Meidän paikallisesta kaupasta

  • Viestiketjun aloittaja jupinaa joo
  • Ensimmäinen viesti
jupinaa joo
Yleensä leipää myydään normaaliin hintaan,vaikka päiväys on huomenna tai jopa samana päivänä.Itse tykkään kuitenkin että sitä päiväystä on jäljellä ja leipä tuoretta kun sen kotiin vien.Monesti on käynyt niin,että leivän viimeinen myyntipäivä on jo seuraavana päivänä,kun olen kyseisen tuotteen kotiin raahannut.Sitten kun olen kaupassa katsonut niin tuoreet ja ei niin tuoreet leipä pussit on "sekoitettu" keskenään hyllyyn.

Muutenkin hyllyistä löytää jo aikaa sitten päiväyksen menneitä tuotteita,jotka huomaa vasta kotona (jauhot,majoneesit ym)

Kaupan hyllyt on puoli viikkoa tyhjillään niin että vessapaperia menet ostamaan maanantaina niin vasta ehkä perjantaina saat sen.

Mitä kevyempää tuote prosentteina,niin sen kalliimpaa se on.

Leikkele makkarat ym myydään täydellä hinnalla vaikka päiväys on parin päivän sisällä mennyt.

Kaikista huvittavinta on se että vaikka kauppias meille paskaa myy niin hintoja se nostelee.
 
kauppias
ei muuten tarvii alentaa hintoja jos ei kauppias itse tahdo.
nykyään ihmiset luulevat että hintoja pitää esim edellisenä päivänä laskea mutta se on vaan ainakin s-ryhmän kauppojen oma juttu ja hyvä niin

ja noista leivistä..monesti no ehkä ne juuri sinua ennen olleet asiakkaat ovat myöskin penkoneet niitä leipiä niinkun sinäkin teet ja siksi ne on sekasin siellä ja jos asiakkaat vaan voisivat ottaa sen ekan tuotteen niin ei niin paljon löytyis niitä vanhoja kun kierto toimisi,koska toki laitamme uudet tuotteet taakse...että olis asiakkaille herätyksen paikka,itsellenne,toisillenne ja kauppiaalle teette hallaa penkomalla ja varmasti joutuu kauppias nostaa hintoja kun kaikki siellä penkoo ni tarvii palkata lisää porukkaa kattelee päiväyksiä ja siivoo teidän sotkuja!!!!!!!!!!!!
 
Nin, aika moni asiakas saisi katsoa ensin itse peiliin ja vasta sitten urputtaa asioista.
Toki on niitäkin kauppoja, joissa ei oikeasti tavara liiku ja hyllyt on tyhjinä, mutta eipä kukaan turhaa hävikkiäkään halua tehdä.. Asioilla on yleensä kaksi puolta -tässä se asiakas itse on se toinen!
 
Minua kyllä aikalailla ärsytti kun kävin lauantaina puolen päivän aikaan hakemassa K-Kaupan palvelutiskiltä mustaa makkaraa, katsoin kyllä että aika lyhyitä pätkiä laarissa oli. Kotona avasin paketin ja totesin että kaikki olivat niitä kuivia makkaranpäitä ja mutkia! Jäi kyllä puolet syömättä. Aika törkeää myydä viimeisetkin rääppeet täydellä hinnalla, en itse osannut yhtään varoa kun olen aina ennen saanut ihan tuoretta makkaraa. Kun käyn seuraavan kerran tuolla kaupassa, annan kyllä palautetta.
 

Yhteistyössä