huonoin vaihtoehto. Jopa suoranainen valehtelu olisi "uskottavampaa", mutta se, että tutkiva journalismi on täysin höynäytettävissä ei oikein vakuuta minkään muunkaan tiedon jakamisen suhteen.
 
vierailija
Mä luulen, että uskovat eivätkä ymmärrä levittävänsä valheellista tietoa.
Toimittajan ammatissa tämä on varmaan kaikkein huonoin vaihtoehto. Jopa suoranainen valehtelu olisi "uskottavampaa", mutta se, että tutkiva journalismi on täysin höynäytettävissä ei oikein vakuuta minkään muunkaan tiedon jakamisen suhteen.
Arvaa sylettääkö yhtään maksaa näille toistaitoisille ja asennevammasille toimisttajanplantuille hyvää liksaa verojen muodossa?
 
vierailija
Suomalaiset äijät on huijanneet aina. Tossa jutussahan ei oikein selvinnyt mitään että mitä on ees tapahtunut.
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1476942210831

Ymmärrän ettet millään halua uskoa mitään pahaa ihmisistä jotka ovat sinulle puolijumalia. Mutta luepa tuo juttu oikein ajatuksella, niin ehkä sinunkin silmäsi aukeavat edes vähän. Tuo mies on kusettaja, rikollinen, pahoinpitelijä ja kaikkea näköjään maan ja taivaan väliltä. En edes voi ymmärtää teitä jotka tähän uskoitte.
 
No nyt tä homma selvis. SPR huomasi, että tä Rami vetää niiltä hirveet rahat välistä ja halusi sen toiminnan loppumaan, jotta pääsee itse jaolle...
En tiedä voisko tämä enää läpinäkyvämpää olla. Seuraavana päivänä siitä, kun otsikoidaan Ramin kusetuksesta tulee SPR esiin lehtiotsikoissa kertoen, että he kyllä järjestävät hyväntekeväisyystoimintaa Syyriaan.

Pah!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122497117_uu.shtml
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja .....
vierailija
Se on jännää miten sattuukaan, että monesti kun löydetään joku maahanmuuttajataustainen henkilö, joka voidaan kuvata positiivisessa mediavalossa niin lopulta siitäkin paljastuu jotain rikollista/hämärää.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Tätä juttua kun seuraa Britanniaan tuotujen "lapsipakolaisten" ohella niin alkaa tuntua että kupla on puhkeamassa.
Mutta kuten tästäkin ketjusta huomaa että vielä joku tyhmä hyväuskoinen kieltäytyy näkemästä totuutta.
 
vierailija
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1476942210831

Ymmärrän ettet millään halua uskoa mitään pahaa ihmisistä jotka ovat sinulle puolijumalia. Mutta luepa tuo juttu oikein ajatuksella, niin ehkä sinunkin silmäsi aukeavat edes vähän. Tuo mies on kusettaja, rikollinen, pahoinpitelijä ja kaikkea näköjään maan ja taivaan väliltä. En edes voi ymmärtää teitä jotka tähän uskoitte.
Ei toi äijä merkitse mulle eikä mikään äijä yhtään mitään. Se on kusettaja mut niin on suomalaiset äijät. Sen takia laittakaa kaikki äijien tekemät rikokset aina eikä vaan jonkun irakilaisen.
 
Ehkä järki on vihdoinkin voittamassa tässä jatkuvassa mamutuksessa, kun HS uutisoi tällaisen uutisen.
Hesarin on pakko uutisoida tämä. Sillä ei ole vaihtoehtoa kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka ollut uutisissa hyväntekijänä ja sankarina joka uskaltaa viedä lahjoituksia lapsille sodan keskelle.

Niin, ja voin myöntää että kun näin Ramista pätkän telkussa jokin aika sitten ajattelin että tyyppi tekee tosi hyvää työtä ja voisin lahjoittaa sen toiminnalle muutaman euron. Onneksi en kuitenkaan ehtinyt ajatuksesta tekoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No nyt tä homma selvis. SPR huomasi, että tä Rami vetää niiltä hirveet rahat välistä ja halusi sen toiminnan loppumaan, jotta pääsee itse jaolle...
En tiedä voisko tämä enää läpinäkyvämpää olla. Seuraavana päivänä siitä, kun otsikoidaan Ramin kusetuksesta tulee SPR esiin lehtiotsikoissa kertoen, että he kyllä järjestävät hyväntekeväisyystoimintaa Syyriaan.

Pah!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122497117_uu.shtml
Noloa :LOL:
En tosiaan ihmettelisi, vaikka spr:n tätsät olisivat vähän tehneet "peitehommia" petturi-salakuljettajan paljastaakseen
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Hesarin on pakko uutisoida tämä. Sillä ei ole vaihtoehtoa kun kyseessä on kuitenkin tyyppi joka ollut uutisissa hyväntekijänä ja sankarina joka uskaltaa viedä lahjoituksia lapsille sodan keskelle.

Niin, ja voin myöntää että kun näin Ramista pätkän telkussa jokin aika sitten ajattelin että tyyppi tekee tosi hyvää työtä ja voisin lahjoittaa sen toiminnalle muutaman euron. Onneksi en kuitenkaan ehtinyt ajatuksesta tekoihin.
Valhemedian on pakko uutisoida ettei vaan MV ehdi ensin...
 
vierailija ei ymmärrä
No nyt tä homma selvis. SPR huomasi, että tä Rami vetää niiltä hirveet rahat välistä ja halusi sen toiminnan loppumaan, jotta pääsee itse jaolle...
En tiedä voisko tämä enää läpinäkyvämpää olla. Seuraavana päivänä siitä, kun otsikoidaan Ramin kusetuksesta tulee SPR esiin lehtiotsikoissa kertoen, että he kyllä järjestävät hyväntekeväisyystoimintaa Syyriaan.

Pah!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102122497117_uu.shtml
Sun mielestä sodan uhreja ei siis pitäisi auttaa vai?
 

Yhteistyössä