Marraskuiset 2024

Alotetaas nyt tällanen, vaikka oma tilanne vielä epävarma. En vaa halua huudella testeistä koko ajan raskautta yrittävien puolella.
Eli eilen ja tänään tullu haamuja. Rfsu herkkään tuli tänään dpo 11 jo tosi selkeä haamu.
 
Onko raskaudet monensia teillä?
Tämä on nro 10, mutta yhtään lastahan ei ole meillä elossa kun kaikki ovat menneet kesken. Viimeisin 10/23 ja tässä on takana vielä 11v lapsettomuus ni onhan tämä hieman hämmentävä tilanne nyt kun ihan luomu +. Ja kun on tuo fosfolipidioireyhtymä niin se tuo omansa vielä tähän heti alkuun. Esim. Heti plussapäivästä alkaen Ghemaxania on pistetty kerran päivässä.
 
vierailija
Heippa! Plussa (haalea sellainen) ilmestyi testiin keskiviikkona jolloin oli jotakin dpo8-11 välillä. Viiva toistaiseksi vahvistunut, mutta joulukuun aluilla kemiallinen/varhainen keskenmeno niin ei oikein mieli annan vielä tästä innostua 😥

Laskettu aika osuisi varmaan jonnekin marraskuun puolen välin tienoille. Miten te muut jotka olette aivan alussa, kuinka olette testailleet vai oletteko luottaneet heti haamuun?😊
 
Heippa! Plussa (haalea sellainen) ilmestyi testiin keskiviikkona jolloin oli jotakin dpo8-11 välillä. Viiva toistaiseksi vahvistunut, mutta joulukuun aluilla kemiallinen/varhainen keskenmeno niin ei oikein mieli annan vielä tästä innostua

Laskettu aika osuisi varmaan jonnekin marraskuun puolen välin tienoille. Miten te muut jotka olette aivan alussa, kuinka olette testailleet vai oletteko luottaneet heti haamuun?
mä oon tehnyt monta kymmentä testiä 😅🤭
 
  • Haha
Reactions: CiiGirl83
Heippa! Plussa (haalea sellainen) ilmestyi testiin keskiviikkona jolloin oli jotakin dpo8-11 välillä. Viiva toistaiseksi vahvistunut, mutta joulukuun aluilla kemiallinen/varhainen keskenmeno niin ei oikein mieli annan vielä tästä innostua

Laskettu aika osuisi varmaan jonnekin marraskuun puolen välin tienoille. Miten te muut jotka olette aivan alussa, kuinka olette testailleet vai oletteko luottaneet heti haamuun?

No siis 28.2. Ku tein testin oli kp27 ja tämä ei ollu haamu! On ollut aiemmin haamujen haamuja jotka välillä sitten vahvistuneet mut menneet sitten kesken. Mut edellinen tämmönen heti vahvalla viivalla sitten synnytettiin menehtyneenä viikolla 21+ jotain.

Niin sattuneesta syystä olen pessimisti, mut nyt on verenohennukset käytössä, jottei istukkaan tulis veritulppia niin pienesti ollaan toivekkaita. Toki olen joka aamu tehnyt testin jos toisenkin, notta nään miten viivat kehittyy ja vielä ainakin vahvistuvat 🥰
 
Heippa! Plussa (haalea sellainen) ilmestyi testiin keskiviikkona jolloin oli jotakin dpo8-11 välillä. Viiva toistaiseksi vahvistunut, mutta joulukuun aluilla kemiallinen/varhainen keskenmeno niin ei oikein mieli annan vielä tästä innostua 😥

Laskettu aika osuisi varmaan jonnekin marraskuun puolen välin tienoille. Miten te muut jotka olette aivan alussa, kuinka olette testailleet vai oletteko luottaneet heti haamuun?😊
Kaks päivää kuukautisten oletetun päivän jälkeen tein 🫣 muutaman sekunin päästä pärähti heti komee viiva tauluun. Mua vaan jännittää oma ikä ja paino, mut toivottavasti kaveri pysyy matkassa mukana❤ ja et synnytyksestä tulisi helpompi kuin edellisestä, 52h🥴
 
Ehkä minäkin uskallan tänne varovasti. Plussatesti tehty viikko sitten ja sen jälkeen oon tehnyt muutaman testin, joissa viiva vahvistunut ihan mukavasti. Laskujeni mukaan nyt 4+4, eli marraskuun alkuun laskettu aika, jos kaikki menee hyvin.

Tämä olisi meille toinen lapsi, esikoinen on lokakuinen 22, eli kohta puolitoistavuotias ja näille tulisi melko lailla tasan kahden vuoden ikäero. Alla on km 12/23, eli aika rauhassa tässä täytyy katsella, miten tässä käy. Jotenkin parempi ja rauhallisempi olo tästä kuitenkin jo nyt kuin syksyllä. Saas nähdä, kuinka tässä käy. Raskaus on neljäs, myös ennen esikoista tuli yksi km. Varasin varhaisultran 7+0, kun lähden sit työreissulle, sen jälkeen ehkä sit jo vähän viisaampi.

Onko teillä jo jonkinlaisia oireita? Täällä muuten aika rauhallista, mutta nenä on ihan tukossa (ei kuitenkaan flunssaa) ja nivusissa ja kohdussa tuikkii satunnaisesti.
 
Tämä on nro 10, mutta yhtään lastahan ei ole meillä elossa kun kaikki ovat menneet kesken. Viimeisin 10/23 ja tässä on takana vielä 11v lapsettomuus ni onhan tämä hieman hämmentävä tilanne nyt kun ihan luomu +. Ja kun on tuo fosfolipidioireyhtymä niin se tuo omansa vielä tähän heti alkuun. Esim. Heti plussapäivästä alkaen Ghemaxania on pistetty kerran päivässä.
Teillä kyllä hirmu raskas matka takana. Toivotaan, että tällä kertaa saisitte pienen syliin asti. Meidän kaverit juuri saivat vauvan vuosikausien (siis reilusti yli kymmenen vuotta myös) yrityksen jälkeen, eli kyllä näitäkin ihmeitä onneksi tapahtuu 🩷
 
Ehkä minäkin uskallan tänne varovasti. Plussatesti tehty viikko sitten ja sen jälkeen oon tehnyt muutaman testin, joissa viiva vahvistunut ihan mukavasti. Laskujeni mukaan nyt 4+4, eli marraskuun alkuun laskettu aika, jos kaikki menee hyvin.

Tämä olisi meille toinen lapsi, esikoinen on lokakuinen 22, eli kohta puolitoistavuotias ja näille tulisi melko lailla tasan kahden vuoden ikäero. Alla on km 12/23, eli aika rauhassa tässä täytyy katsella, miten tässä käy. Jotenkin parempi ja rauhallisempi olo tästä kuitenkin jo nyt kuin syksyllä. Saas nähdä, kuinka tässä käy. Raskaus on neljäs, myös ennen esikoista tuli yksi km. Varasin varhaisultran 7+0, kun lähden sit työreissulle, sen jälkeen ehkä sit jo vähän viisaampi.

Onko teillä jo jonkinlaisia oireita? Täällä muuten aika rauhallista, mutta nenä on ihan tukossa (ei kuitenkaan flunssaa) ja nivusissa ja kohdussa tuikkii satunnaisesti.

Oireita on ollu nyt hieman yli viikon. Eli jo ennen plussaa alkoi janottamaan.. sellanen mikään ei riitä suussa sahara-jano, vessassa tietty sitte rakkoa tyhjätään kerran tunnissa. Lievät rytmihäiriöt, mitkä pyrähtelee kurkussa kuin perhonen lepattais, rinnat(!) Mitkään liivit ei ole hyvät ku siskokset ovat kasvaneet ja arat. Nii ja ennen plussaa vatsan toiminta hidastu joka 2. Päivään ja todella kovaksi joten pegorionit kehiin. Samalla kiva huomata että hajuaisti parantunut vietävästi(ennestäänkin mallia vainukoira).
Nyt plussan jälkeen tullut sitte etovuus/nälkä yhtä aikaa, yökkäily ja mikä ärsyttävin nukun enää tasan 6h yössä, minä joka kevyesti aina nukkunu 8-12h.. Mut nyt päikkäreitäkään ei edes sitte millään saa nukuttua. 🤦🏼‍♀️
 
Onko muut väsynyitä? Mä voisin vaan nukkua kokoajan. Väsymys ja tissien 'paine' ainoat raskauteen viittaavat oireet🤣

P. S. Jos tässä nyt hyvin käy niin miehen vanhemmat tulossa iaovanhemmiksi ekaa kertaa. Oisko vinkkiä millaisen lahjan tai lahjat keksisi heille antaa että voisi sitten kertoa uudesta tulokkaasta?
 
vierailija
Varovasti seuraillen tätä ja uskaltaudun ehkä myöhemmin rekisteröitymään kun on hieman epäuskoinen olo. Plussasin tänään ja oireita on jo ollut koko viime viikon. Tosin aina ei tiedä onko kyseessä PMS vai raskausoire. Olo on toiveikas vaikka taustalla on menetyksiä, mutta myös eläviä lapsia.
 

Yhteistyössä