Me saatiin jouluna lahjaksi norovirus. Mitäs te muut? :D

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei ole ikinä koskaan ollut noin rajua oksennustautia minulla. Tuntui että henki lähtee.
Konttaamalla piti liikkua. Vessan lattialla maata sikiöasennossa kaverina pönttö ja sankko. Molemmista päistä yhtä aikaa. Aivan kaikki viimeistä pisaraa myöten.
Toisilla tulee jouluna kiloja, minulta lähti 3,5kg.
Vielä eilenkin oli aika voimaton olo, pelkkä portaiden kävely tuotti pään huimausta ja puuskutusta. Onneksi sentään silmät ovat tulleett pois kuopistaan. Näytin aivan kamalalle.
Mutta olipa ikimuistoinen joulu ;D
 
"akka"
Mä olin mahataudissa jouluviikon ekat kolme päivää, sit töissä aatonaattoon iltakuuten asti ja sit kolme vapaata. Joulupäiväaamuna heräsinki kuumeessa, nenä tukossa ja kurkku kipeenä. Eilen iski joku lihaskramppi, lavat ihan jumissa ja pää ei käänny toiselle puolelle lainkaan. Valvonu liki koko yön ku nii paljo särki. Tänään onkin sitten työpäivä että eipä ollu kolmen päivän vapaasta mitään iloo.
 
hikhik
me ollaan oltu koko porukka lievässä flunssassa, ei nyt sinänsä joulunviettoon vaikuttanut, mutta tietenkin olo hiukan nuutuneempi kuin terveenä ollessa. pari joulua takaperin oltiin koko porukka norossa ja kaikki jouluruuat jäi syömättä, tauti kun iski kinkun paiston ollessa täydessä vauhdissaan ja haju joka kämpässä leijaili sai voimaan todellla pahoin, siinä meni 3kilon nasu sit koskemattomana roskapönttöön kun ei kielleen maistunut.
 
Miehellä oli flunssaa ja aika paha yskä. Mullakin härppi vähäsen mutta vauhtia oli sen verran, ettei saaneet miua flunssapeikot kiinni. Suht vähiin mehuihin tuli puserrettua, mutta kivaa oli silti. Mun vanhemmat ja siskon perhe tuli meille aattona joulunviettoon.
 
Ken guru
Krapulan :D.

Join lasillisen punaviiniä 25.12 kun pelattiin yöllä miehen kanssa lautapeliä muksujen mentyä nukkmaan. Sain kauhean krapulan tuosta :rolleyes:. Tai en nyt kauheaa, mutta huonon olon koko seuraavaksi päiväksi. Ja join oikeasti yhden pienen lasillisen.

Mulle ei alkoholi sovi kun pienestäkin määrästä tulee huono olo. Ja punaviinistä aina. Samoin miehelle tuli kauhea olo siitä. Nevör ägein.
 
terkkari
[QUOTE="jooo";27765834]Ai että ihan varmasti. Kuitenkin sen vaan paskatesti todistaa eikä mikään muu;)

Noron voi sairastaa todella lievänä tai sitten rajuna. Ihan niinkun muutkin vatsataudit.[/QUOTE]

Totta, laboratoriotesti on ainoa varma tapa varmistaa diagnoosi, mutta kyllä ne terveydenhuollossakin kirjaavat helposti syyksi noron ihan vaan oireiden (rajut) ja leviämistyylin (helposti ja nopeasti) perusteella. Norovirus kuitenkin aiheuttaa suurimman osan vatsataudeista.
 
"vieras"
tosi vittumaisen viruksen, isäntä aloitti jo joulunalusviikolla, kuopus sairastui viime lauantainan ja aattona oli sitten minun vuoroni. Keuhkot on yskitty pihalle ja kuumetta ollut ihan reippaasti, 38-39 astetta. Tänään käytiin pienimmän kanssa lääkärissä, kurkunpääntulehdus ja korvatulehdus, huomenna vielä uusintalabrat kun oli valkosolut aika matalalla. Alkaa muuten jo nuppi hajoamaan, vielä kun nuo kaksi teiniä sairastuvat niin avot, olipa täydellinen joulu ja vuodenvaihde
 

Yhteistyössä