Meidän perheen lapsiluku on täynnä :)

  • Viestiketjun aloittaja mamabeee
  • Ensimmäinen viesti
mamabeee
Saimme toisen lapsemme, eli kuopuksen, runsas 4kk sitten ja lapsilukumme on nyt täynnä - mikä helpotus! Ajatelkaa - kun kuopus täyttää vuoden ja imetys päättyy, saan taas oman kehoni takaisin itselleni :) Olen niin huojentunut. Kaksi ihanaa, suloista, tervettä lasta maailmassa ja mun ei enää IKINÄ tarvitse olla a) raskaana, b) synnyttää :D

Kippis!
 
  • Tykkää
Reactions: Tietotoimisto
ap.
Saimme toisen lapsemme, eli kuopuksen, runsas 4kk sitten ja lapsilukumme on nyt täynnä - mikä helpotus! Ajatelkaa - kun kuopus täyttää vuoden ja imetys päättyy, saan taas oman kehoni takaisin itselleni :) Olen niin huojentunut. Kaksi ihanaa, suloista, tervettä lasta maailmassa ja mun ei enää IKINÄ tarvitse olla a) raskaana, b) synnyttää :D

Kippis!
Ai niin - c) imettää sen jälkeen kun kuopus täyttää vuoden :)
 
oooo...
Kateeks käy, itellä ei taida olla ihan vielä lapsiluku täys... Kuulutaan semmoiseen liikkeeseen, että ei itse tämmöistä päätetä. Joskus sitä miettii kuin helppoa elämä on teillä maailmallisilla.
 
vierailija-monen-äiti
Jos tuo on yhteinen päätös, onnea teille.
Meillä viisi lasta ja ikää jo niin paljon, että harmittaa kun enempää ei lapsia tule. Jokainen tavallaan. Minä voisin olla aina raskaana, synnytykset ovat olleet suht helppoja ja imetys on sujunut loistavasti, ei siis valittamista.
 
hyvä näin
Onneksi olkoon. On tärkeää että on lapsilukuun tyytyväinen, ei kaduta vanhana. Minulla on vain yksi lapsi, halusin toisen, mutta miehestä kuoriutui täysin kykenemätön puoliso ja isä. Kamalaa, kasvattaa lapsi yksin, kun piti saada koko perhe ja kaksi lasta. :( Kohta on ikää liikaa toiselle, varmasti kadun sitä koko loppuelämäni.
 
Miksei tätä
Kateeks käy, itellä ei taida olla ihan vielä lapsiluku täys... Kuulutaan semmoiseen liikkeeseen, että ei itse tämmöistä päätetä. Joskus sitä miettii kuin helppoa elämä on teillä maailmallisilla.
Seuraavan synnytyksen yhteydessä pyydät nips naps sterilisaation. Teidän liikkeessä on niin monta jotka ovat salaa sen tehneet. Eivät niistä puhu avoimesti, ja miksi se muille kuuluisikaan.
 
vierailija22
Kateeks käy, itellä ei taida olla ihan vielä lapsiluku täys... Kuulutaan semmoiseen liikkeeseen, että ei itse tämmöistä päätetä. Joskus sitä miettii kuin helppoa elämä on teillä maailmallisilla.
Ei kannata tehdä elämästä liian vaikeaa ehdoin tahdoin, Jumala ei vaadi eikä Raamatussa sanota että lapsia pitäs tehdä enemmän kuin haluaa.
 
aloittaja.
Jos tuo on yhteinen päätös, onnea teille.
Meillä viisi lasta ja ikää jo niin paljon, että harmittaa kun enempää ei lapsia tule. Jokainen tavallaan. Minä voisin olla aina raskaana, synnytykset ovat olleet suht helppoja ja imetys on sujunut loistavasti, ei siis valittamista.
Sama täällä, raskaudet kuin oppikirjasta, synnytykset helppoja (suun.sektiot), imetys sujunut heti. MUTTA SILTI! Ihanaa kun voi taas olla vapaasti (syödä/juoda mitä lystää), lähteä vaikka yön yli reissulle miettimättä maidon pumppaamisia yms. kun korvikkeita en lapsilleni anna. Enkä mitään maitotuotteita sen puoleen ennen 1v ikää.
 
vierailija....
Meillä ei taida olla... kuopus 2 kk ja esikoinen 3 v. Ja kolmannen varmaan vielä haluan. Kuopuksen aikana olin varma että tää oli tässä, koska raskaudet on olleet minulle todella raskaita aikoja. Kuopuksen synnytyskin oli melko hirveä syöksysynnytys.

Vauva-aika ollut kyllä aivan ihanaa, ei ressaa imetys eikä sellaiset jutut. <3 Mutta voi että, kadehdin kyllä niitä jotka saa loistaa ja nauttia raskausajasta :D me toiset vedetään pää pöntössä ja pompitaan päivystyksessä verenvuotojen ja ties minkä takia x)
 
kiljusen herrasväki
Meillä ei ollut lapsiluku vielä täynnä muutama vuosi sitten. Annettiin mahdollisuus vielä viidennelle lapselle. Tulin heti raskaaksi ja pian kävi ilmi, että saammekin kaksoset. Kun kaksoset syntyivät meillä oli kuusi lasta ja olimme varmoja, että nyt on lapsiluku täysi. En ollut vielä kuitenkaan valmis sterilisaatioon vaan minulle laitettiin hormoonikierukka heti, kun se oli mahdollista. Kun pienet kaksosemme olivat 6kk, tulin yllättäin taas raskaaksi ja tiesin heti testin tehdessäni, että odotan taas kaksosia. Nyt perheessämme on kahdeksan lasta ja Taivaan Isä huolehti siitä, että meidän lapsiluku on nyt täysi.
 
vierailijanaks
Saimme toisen lapsemme, eli kuopuksen, runsas 4kk sitten ja lapsilukumme on nyt täynnä - mikä helpotus! Ajatelkaa - kun kuopus täyttää vuoden ja imetys päättyy, saan taas oman kehoni takaisin itselleni :) Olen niin huojentunut. Kaksi ihanaa, suloista, tervettä lasta maailmassa ja mun ei enää IKINÄ tarvitse olla a) raskaana, b) synnyttää :D

Kippis!
Onnea teille! Minun lapsilukuni ei ole täysi, mieheni on ja luulen asian vaivaavan minua loppuelämäni. Haluaisin vielä kerran olla raskaana, imettää ja jopa synnyttää :ROFLMAO:, saada yhden lapsen lisää.
 

Yhteistyössä