Marraskuun 2009 karhunpennut

PlanBaBylle jaksu :hug: Toivottavasti saatte pikkuisenne vaivan pian hoidettua!

Sonja, ollemme menossa huomenna kyläileen, joten harmiksemme emme ehdi Treen treffeille. :(

Yöunia meillä aletaan nukkua vaihtelevasti klo 23-02 välillä. Useimmiten tyttö nukahtaa itse sänkyynsä, välillä jopa heti sinne päästyään. Joskus joudun laittamaan tuttia tytölle takaisin n. parin minuutin välein ja tällöin ei sitten nuku meistä kumpikaan. Parhaiten tyttö nukahtaa siten, että ei ole ensin nukahtanut syliin (herää, kun siirtää sylistä sänkyyn) eli suoraan syötyään ja röyhtäistyään laitetaan sänkyyn.

Esikko ja Vieno 2 kk 3 pv
 
äkkiä vaan planbabylle kirjoittamaan,mielestäni et ole ainakaan yhtään liian hysteerinen,aivan pahaa teki kun tekstiä luki,miksi ne ei voi tutkia ja hoitaa pientä kuntoon!!!!niin pieni vielä,toivon sydämmestäni että pääsette tutkimuksiin pian ja kaikki menee hyvin siihen asti ja tietysti siitä eteenpäin,eihän tuo normaalia ole.hirveetä kohtelua olette saaneet :( koittakaa jaksaa ja pienelle pikaista paranemista :hug:
 
Voi kauhistus, mitä kohtelua Planbaby on perheineen saanut! |O :( Niinkuin joku muukin jo totesi, äiti on kuitenkin usein se ainoa, joka tietää jonkin olevan vialla. Mä olen ihan järkyttynyt. Ja ihmettelen, että mitähän se yksi lääkäri on sitten siellä kiveksissä painanut paikalleen, jos ei kerran ollut nivustyrä?!? Meillä siis molemmilla pojilla tuo tyrä on ja B:llä se leikattiin kiireellisenä TAYS:ssa (oli kureutunut kivespussiin), A:lla sitä painellaan joka vaipanvaihdon yhteydessä itse sisään ja odotellaan leikkausaikaa.
Ja meillä kun tuota kakkavaivaa oli B:llä vielä A:n sairaalassaoloaikana, VTO:n porukka teki kyllä aina kaikkensa, että se kakka sieltä pihalle saatiin. Levolac-määrä meillä oli parhaimmillaan kaiketi 2 x 4ml /vrk. Lääkäri sanoi, että 5 milliäkin voi vielä antaa.

Nukkumaan meillä mennään joka ilta klo 21-22. :saint: Nyt viime aikoina B on herännyt huutamaan väsykiukkuitkua aina sänkyyn laskettaessa, vaikka olisi kuinka syvässä unessa sylissä. Olen hyssytellyt vieressä ja laittanut tuttia suuhun, joka pojan rauhoittaakin siksi kahdeksi sekunniksi, mitä pysyy suussa. Yritän poikaa rauhoittaa sänkyyn, mutta usein kiukku äityy oikein suruksi ja sitten ei auta kuin syli. Nyt olen todennut, että ainoa keino rauhoittumiseen ja nukahtamiseen on parikymmentä milliä maitoa pullosta suoraan sänkyyn. Eipä aikaakaan niin on taju pois. :)
Iltakymmenestä nukutaan yhdellä syötöllä aamuseitsemään ja siitä joskus maitohörpyn jälkeen vielä kymmeneen. Yösyötön jälkeen nukahdetaan aina ilman vastalauseita. Aamupäivän pojat on hereillä, päiväunia nukutaan 13-16 ja ilta taas pienin torkuin hereillä tuonne kymmeneen. Tämä rytmi on nyt ollut pidemmän aikaa ja toimii näköjään uskomattoman hyvin. :eek: :whistle: :) (*koputan puuta*)
Alusta asti ollaan öisin pidetty huolta, että meillä on koko ajan päällä pieni yövalaistus eli valoja ei sytytellä yöllä. Vaippaa ei myöskään vaihdeta ellei ole välttämätöntä ja öisin ei puhuta.


Valkolilja & jätkänpätkät 4 kk 1 vko 4 pvä
 
planbaby onpa todella törkeetä!! on se kumma kun annetaan pienen ihmisen kärsiä vaikka mistä vaivoista eikä tehdä mitään. pikkuvauvaa nimenomaan pitäis tutkia heti kun eihän se osaa itse kertoa mihin sattuu. ja hyvähän lääkärien on aina passittaa teidät kotiin tutkimatta vaavia- eiväthän he valvo öitään pikkuisen kanssa ja kuuntele itkuja. pitäs vaan yrittää olla tiukkana ja vaatia hoitoa heti ja kieltäytyä lähtemästä pois ennenkuin ovat jotakin tehneet. voi pikku raukkaa kun ei kakkakaan tule itestään :'( toivottavasti saisitte jonku tosi mukavan lääkärin ens kerralla joka ymmärtäisi huolenne mikä ei tosiaankaan ole turha etkä ole mitenkään ylihysteerinen! paljon jaksamista teille :hug:

me käytiin eilen laskettelemassa 2tuntia ja poika oli mummonsa hoivissa meillä. ihanaa oli päästä tekemään hetkeksi jotain muutakin ku vauvanhoitoa. mut nytpä on paikat kipeenä auts :|

täällä alotetaan tänään altistus tavalliselle korvikkeelle, saa nähä onko nyt sit sitä maitoallergiaa eli alkaako kovat itkut 24'7 ja ihottumat vai ei. ja kuulema pitää 2viikkoa huudattaa vaikka poika kipristelis,vääntelis ja kääntelis ja huutais 24'7 nii aiemmin ei päästä tutkimuksiin ja pitäs koko toi aika syöttää tota huuto-maitoa :eek: en mä voi kiduttaa lastani silleen 2 viikkoa, jos huomaan et oireet palaa nii katon tän viikonlopun ja soitan maanantaina lääkärille jo. musta on hullua et pitää jatkaa sit vaan jos selkeesti oireet palaa heti, ja mä en odottele että pojalle tulee taas kauheat ihottumat koko kehoon!

lauantaina on ristiäiset ja nekin stressaa, onneks ne on sit pois alta kuiteskin. ja saa alkaa puhuttelemaan omalla nimellään vaikka varmaan vaikeeta kun tähän asti puhuttu vaan pojasta/vaavista :whistle: saa nähä miten menee juhlat, meillä kun pidetään sekasin ruotsin ja suomenkielellä :whistle: minä siis ruotsinkielinen ja mun suku tietysti kans ja miehen puoli suomenkielisiä nii pitää olla silleen et kaikki ymmärtäis jotakin :D

nyt aamupalaa koneeseen ku poika vielä nukkuu ja on mahis syödä itekki =)
 
tupuna onpa outoa että eri paikoissa on eri käytännöt,meillä jos olisi pitänyt tuohon apteekin maitoon vaihtaa ja sitten tavis korvikkeeseen takasin niin se olisi tapahtunut keskussairaalassa eikä kotona pientä huudattaa.toivotaan ettei teillä itkut ja kiprustelut ala,jaksuja :hug:
 
tupuna21 siis APUA missä lekurissa te ootte käyneet?! :eek: kannattaa mennä ihan allergioihin erikoistuneelle lääkärille jos tuollaisia ohjeita saatte.

Altistus tehdään aina lääkärin valvonnan alla ja lopetetaan välittömästi jos tulee oireita!! jotkuthan voivat saada hengitysoireitakin.älä vaan syötä edes viikonloppua jos huomaat ettei sovi.
 
Ihanaa! Mun äidin miesystävä(ammatiltaan kokki) haluaa tehdä pojalle ristiäislahjaksi kakun ja lupasi että ostavat tukusta muutkin makeat tarjottavat,niin että mun huoleks jää vaan voileipäkakku ja muut suolaset :D

Mä oon ihan ihmeissäni ton pojan kanssa,no aamupäivän kitisi ja huusi mutta nukahti päikkäreille,söi pullollisen maitoa ja nukahti UUDESTAAN!! Mieletöntä.. :heart:

Eilen pidettiinkin kunnon siivouspäivä kun mieskin oli kotona ja ulkona niin kova pakkanen ettei siellä pystynyt mitään touhuumaan ;) Sai hoidella poikaa ja autella mua!

Meillä nyt on tissittelyt loppunut kokonaan..Viimeks kun lypsin niin 2 tuntia imettämisestä maitoa tuli yhteensä 20ml kummastakin tissistä..ja vaikka poika sieltä enemmänkin sais niin hetken imettyään saa kunnon raivarit eikä imetyksestä tule enää mitään kun huuta selkä kaarella eikä edes ota tissiä suuhun.. :ashamed:

Mutta hyvinpä tuo kasvaa tuttelillakin,eipä toisaalta käy kaveria kateeksi jolla tyttö taas tarvii nukahtamiseen tissin eikä pullosta suostu juomaan ollenkaan,ikää jo yli 6kk..eipä siinä äiti pääse oikein yksin mihinkään..

 
heipparallaa! :wave: tannekin ehtii taas kirjoittelemaan..

joku kyseli onko mobilea kaytossa, meilla on ja ihan turha kapistus, koristeen virkaa ajaa.

hannanmamma niinkuin sanoit hyvin ne lapset korvikkeellakin kasvaa =)

mulla on painvastainen ongelma.. tytto ei huoli kunnolla pulloa, ollaan nyt treenattu siita juomista ahkeraan etta ma edes joskus paasisin jonnekin yksin. muutama viikko sitten kavin elokuvissa joka kesti melkein 3h ja tytto ei sina aikana ollut huolinut pulloa ja huusi naama punaisena kun tulin kotiin... :/

kutsu kuuluu, pitaa menna :wave:
 
Josko taas ehtisi muutaman sanan kirjoittamaan ennenkö kutsu käy =)

Meillä vauva kyllä katselee pyörivää mobilea oikein mielellään. Tosin vähälle käytölle kyllä jäänyt, yleensä vauva on jo unessa kun vien pinnasänkyyn.

Nunneliini Onko teillä tavallinen tuttipullo? Meillä käytössä tommy tippeen tuttipullo jossa tuttiosa on kuin rinnanpää. Siitä ainakin meillä vauva osaa imeä ilman ongelmia. Pääsee itsekkin välillä rauhassa kauppaan eikä tarvitse huolehtia onko vauva kotona nälissään :)

Vauva huutanut nyt muutamana päivänä kovasti. Mikään ei tunnu auttavan. Inhottava kuunnella vauvan huutoa kun ei osaa auttaa pientä :( Huonosti syönytkin nyt parina päivänä, kun yrittää tarjota rintaa saa hirveän raivarin. Eilenkin piti 7hväliä ennenkö suostui syömään. Ja tänäänkin syönyt vain kaksi kertaa. Maitoa kyllä riittäisi vaikka kuinka paljon...

Kukahan se mahtoi puhua että vauvalla on jo yksi hammas puhjennut? Katselin vauvan suuta niin ylhäällä ikenessä näkyy todella pieni valkoinen piste, voisiko olla hammas :eek: ? Sormella yritin koittaa niin en kyllä tuntenut mitään.. Vauva on kuolannut nyt todella paljon ja "rapsuttaa" sormillaan ikeniään... Onko teillä muilla vauvat ruvenneet jo kuolaamaan?

Nennii ja tyttönen 2kk
 
PlanBabylle voimia! Toivottavasti saatte pian kunnon apua vauvalle.

Tupunalle myös tsemppiä. Toivottavasti ei tule masuvaivoja kokeilusta!

Kuolaaminen: Täällä tulee kuolaa ja tosi paljon! Tullut ehkä viikon pari nyt kunnolla. Ei työnnä sormia suuhun mutta lutkuttaa yleensä kämmenselkää.

Ikää siis 2 kk ja jotain päälle
 
nennii mun pojalla on jo eka hammas puhjennut. kokeile niin että kiedot harsoa sormen ympärille ja kokeilet sit ikeniä, meillä huomas hampaan ku harso jäi "kiinni" hampaaseen..

maitoaltistuksesta nyt kyl ihmettelen miks meidän pitää kotona 2 viikkoa syöttää nannia huutavalle lapselle jos muuallakin se allergia todetaan sairaalassa!! :eek: miten se siellä sit todetaan? et jos alkaa itku maidon annon jälkeen vai miten? ku mehän päästään ton kans jatkotutkimuksiin vasta sit jos on 2vkoa huutanut. tuntuu niin hirveeltä syöttää tolle nannia kun tietää et kohta käy pikkuseen kipeetä ja kovaa :'( huomen on lääkäri ja kyselen siltä vielä et näinkö se todella menee vai pitääkö mennä yksityiselle jotta pienikin ihminen saa kunnon hoitoa... :whistle:

nytkin poika tuolla huutaa, onneksi isänsä pitää sitä sylissä nyt niin saan hetken huilia, ens yö menee varmaan huutaessa kokonaan :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
nennii mun pojalla on jo eka hammas puhjennut. kokeile niin että kiedot harsoa sormen ympärille ja kokeilet sit ikeniä, meillä huomas hampaan ku harso jäi "kiinni" hampaaseen..

maitoaltistuksesta nyt kyl ihmettelen miks meidän pitää kotona 2 viikkoa syöttää nannia huutavalle lapselle jos muuallakin se allergia todetaan sairaalassa!! :eek: miten se siellä sit todetaan? et jos alkaa itku maidon annon jälkeen vai miten? ku mehän päästään ton kans jatkotutkimuksiin vasta sit jos on 2vkoa huutanut. tuntuu niin hirveeltä syöttää tolle nannia kun tietää et kohta käy pikkuseen kipeetä ja kovaa :'( huomen on lääkäri ja kyselen siltä vielä et näinkö se todella menee vai pitääkö mennä yksityiselle jotta pienikin ihminen saa kunnon hoitoa... :whistle:

nytkin poika tuolla huutaa, onneksi isänsä pitää sitä sylissä nyt niin saan hetken huilia, ens yö menee varmaan huutaessa kokonaan :ashamed:

meillä kans piti tehä altistus kotona tuon Juhon kanssa ja hällekkin tuli sen aikana jopa hengen ahdistuskohtaus johon lopetin sen sitte kokonaan vaikka viikon sitä ois pitäny tehdä.
 
Mulle kävin tänää taas nii että unohin osan ostoksista maksaa kun en huomannu niitä kun vasta ulkona autolla enkä kehannu enää mennä kyllä takasin..ja tää ei ollu eka kerta..onkos teil käyny tolla lailla koskaan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja tupuna21:
miten se siellä sit todetaan? et jos alkaa itku maidon annon jälkeen vai miten?
Me käytiin pikkujätissä tutkimuksissa viime vuonna ja siellä toimittiin näin:

nannia tai tuttelia annetaan tunnin välein vähän kerrallaan vauvalle ja katsotaan tuleeko reaktiota. Ensin 1ml joka vain sivellään huulelle (herkimmät reagoi jo pelkästään siihen), seuraavaksi vähän enemmän jne.

Mitään reaktiota ei välttämättä tule heti. Reaktioksi lasketaan esim jos naama helahtaa punaiseksi (aika yleinen allergianmerkki) jne. Meillä ei tullut mitään aamun aikana, ei näppylöitä tai helahtelua. Illalla oli vauvalla vatsa aivan sekaisin ja itki, ohjeeksi oli annettu että altistus lopetetaan välittömästi jos tulee oireita. Soitin aamulla allergialääkärille sinne pikkujättiin ja sanoin että illalla oli vatsa aivan sekaisin ja vihreetä kakkaa (ilmavaivat aiheuttaa) sekä itkua. Pelkän puhelun perusteella käski tosiaan lopettaa samantien ja kirjoitti allergiatodistuksen.

Sama juttu tehtiin Almiron peptin kanssa ja kun sekään ei käynyt niin saatiin todistus neocatea varten. Se sitten lopulta poisti kaiken oireilun (ihottumat,näppylät ja vetisen/vihreän kakan).
 
taaperot Mun mielestä tuo Juho ja Janette on samannäköisiä, mutta muut on ihan erinäköisiä...etenkin tuo Jenna :D

Me mennään tänään toisen kerran vyöhyketerapeutille...ekasta kerrasta ei ainakaan ollut mitään hyötyä..sanoisinko, että huutoa oli jopa enemmän, PAITSI eilen illalla/yöllä huutoa ei ollut ollenkaan?! Mikä kumma siinä voi olla, että joinain päivinä sitä ei ole!?....ei ymmärrä...
 
Ihania kuvia teidän lapsosista Taaperot! Mun mielestä löytyy samaa näköä, mutta mä oon yleensä huono sanomaan esim. näyttääkö lapsi isältä vai äidiltä. Tuo maksamisen unohtaminen, ikinä en ole unohtanut, mutta se on yksi asia mitä mietin usein. Pelkään myös sitä, että unohdan vauvan jonnekin tai, että unohdan kiristää turvakaukalon vyöt kunnolla tms. Pari kertaa oon pysäyttänyt kesken matkaa tarkistamaan, että onko ne vyöt kiinni ja aina tähän mennessä on ollutkin :whistle: Väsyneenä on kuin olisi kännissä :(
 
:wave: Hei vaan ja kirpeää pakkaspäivää kaikille!

En olekkaan vähään aikaan kuulumisia kirjoitellut. Mies on lomaillut meidän kanssa nyt pari viikkoa eikä ole viitsinyt paljon aikaa koneella viihtyä kun kerran saa perheen kesken viettää laatuaikaa... :heart:

Taaperot, musta löytyy jotain samaa kaikista pikkuisista, mutta olen kyllä huono sanomaan kanssa. Söpöjä ovat lapset!

PlanBabylle jaksamista täältä kanssa! :hug: Yhdyn muihin kun sanon että kyllä äiti kuitenkin parhaiten tietää, olkaa tiukkana miehesi kanssa vaan, että saatte kaiken mahdollisen tutkituksi.

tupuna21 mustakin kuulostaa hurjalta tuo kotona altistaminen, Mamacitan kertoma menetelmä on tehty minunkin parille tutun lapselle eli valvotusti ja heti lopettaen jos oireita tulee. Toivottavasti saat selkoa asiaan. :hug:

Tännekin puolelle tietoa, että pääkaupunkilaiset tapaavat Kampissa ensi tiistaina klo 14! Tarkempia tietoja saat vaikka yv:llä multa. :saint:

Meille kuuluu Idan kanssa mukavaa. Lääkäri vahvisti 2kk käynnillä neuvolassa, että tyttö on keskivertoa aktiivisempi ja kehittyneemmän oloinen; juttelee ja nauraa vastavuoroisesti, katselee, tarkkailee, kannattelee päätään pystyssä, kääntyy mahalta selälleen ja on aikamoinen persoona kaiken kaikkiaan. :D Äiti on tietysti ylpeä mutta aika kauhuissaan miten pärjätään, kun kotosalla on kuitenkin se vilkas yksivuotias kanssa. :eek: Hassua tuo kehitys juttu muutenkin, poikahan oli järjestään ikäisiään hitaampi oikestaan asiassa kuin asiassa kävelemistä lukuun ottamatta ja nyt sitten tyttö on ihan huimassa vauhdissa! Eihän tuolla ole tietenkään tuon taivaallisenkaan väliä toisaalta, samassa veneessä ne pikkuiset ovat joka tapauksessa viimeistään koulua aloitellessa - usein jo kahden vuoden iässä...

Nukkumiset menevät täällä tosi hienosti, pitää olla kiitollinen. =) Ida menee nukkuman omaan (äitiyspakkauksen)laatikkoonsa samaan aikaan kun veljensä, klo 19-20 tienoilla ja nukkuu siinä johonkin klo 8 asti noin 3-4 tunnin välein tapahtuvilla syötöillä heräämättä. Alkaa vaan ähistä ja kiemurrella, laitan pulloa suuhun ja syö maidon heräämättä jatkaen uniaan taas. :saint: Päivät sitten menevätkin pienemmillä unilla, päikkärit ovat tosi pätkissä jos ei sitten olla liikenteessä autossa tai vaunuilla, silloin voidaan nukkua kauemminkin. Poikkeus tietty vahvistaa säännön, nyt juuri nukkuu jo toista tuntia putkeen sohvalla! :heart:

Vielä paljon onnea kaikille hienoista nimistä pikku karhunpennuille! Olen laittanut niitä etusivun listaan, jos olen jonkun unohtanut, laittakaa yv:tä tai tummennettuna mulle tänne!

ISO halaus kaikille, jotka tarvitsevat sitä väsymykseen, itkun kestämiseen tai muihin harmeihin.

Jätän palstatilaa taas muille, kiva on lukea kaikkien vointeja ja pikkuisten kehittymistä, olkaahan aktiivisia!

thor ja Ida 2kk 1,5 vko
 
No mun mielestä Juho ja Janette on aikalail saman näkösiä eli isäänsä tulleita ja sitte Jenna on ihan ku mä pienenä ja Jasmin ja Julius on sit saman näkösiä.

Eilen unohtu maksaa vahingossa semmonen lääkepurnukka kun se täti laitto sen jo kassaa ennen pussiin ja en sit enää muistanu sitä olleskaa kun menin kassalle kun oli muita juttuja mitä maksoin,ja kassalla se täti katto kans sinne pussiin ja ei silti ottanu siitä hintaa.
 
nennii saako niitä ihan tavan kaupoista, esim. prismasta kun en muista nähneeni sellaisia pulloja? meillä käytössä nukin ja ainun pulloja. ainun pulloista syö paremmin mitä nukin...

taaperot musta ihan itsensä näköisiä jokainen teidän lapsista =) juho ja jenna ehkä kaikkein saman näköisiä.

mere meillä hymyillään omalle peilikuvalleen jos on seurustelutuulella. ihania nuo hymyt, vie sydämen mennessään :heart:

kehittymisestämeillä ei jenna jaksa kannatella päätään kuin hetkisen kerrallaan ollessaan mahallaan lattialla. välillä ottaa kyynärnojan vähäksi aikaa. selällään ollessa kampeaa itsensä kyljelleen mutta muuten ei mitään merkkejä vielä että alkaisi kääntyilemään. tykkää kyllä hirveästi olla jumppamatolla selällään, mahallaan ei oikein viihdy..

mitäs mun piti kysyä... ääh, ei muista. tällaista tää on :D

nunneliini ja jenna 7 vkoa :heart:
 
taaperot suloisia on teidän lapset mut mä olen kans niin huono näkemään kenenkään lapsista et keiden näkösiä ovat..

lääkärissä käytiin tänään vauvalla ja mulla oli jälkitarkastus. poika kasvanut kilon ja 2cm viimekerrasta eli 5670g 57,5cm pipo 40,8. syönyt siis on =) ja ylilääkäri oli tällä kertaa ja hältä kyselin tästä maitohommasta, hän oli sitä mieltä ettei missään nimessä 2 viikkoa poikaa huudateta mut kotona tää silti pitää tehä, mut sanoi että jos kerran eilen on jo oireillu nii kato viel tää päivä ja jos itkut jatkuu nii huomenna takas amriloniin ja ma soitto lastenklinikalle josta voi kysellä millon pääsee sinne tutkimuksiin, lääkäri lupas kirjottaa lähetteen sinne jo. jos on pitkät jonot niin menen kyllä yksityiselle sit mieluummin. eli on tosiaanki eri mielipiteitä lääkäreillä näköjään. eilen alotettiin tavallisen korvikkeen anto ja itkua oli koko päivä ja poika ei kakannut ollenkaan ku yleensä n 5krt päivässä. tänään ei myös ole kakannu vielä olleskaan, mut ei ole kyllä itkenykkään pahemmin vaikka nannia olen juottanut... ja ei ihottumaakaan ole... voi voi kun olen aivan ymmälläni et onko nyt allergiaa vai ei, ku tosiaan eilen huusi koko päivän ja tänään ei ollenkaan.... et huusiko vaan siksi kun vaihettiin taas maitoa ja maha totuttelee siihen vai mistähän on kyse.. kai se on jatkettava nannilla vielä viikonlopun yli. ja rota rokotteen sai eli jos alkaa itkeskelemään tänään niin en voi tietää itkeekö maidosta vai rokotteen takia.. hankalaa.

huomenna ristiäiset jiih jännittää, tarjottavat on suurimmaksi osaksi jo tehty onneks mun äiti oli täällä tänään niin sain rauhassa laitella noita.. mut en ole edes valinnu vaatteita vielä eli kipin kapin kaapille ihmettelemään mihin sitä mahtuis :D

sori tuli taas vaan omia juttuja, yritän ens kerralla kommentoida enempi muidenkin juttuja =)
 
PlanBaBy toivottavsti selviää mikä on :hug:

En ole jaksanu käydä tääl kovin usein lukemassa/kirjottelmassa :ashamed:
Nyt tuli vähän luettua kuulumisia.

Täällä on tyttö tänään 2kk :D
Hyvin nukutaan yöt , syömällä 1-2 kertaa. Yöunille nukahtaminen ei ole niin yksinkertaista kuitenkaan. Täytyy nukuttaa tissille kylläkin..joskus jää heti ekasta kerrasta, joskus täytyy käydä muutamaan kertaan käydä.. tuttia ei suostu ottamaan joten tissi on siihen sitten jäänyt.
Nukkumaan menee 20-23 välissä.
Päivisin nukku pieniä pätkiä täälläkin. 2-3 x 15-30min .
Syämisaikoja en niinkään seuraa, päivällä ollaan ,höpötellään jne jos mikään ei auta kun tulee itku niin sitten on nälkä :D

Tyttö on alkanut nyt liikkumaan. Eli ei oo jättämistä yksin sängylle eikä sohvalle tms. Nostaa pyllyänsä ja työntää jaloilla.. akselinsa ympri myöskin menee kun koittaa jatkuvasti kääntyillä selältä vatsalle.. On jo kääntynytkin :D Pari päivää sitten.. ja siitäkös me oltiin iloisia :LOL:
Nyt viihtyy enemmän lattialla.. ainakin sillon kun on just syöny, jaksaa köllötellä.. sitten kyllä menee hermot jos ei pääsekään kääntymään vaikka yritys on kova :D

Syömiset menee pelkällä tissillä, en ole antanut lisämaitoa.
 

Yhteistyössä