Meidän pikkupoika on tänään 9 vuotta!

Että nyt sitten tiedätte senkin asian:heart:

Just lähti sukulaiset ja sain keittiön siivottua. Vedettiin pitkää tikkua siitä, kumpi hoitaa kaverisynntärit ja mä voitin. Mies on töissä tänään, ja mä kahvitin sukulaiset. Se saa ensviikonloppuna sitten hoitaa sen apinalauman -en ole ollenkaan pahoillani:D

Olen ihan kuollut jo noista sukulaisista, joista osa käy tasan kerran vuodessa tai silloin, kun ne kutsutaan eli kahdesti vuodessa kun on lasten synttärit. No, eilen ajattelin, että vähän siivoilen valmiiksi, ja arvatkaa lähtikö käsistä. Siivosin puutarhan (keräsin omenat, haravoin, karsin kesäkukat, vein kesäkalusteet varastoon jne), pesin alakerrasta ikkunat, vaihdoin olohuoneen järjestystä, pesin verhot olkkarista ja keittiöstä ja vaihdoin talvikuosit tilalle, siivosin akvaarion ja vaihdoin vedet, pesin saunan ja suihkun ja vessat ja vaihdoin lakanat. Lattiat tietysti pesin myös ja vein isommat matot ulos hakattaviksi. Siivosin kissatarhan puutarhassa, vein ilmaisjakelut, pyyhin kaappien ovet keittiöstä ja väliovet koko kämpästä ja sitten illalla mietin, että tämäkö se oli se "pieni siistiminen?"... No, olipa tekosyy kerrankin siivota kunnolla.

Jos oltaisiin saatu miehen kanssa eri tikut ja hän olisi ollut vastuussa sukulaiskahvittelusta ja kakunleivonnasta, mitä luulette, olisiko siivonnut yhtä lailla? :whistle: Tiedän tiedän, helpommallakin olisi ollut mahdollisuus selvitä tästä päivästä kunnialla.

Huokaus. Nyt menen istumaan tuonne aurinkoon ja otan hyvän kirjan ja lasin sherryä. Hyvää sunnuntaipäivää kaikille!
 

Yhteistyössä