Martina & Esko: vauvakuumetta - meinaatteko katsoa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
H
Oon ärsyyntyny jo pelkkiin mainoksiin joita tulee jatkuvasti. Ja vaikka ite oon raskaana niin ei minua kiinnosta kenenkään muun tuntemattoman raskautta seurata oli sitten tavis tai julkkis.
Muutenkin katson tällöstä lähinnä komediasarjoja ja käsikirjoitettuja sarjoja, hyvin harvoin mitään reality-tyylistä. "Luulet tuntevasi heidät" No, en kyllä luule, eikä kiinnostakaan!
 
miä vaan
Aion ehdottomasti kattoa. Vauvaohjelmia ei tosiaan voi olla liikaa, niinkun joku tossa jo mainitsi, ja ylipäätään kiinnostaa nähdä muuttuuko käsitys martiinasta mihinkään suuntaan. Katoin katien&peterinkin ohjelmaa, ja onhan tässä selvästi yritetty sitä matkia.
Mun mielestä oli tosi sydäntä särkevää kun martina siinä ohjelman clipissä kertoi miten oli saanut huonoa kohtelua ekalla neuvolakäynnillä (ultra) , kätilö oli tylyttänyt ettei ole sopiva äidiksi. Törkeää väittää ettei joku ole sopiva äidiksi pelkän julkisuuskuvan perusteella.
 
hohhoijaa... julkisuutta julkisuuden vuoksi
Omituinen toi mainontakin. Tänään bussipysäkillä hervotoman kokoinen juliste alastomasta raskaanaolijasta ja teksti "Sinulla on heistä mielipide".

...Ai on? Kas kun en tiennytkään. mikähän se mun mielipide mahtaa olla... Varmaan sama kuin kaikista niistä muistakin < 6 miljardista ihmisestä, joiden elämä ei hatkauta mua millään lailla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa... julkisuutta julkisuuden vuoksi:
Omituinen toi mainontakin. Tänään bussipysäkillä hervotoman kokoinen juliste alastomasta raskaanaolijasta ja teksti "Sinulla on heistä mielipide".

...Ai on? Kas kun en tiennytkään. mikähän se mun mielipide mahtaa olla... Varmaan sama kuin kaikista niistä muistakin < 6 miljardista ihmisestä, joiden elämä ei hatkauta mua millään lailla...
Onhan sulla joku käsitys kun kerran tämän keskustelunkin aukaisit ja vielä kirjoititkin...
 
johanON
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis tappeleeko ne joka jaksossa?
just joo!!!!!
sehän oliskin jos olisi pariskunta JOKA EI TAPPELE KOSKAAN?!?!?!
eilinen jakso oli oikeasti hauska,huomasi asioita mitä itsekkin varmasti suustaan päästelisi:D
en ole tekopyhä joka EI muka koskaan nalkuta,kiukuttele,komentele,kiroile yms..kaikki myönnän!!!
 

Yhteistyössä