Marjanmyyjältä kuultua tänään

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
siihen kojulle oli mennyt pari romanipoikaa, kysymään saako maistiaisia. Myyjä sanoi että joo. No, poika oli sitten sanonut että mä otan tollasen pienen rasian noita mustikoita. Myyjä laittoi marjat rasiaan jolloin poika oli kysynyt: "maksaaks nää? Ai maksaa vai, no emmä sit ota :( "

:headwall:
 
"vieras"
[QUOTE="a p";28574882]No, siellä käy kuulemma joka ikinen päivä sekä aikuisia että lapsia ihan syömässä niitä marjoja... eivätkä läheskään aina kysy edes lupaa. Ja siis nyt en puhu romaneista.[/QUOTE]

no olen ollut marjamyyjä ja on normaalia että maistaa ennen kun ostaa. Mansikoita varsinkin. Niissä kun on paljon makueroa ja jos joku vaikka ostaa ison satsin, haluaa toki tietää mitä ostaa.

Nuo romanit kyllä idiootteja. Tulivat monesti iskemään siihen ja vielä piti jotenkin esittää ystävällistä. "syötkö kanssani näitä kermavaahdon kanssa" tms. Muuta juttua.
 
ipo46
Joku random marjamyyjä tilitti tuollaista sulle, asiakkaalle?! Ei kyllä kuulu missään ammatissa, varsinkaan asiakaspalvelussa, ruveta asiakkaalle tilittämään vitutustaan.
 
"huh huh"
[QUOTE="vieras";28575263]no olen ollut marjamyyjä ja on normaalia että maistaa ennen kun ostaa. Mansikoita varsinkin. Niissä kun on paljon makueroa ja jos joku vaikka ostaa ison satsin, haluaa toki tietää mitä ostaa.

Nuo romanit kyllä idiootteja. Tulivat monesti iskemään siihen ja vielä piti jotenkin esittää ystävällistä. "syötkö kanssani näitä kermavaahdon kanssa" tms. Muuta juttua.[/QUOTE]

Haiseeko täällä ennakkoluulot vai mikä tämä lemu oikein on?
 
"a p"
Joku random marjamyyjä tilitti tuollaista sulle, asiakkaalle?! Ei kyllä kuulu missään ammatissa, varsinkaan asiakaspalvelussa, ruveta asiakkaalle tilittämään vitutustaan.
Ei vaan kaverin tytär on myymässä marjoja niin hän on kertonut. Siis tottakai saa niitä marjoja maistella ennenku ostaa, mutta onko se nyt fiksua että aina ohikulkiessaan siitä nappaa muutaman marjan ja jatkaa matkaa, ostamatta kuitenkaan koskaan mitään. Ja jotkut lapset menee kuulemma siihen ihan kaksin käsin vetämään niitä marjoja, ja vanhemmat seisoo tumput suorina vieressä... ne marjat on kuitenkin myytävänä, ei ilmaiseksi syötävissä!

Jotenkin tuntuu että voiko oikeasti olla totta, millaisia moukkia ihmiset on : /
 
kaupassa
Ehkäpä tuo alkuperäisen kertoma oli nyt kuitenkin tarkoitettu läpän heitoksi, se, oliko se hyvä läppä vai ei, voi sitten olla montaa mieltä.

Itse kyllä tässä joku päivä näin kyllä ihan S-marketissa valtaväestöön kuuluvan keski-iän ohittaneen naisen, joka avasi sellaisen valmiiksi pakatun kannellisen mansikkarasian, ja maistoi sieltä mansikan. Sulki sitten rasian kannen ja jätti sitten tietysti ostamatta. En voinut kuin vain jäädä äimistyneenä töllöttämättämään tätä käytöstä.
 

Yhteistyössä