Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tosi kovasti ihmisillä tuntuu tuo masu kasvavan..
Itellä noita "makkaroita" vatsan seutuvilla sen verran,jotta tuntuu että ei näy vielä mitään ja mennään viikolla 17+?
välillä epäilen, että kasvaako siellä mitään, mutta kyllä ultra ainakin kovin eloisaa elämää näytti..
Mutta kyllähän se masu vielä ehtii kasvaa... onhan tammikuuhun vielä aikaa :whistle:
 
Oon tätä ketjua ihastellut jo usean kuukauden ajan ja nyt vihdoinkin voin lisätä tänne omat kuvani :heart: Esikoista odotan ja kuvat otettu aamulla ennen turvotusta ja kummassakin kuvassa vedän vatsaa vähän sisään, ettei "läskipömpötys" hämää :p Jälkimmäisessä kuvassa ei "sisäänvetäminen" enää saanutkaan vatsaa niin littanaks kuin aiemmin! Muutaman viikon välein oon kuvan napsassut samaan kellonaikaan, mutta vasta nyt huomasin muutoksen :)





Jälkimmäinen kuva siis otettu tänään.
Viimeinen kuva tähän ketjuun :)

 
Nezzien masu kasvanut nyt ihan silmissä =)

puuhis Löysemmillä paidoilla vielä peittäis, mutta itse en mihinkään telttoihin ala pukeutumaan :D Tänään mulla on päällä perus ohut neule (vähän löysempi paita) ja kyllä se massu sieltä vaan näkyy :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Nezzie80
Oli pakko tulla ihastelemaan niin suloisia massuja että :) <3 Ite oon ihan olemattoman massulin omistaja teihin verrattuna. Ite toki huomaa että on kasvanut kun farkut ei mee kiinni, mutta tuskin ulkopuolinen vielä sanois että jassoo oot raskaana :)

Kuvan kanssa olen sen verran saamaton, etten osaa sitä tänne laittaa :D

Myy* ja Mini 11+0
 

Yhteistyössä