Martina Aitolehti tanssi seksitanssia viimeisillään raskaana, sairasta!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pöh
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Niin, kas kun jotkut eivät kasvata mahaansa 30 kilolla "raskaus"kiloja kuten Suomessa on usein tapana ja harrastavat liikuntaa raskausajan aikanakin, niin se maha pysyy normaalin kokoisena.
Kas, mulla tuli painoa raskauden aikana 12 kiloa, mutta maha näytti tuolta ehkä joskus viikolla 30-33.
Jep ja mun maha näytti synnytyspäivänä siltä miltä se jollai näytti varmaan rv20, ihmisten ruumiinrakennekin on erilainen ja normaalimpi se pieni sievä maha on kuin jättimäinen.
No mitäs sitten mieltä Heidi Klumista, jolla on iso maha mutta eipä tuo muuten kovin läskiltä näytä?! Tämäkin voi olla mahdollista vaikka niitä kiloja ei muuten olisi tullutkaan.

http://yle.fi/ecepic/archive/00145/21_9_emmy_heidi_klu_145962b.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:
 
Ha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?
Täh? Mulla on ollut varmaan 3kertaa pienempi ihan viimesillään, mikä siinä on huolestuttavaa? Tai no toki se ettei jää sellaista hirveää pussia roikkumaan synnytyksen jälkeen, kun mammat itkee omiaan :whistle:
 
marsu
En ymmärrä et miten tuo tanssiminen tekisi hänestä automaattisesti huonon äidin, tai tatuoinnit tai mikään muu yksittäinen juttu, eiköhän se ole se kokonaisuus mikä ratkaisee. Olen ymmärtänyt että lasta ovat toivoneet puolisonsa kanssa pitkään ja hartaasti ja uskon et ovat hyvät vanhemmat sitten kun vauva maailmaan saapuu. Varmaan joo aika erilaisia valintoja ovat tehneet kuin monet, mut ei se ole muilta pois.

Se on sit kokonaan eri juttu miten eroottisena tuota vauvamahaa pitää, mun mielestä siitä on erotiikka kaukana, mut eipä asia mulle kuulukaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:
Sinä tässä se suurin idiootti olet:) Kun et keksi mitään järkevää sanottavaa niin helpointa on haukkua ihmisiä:)
 
vieras
Voi lapsiraukkaa, saa varmaan paljon naarmuja kun äidillä tuollaiset horokynnet eikä martina varmaan luovu noista kynsistään edes lapsen takia:( ja enpä usko että imettää:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:

Tää kertookin susta paljon ihmisenä!
 
LB
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mun mielestä noi oli hauskoja kuvia, Martinasta tuli mieleen joku Vicky Pollard, suloinen! Kiva että se jaksaa viimeisilläänkin yrittää olla seksikäs, vaikka välillä olikin vähän hassun näköstä :)

nyt kun sanoit niin samaa mielleyhtymää mäki hain :LOL: vähän koomisen näköistä
Kieltämättä ;D

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40672000/jpg/_40672034_vicky_pollard203_bbc.jpg
 
ninni
No. Tanssimisessa ei sinänsä mitään pahaa ole lapsen kannalta. Kyllä mä itsekin kävin spinningissä ja tanssitunneilla vielä 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Maha oli mullakin tosi pieni.

Mutta naurettavaahan toi on. En tosiaan jaksa uskoa että ukot tosta kiihottuu, lähinnä koomisen näköistä :D Munkin ukko kyllä nauro kun näki sen bb-talossa sipsuttamassa maha pystyssä minni hiiri asussa :D Ja kyllä, noi kaikkein seksikkäimmät asut on jotenkin tossa tilassa vaan... mautonta?

Ja kyllä, Martina oli vielä ennen kaunis nainen mutta nyt noi HUULET???? Siis jotain on mennyt TODELLA pahasti pieleen!!! :eek:
 
lissu
No onpahan jokaiselle jotakin, Ei Martina siellä yksinään tanssi. Kyllä aika moni ihminen pitää raskaana olevaa naista kauniina. Mun mielestä se on aika ikävää, jos jonkun mies sanoo tuota oksettavaksi siksi, että toinen on raskaana.
 
minä
[quote
No mitäs sitten mieltä Heidi Klumista, jolla on iso maha mutta eipä tuo muuten kovin läskiltä näytä?! Tämäkin voi olla mahdollista vaikka niitä kiloja ei muuten olisi tullutkaan.

http://yle.fi/ecepic/archive/00145/21_9_emmy_heidi_klu_145962b.jpg
[/quote]

No onhan tuo Heidi Klumkin varmaan aika paljon hoikempi muualtakin silloin kun ei ole raskaana. Vaikka maha onkin iso, niin muutenkin on sellainen terveen raskaana olevan näköinen. Jos olisi aivan laiha, niin jotenkin näyttäisi irvokkaalta tuollainen maha. Siis jos käsivarret olisi ihan tikut jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
No. Tanssimisessa ei sinänsä mitään pahaa ole lapsen kannalta. Kyllä mä itsekin kävin spinningissä ja tanssitunneilla vielä 2 viikkoa ennen laskettua aikaa. Maha oli mullakin tosi pieni.

Mutta naurettavaahan toi on. En tosiaan jaksa uskoa että ukot tosta kiihottuu, lähinnä koomisen näköistä :D Munkin ukko kyllä nauro kun näki sen bb-talossa sipsuttamassa maha pystyssä minni hiiri asussa :D Ja kyllä, noi kaikkein seksikkäimmät asut on jotenkin tossa tilassa vaan... mautonta?

Ja kyllä, Martina oli vielä ennen kaunis nainen mutta nyt noi HUULET???? Siis jotain on mennyt TODELLA pahasti pieleen!!! :eek:
Peesaan!
 
Lania
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ainoa asia mikä mua ns. huolestuttaa on se, että tuo maha on noin pieni...?

Sehän riippuu ihmisestä ja yksilöstä mahan koko. Minulla oli valehtelematta pienempi, kun menin synnyttämään. Kätilö kysyikin minulta, että missä sinulla se vauva on, kun mahaa ei ollenkaan. Ja synnytin viikolla 37+0. Itse ainakin olin hyvin tyytyväinen, kun massu oli pieni :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:
Sinä tässä se suurin idiootti olet:) Kun et keksi mitään järkevää sanottavaa niin helpointa on haukkua ihmisiä:)
Hah :LOL: mikä nuija!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:

Tää kertookin susta paljon ihmisenä!
--Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:([/quote]--

Joo ja tämä kertoo vierasta paljon!! Huhhuh... ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:
Sinä tässä se suurin idiootti olet:) Kun et keksi mitään järkevää sanottavaa niin helpointa on haukkua ihmisiä:)
Hah :LOL: mikä nuija!
Ja eikun sama jatkuu vaan, olet todella säälittävä kun sulla ei oo mitään järkevää sanomista:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tälle naiselle on TÄRKEINTÄ oma ulkonäkö ja itsensä esittely:( Lapsi ei varmaankaan kuulu hänen elämäänsä muuta kuin julkisuuden puolesta, onhan se niin söpöä esitellä sitä lasta lehtien palstoilla mutta ei varmaankaan muuten välitä lapsesta:(
VITTU MIKÄ IDIOOTTI OOT :headwall:
Sinä tässä se suurin idiootti olet:) Kun et keksi mitään järkevää sanottavaa niin helpointa on haukkua ihmisiä:)
Hah :LOL: mikä nuija!
Ja eikun sama jatkuu vaan, olet todella säälittävä kun sulla ei oo mitään järkevää sanomista:(
On paljonkin järkevää sanomista,mutta vain järkeville ja fiksuille ihmisille :)

 

Yhteistyössä