Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

Onnea Hopeakaislalle! :flower: :heart:

Viime yö meni arselleen. Esikko kampesi meidän väliin yhden aikaan, josta samantien passitin sen takaisin omaan huoneeseensa. Mutta kaksi tuntia meni tuon jälkeen vaan valvoskellessa ja sängyssä "pyöriessä". Ei vaan oikein löydy enää tälle ruholle hyvää asentoa. :headwall:

Se ois sit 40+0 eikä merkkiäkään mistään muusta kun tämän mamman v***tuksesta! :kieh:
 
Paljon onnea taas uusista vauvoista, ihanaa kun niitä tulee nyt tasaista tahtia....

Täällä ei sitten aamun lapsivedentihkuttelun jälkeen tapahtunut mitään, odottelin jos jotain alkais tapahtumaan, mutta ei. Yritän vaan saada siis ajan kulumaan, kaipa se vauveli joskus ulos tulee :heart: Onhan tässä LA'aankin vielä yli viikko.

Rinzessan uutisia odotellessa ja tietty muidenkin...

Mammukka ja vauveli 38+5
 
Niin monta uutta vauvaa tullut, etta en muista enaa kenelle kaikille, mutta kilokaupalla ONNEA kaikille vauvaantuneille!!


Olen miehen koneella ja tassa ei siis ole suomalaista nappaimistoa, siksi tulee pisteettoman aat ja oot.... siis ne joissa kuuluis olla pisteet paalla. pahoittelen!

Helmi ja viides~ toi on kylla niin raivostuttavaa kun miehet ei vaan ymmarra. mua itseasiassa kummasti lohdutti kun luin teidan juttuja, on nim ittella ollut pari paivaa just kans niin mitta taynna. Viimeksihan kirjoittelin miten en saa nukuttua. Mies on ollut pari paivaa vapaalla, ja vaikka oli luvannut mm siivota yms mita ma en vaan pysty tekee, niin toinen on vaan sotkenut!!! Mulla menee hermot kun kaikki paikat on rojua taynna, ja sit siivoilemisesta tulee ittele kipua. Tana aamuna oli niin kipeat paikat etta makasin vaan sangyssa, ja sit kun pyysin etta han laittais lounaan niin sain kuulla siita miten kerrankin (ai kerrankin?) kun han oli vahan rentoutumassa niin mun piti keskeyttaa... just. Mutta hyva siis saada muistutuksia siita etta miehet ei vaan tajua, ja niille on vaannettava rautalangasta se minkalaista on olla vasynyt/raskaana/yksin vauvan kanssa... ja hyva jos sittenkaan tajuaa...

mulla ei oo tapahtunut edistysta mihinkaan suuntaan, muuta kuin etta paiva paivalta liikkuminen vaikeampaa ja olo on kuin rantautuneella valaalla. mutterit on tosi kireella alapaassa... mutta supistukset on kivuttomia. kivuiliaimmat supparit tahan mennessa oli joskus viikolla 20... hyvin menee!! Pelottaa vahan kuinka iso tasta vauvasta tulee kun tuntuu etta joka paiva olo on ahtaampi.

voimia kaikille vauvallisille ja odottaville!!
manna 39,2 (en loyda plus merkkia tasta nappaimistosta!!)

muoks: en muista kuka kyseli verenpaineista, mulla oli kans perjantaina koholla, ja oli ollut kans nakohairioita ja paansarkya, mutta pissa oli puhdas... joten ehka toi on tavallisempaa nailla viikoilla?
 
Manna, :hug: sinullekin!!! Tuo on totta, että lohduttaa kummasti kun saa kuulla jotta muillakin välillä samanlaisia "ongelmia". Niin tuntuu että oltas niinkuin samassa veneessä. =) Sen takia juuri olette kaikki niin korvaamattomia!

 
Onnea vauvaantuneille! :flower:
täällä ei taaskaan mitään merkkejä suppareista,mut odotellaan :whistle: meillä kans meinaa ukon kanssa tulla riitaa kotitöistä jne..se ei vaan tajua,että en kertakaikkiaan jaksa tehdä ku olo on kuin valaalla ja kaikki liikkuminen on vaikeaa..alkanut nyt pelottaan tuo vauvan koko, jospa se on yli 4 kiloa,kuinka sitä repeää jne...ensimmäinen oli mulla vähän yli 4 kiloa ja kyllä oli kova työ punnertaa maailmaan ja repesin pahasti..nyt ne on lääkärissä jo 4 viikon ajan hokeneet että siro vauva tulossa ja koko ajan paino olis 3 kg,vai onko vauva lopettanu kasvamasta jo kuukausi sitten..ultrassa olen käyny useasti sen perätilan vuoksi..

äityliini ja pötkylä rv 38+5
 
Onpas paljon tullut vauvoja :flower: :heart: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti88:
pyörikki me ollaan käytetty kestoja vastasyntyneestä taaperoon ja tulokkaalla käytetään myös! kuinkas niin??
Tuli mieleen että onkohan nuo kestovaipaipat vähän turhan isoja vastasyntyneelle,mutta eiköhän ne sitten mene jos muillakin on onnistunut. Mulla on äitiyspakkauksen vaippojen lisäksi pieniä Disana-sisävaippoja sekä harsoja joita on valtavasti, anoppi osti supertuplapakkauksen + muutamat villahousut.
Oon huomannut että vaavin liikkeet on vähentyneet viime aikoina varsinkin jos olen makuuasennossa. Onko kellään muulla näin? Laskemalla saan kuitenkin sen 10 liikettä tunnissa. Eikä yöllä tullut ainuttakaan supistusta

Olo on varmaan vähän sama kuin äityliini 76, kaikki liikkuminen on hankalaa ja lisäksi päätä särkee ja naama on taas pullataikinanana, verenpaineet oli kyllä äsken ihan hyvät. Mieskin lähti kesärenkailla luistelemaan vaikka varotin.
:eek:
pyörikki+ vaavi 38+4
 
Voi, ku ihanaa. Rinzessakin on päässyt varmaankin jo tositoimiin :D

Minä olen ihan kade. Minne ne minun harjoitussupistuksetkin on hävinneet. Ei oo ollut siis mitään!!! Tylsääkin tylsempää. Sain just toisenkin villasukan valmiiksi vauvalle. Onpahan nyt villasukatkin valmiit :D

Mutta nyt kahtoo, jos jotain jaksaisi ruveta tekemään.

Red Dragon & Nuppu 40+2 :heart:
 
Minulla oli la 5.11.08, silloin tällöin vain ketjuun kirjoittelin.
Mutta siis 22.10.2008 meidän neiti putkahti maailmaan. Syntymämitat: 2880 gr ja 47,5 cm.
Kaikki meni mainiosti!
Tsemppiä muille viimeiseen rutistukseen!!!:)
 
Onnea Hopeakaisla ja sohvi :heart: :heart:

Hui kun tuli kylmät väreet tuosta Rinzessan vikasta viestistä! Niin tuli mieleen oman synnytyksen alku, vesienmeno :eek: Muistaa kyllä vieläkin sen tunteen, oli jotenkin sellainen jännä olo, en osaa kuvailla =)

Mulla koskee taas päähän! Varmaan tekee kun ei saa kunnolla yöllä nukkua. Pitää lähtee ottaa päikkärit, lähdetään iltapäivällä käymään ekaa kertaa pieninkin mukana mummolassa :D
 
Onnea Sohville!! :flower: Meillä on vauvat syntynyt samana päivänä. =)

Mulla särkee kanssa päätä. Ootan että aapeli jaksaisi kohta taas tankata maitoa, niin lähdetään tekeen kunnon lenkki ja siitä sitten haetaan esikoinen tarhasta. Raitis ilma tekee hyvää!!

Mulla oli kaveri poikansa kanssa kylässä aamupäivän, vähän helpotti pahaa mieltä kun sai puhuttua asioista.
 
Onnea Hopeakaisla, mymmeli, mnp4 ja sohvi pikkuisista. :flower: :flower: Ja jos joku unohtui niin onnea myös.

Olo vähän samanlainen kuin rd:llä tylsää kokoajan oottaa ja toivoo lähtöö.
Nyt on minua vasta ruenneet ihmiset pommittelee viesteillä ja soittelee. Loppu vkosta varmaan laitettava puh kiinni.

Miehistä: Minun mies on ollut yllättävän kärsivällinen minun suhteeni. Vaikka on sitä taas tarvinnut ratkutttaa et tarvitsen tukea, ymmärrystä ja rakkautta. Et ei se automaattista ole. Niitä ei vaan ole rakennettu niin, et ne ymmärtäisi meitä itsestään. :)

Täälläkin vauva ollu tänään hiljaisempi, normaalisti yrittää tunkea itseään ulos mahan kautta, siltä tuntuu ja näyttää. Liikkuu kumminkin jos vähän tönäsee.

Estrella rv 40+1




:D :D :) :D
 
heissulivei ja onnittelut kaikille vauvan saaneille! :flower: nyt niitä näköjään alkaa rytinällä tulemaan :LOL:
täällä tämä punkero kävi neuvolassa aamulla,tapahtumaa seuraamassa oli pari lääkäriharjoittelijaa,mutta eipä niistä siinä mitään haittaa ollut.
sf mitta oli edelleen 31 ja täti kun kokeili taasen tuota pään kiinnittyvyyttä niin melki huudahti että tämähän on jo ihan kauheen alhaalla,että ihme ettei oo lähtö tullut!niinpä...ei se vaan pois tuolta halua...
sykkeet oli 140, liikkeet ++ ja valtava turvotus,kiloja oli viikossa tullut 1,5kg!!! no sen kyllä huomaa,tänä aamuna ei sormuskaan meinannut irrota kädestä.
verenpaineista: mullakin on nyt toista viikkoo kohonnut aika reippaasti,ja sain kanssa sen käsityksen että näin tapahtuu just monille juuri ennen h-hetkeä. eli ne oli 140/89.

hitto että tää olo on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hankalaa,kauppareissusta neuvolan jälkeen en meinannut selviytyä,oli pakko käydä istumassa kahvilassa,muuten ei ois tullu mitään tästä. neuvolantäti sanoi taas että lähtö tapahtuu nyt sit minä hetkenä hyvänsä..joopajoo...katotaan vaan niin oon ens maanantaina edelleen kasassa kun on seuraava neuvola-aika :|
jännää miettiä että siellä kättärillä se rinzessakin nyt varmaan on tositoimissa!! itse sinne kanssa oon toivottavasti kohta päätymässä..hiih :)
ainiin, tervetuloa uusille, ja :hug: kaikille mahojensa kanssa kärvistelijöille, i feel your pain... =)

noonie 39+6
 
katselin kanssa että hirmujoukko vauvoja jo maailmassa, vaikka vasta 4.11 :LOL: Hätäisiä tapauksia nää meijän masuasukit ollut!!

Lopuillekin vielä tsemppiä jaksaa loppuraskaus!! Nauttikaahan vielä ihanista kummuista, jos pystytte. Itellä jo vähän ikävä sitä masua, ihana oli sitä silitellä ja ne liikkeet. :heart: Tosin muuten en kaipaa raskausaikaa turvotuksineen, kolotuksineen ja muine vaivoineen.
 
helmi: mä kans haikailen masun perään :snotty: Ja just sitä vauvan odotusta. Kaikkee neuvolassa käyntejä, sydämen sykkeen kuunteluita, ultrakäyntejä, jännitystä ja synnytyksen odottelua... Hölmöä kun eihän tuo pirpana ole vielä kolmea viikkoakaan vanha!
Oisko tää jotain kroonista vauvakuumetta :eek: Iiks, ja mies kun on sitä mieltä et tässä on meidän lapset. Mut katotaan joskus vuosien päästä mikä tilanne. Mut haikeelta tuntuu ettei enää kokis ensi hetkiä vastasyntyneen kanssa ym. :snotty:
 
Onnea sohvi ja Rinzessa pikkuisista nyyteistä! :flower: :heart: :heart:

Mä voisin luopua tästä kummusta, myydään halvalla eniten tarjoavalle! :D

Kysymys äippärahasta: Mä saan työnantajalta normaali palkan joulukuun loppupuolelle asti ja kela maksaa työnantajalle mun äippärahan. Tänään tuli kelasta kuitenkin maksuilmoitus, ja ne on maksaneet mulle 0,9e/päivä vanhempainrahaa. :eek: Siis WHAT? Kävin kelan nettisivuilta katsomassa ja työnantaja on ihan normisti saanut äitiyspäivärahani, mutta mä saan silti jotain säälikorvausta vajaan egen päivä. Kellään hajua mistä kysymys? Katselin tulevia maksueriä niin joulukuussakin saan samansumman omalle tililleni ja työnanataja "vähän" isomman summan omalle tililleen.
 

Yhteistyössä