Me&i -50%. Ostanko nää vai en?

  • Viestiketjun aloittaja "maman"
  • Ensimmäinen viesti
"maman"
Tyttö ei oo kotona.
Näistä on puhunu, että kelpais. Tyttö on viidennellä luokalla. Pistänkö tilauksen näille?

Nämä näyttää mukaville ja kivan näkösille. Kauniit olisivat. Nuo perus H&M, Name I, Seppälä pöksyt alkaa olla vähän kyllästyttäviä, kun sillä lailla lököttäävät.


Kutsuilla neiti ilmoitti tykkäävänsä tästä mustasta "piikapuusikenistä" mutta tuossahan on takana se piste, joten silloin 26e hinnalla sanoin, että ei.
Kuitenkin 13e houkuttelisi, että vaikka se ei sit kelpaisikaan kouluun, niin kyllä sen vois myydä kirpulla, että eiköhän siitä jokusen euron saisi. Ja tytön serkku eskarilaiselle tää ei olis kai kauhean iso. Isonpuoleinen lapsi tuo siis.
Turkoosi ois toinen.


Meillä on tätä kruunusarjaa vihreä paita ja oon tykännyt siitä. Tää olis pehmeä ja monikäyttöinen. Mutta oisko se jo liian pinkki?

Siinä ne. Mitä sanotte? Onko liian lapsellisia vai meneekö ihan hyvin?
Ei nuo kyllä ilmasiakaan olis, niin mielipiteitä kiitos...
 
"joo"
meillä on kaikki nuo, kohta 10 vuotta täyttävällä tytöllä. Pakko myöntää, että kruunu tunika on ehkä vähän lapsellinen. Ostettu se paljon aikaisemmin kuin muut. Tipu paita on kiva, eikä vaikuta päälläkään lapselliselta ja veli perii ne sitten myöhemmin omakseen.
 
"Tiina"
[QUOTE="maman";25324515]Tyttö ei oo kotona.
Näistä on puhunu, että kelpais. Tyttö on viidennellä luokalla. Pistänkö tilauksen näille?

Nämä näyttää mukaville ja kivan näkösille. Kauniit olisivat. Nuo perus H&M, Name I, Seppälä pöksyt alkaa olla vähän kyllästyttäviä, kun sillä lailla lököttäävät.


Kutsuilla neiti ilmoitti tykkäävänsä tästä mustasta "piikapuusikenistä" mutta tuossahan on takana se piste, joten silloin 26e hinnalla sanoin, että ei.
Kuitenkin 13e houkuttelisi, että vaikka se ei sit kelpaisikaan kouluun, niin kyllä sen vois myydä kirpulla, että eiköhän siitä jokusen euron saisi. Ja tytön serkku eskarilaiselle tää ei olis kai kauhean iso. Isonpuoleinen lapsi tuo siis.
Turkoosi ois toinen.


Meillä on tätä kruunusarjaa vihreä paita ja oon tykännyt siitä. Tää olis pehmeä ja monikäyttöinen. Mutta oisko se jo liian pinkki?

Siinä ne. Mitä sanotte? Onko liian lapsellisia vai meneekö ihan hyvin?
Ei nuo kyllä ilmasiakaan olis, niin mielipiteitä kiitos...[/QUOTE]

Mulla itselläni on kahdet yoga-pantsit ja ihanat on :).
 
"vieras"
Noi pöksyt on ihanat. Kruunutunikat löytyy meidän tytöiltä, ostettu jo vuosi sitten. Mutta tytöt on nyt 6,5v ja 3,5v. Mikä on liian pinkkiä? Mustat leggarit niin ei oo liian ainakaan mun mielestä.

Tota pyllistävää tipua en itse osaisi ostaa,mutta veljeni 2,5v tärpästikkeli-neidillä se on hauska.
 

Yhteistyössä