Meikkaatteko joka päivä?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Mä olen sitä lajia nainen, etten jaksa joka päivä meikata. En ees sinne kauppaan :D Yleensä kyllä pistän kulmat ojennukseen ja ripsaria, mut sen kummemmin en jaksa arkipäivinä ihteeni laittaa. Hyvä kun hiukset jaksan kammata... juhliin ja viihteelle kun meen niin meikkaan hitusen enemmän.
Mulla on tummat kulmat ja ripset niin ei tarvii värejä juurikaan lisätä, paitsi noi kulmat aina "tasoittaa" =)
 
luonnostaa
no se riippuu olenko lomalla vai töissä. Töissä kun on oltava ehostettuna, en meikkaa siten, että näytän meikatulta, vaan ehostan ja korostan parhaita (?) piirteitäni, jos niitä nyt sit edes on olemassa :D
 
Mari -76
Mulla on vahvat lasit ja väritön naama. Melkein joka päivä meikkaan kunnolla, joskus harvoin vain kulmat ja huulet. No, jos laiskottaa en meikkaa, mutta ei sitä satu edes joka viikko.

Perusmeikki on mineraalipuuteri, kulmaväri kulmiin ja samaa väriä luomiin sekä joskus myös poskiin, ripsari ja huulipuna. Eli neljällä tuotteella kyllä pärjään.
 
Töissä käydessäni meikkasin joka pvä (paitsi vapaa päivinä jos olin vaan oikeastaan kotosalla). Nyt kotiäitinä meikkaan ainoastaan, jos menen jonnekin. En kuitenkaan meikkaa puistoon mennessä, lähikauppaan tai postiin mennessä jne.
 
edelleen sisältä kaunis:)
Ennen lapsen saamista olin sitä mieltä, että kotiäitinä ei tarvi näyttää kamalalta. No nyt sitten haahuilen ihmisten ilmoilla ilman meikkiä, tukka kampaamatta ja siinä ainoassa takissa joka mahtuu päälle, eli jossain tuluitakin tapaisessa. Mutta tänään ostan uuden takin ja varaan ajan kampaajalle. Ei voi jatkua näin
 
No mulla kans niin, että kun olin töissä ni meikkasin joka päivä. Kotiäitinä, kun oon niin meikkaan aina lähtiessäni ihmisten ilmoille..Ei sitä jotenki osaa lähteä ilman :D Muutenkin tykkään huolehtia ulkonäöstä ja käyn kampaajalla ja joskus kasvohoidossa. Ihanaa piristystä arkeen =)
 
Miks?
Miks naiset laittautuu enemmän viihteelle lähtiessä? Eikös se olis kiva olla kauniina myös sitä omaa miestä varten? Oma mies joutuu jatkuvaan kattomaan norminaista, meillä ainakin mä laittaudun myös miestä varten kotioloissa. Ja meillä voi suhde hyvin. Toki laittaudun ulos lähtiessäkin. Tosin joskus on päiviä että löhöillään kotosalla/mökillä ja ei jaksa panostaa, mutta kivahan se on olla nättinä kotonakin aina kun jaksaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miks?:
Miks naiset laittautuu enemmän viihteelle lähtiessä? Eikös se olis kiva olla kauniina myös sitä omaa miestä varten? Oma mies joutuu jatkuvaan kattomaan norminaista, meillä ainakin mä laittaudun myös miestä varten kotioloissa. Ja meillä voi suhde hyvin. Toki laittaudun ulos lähtiessäkin. Tosin joskus on päiviä että löhöillään kotosalla/mökillä ja ei jaksa panostaa, mutta kivahan se on olla nättinä kotonakin aina kun jaksaa.
miksi nainen muka ei ole kaunis ilman meikkiä kun taas mies ei koskaan tarvitse meikkiä?
 

Yhteistyössä