Meikkivinkkiä kysyisin!

...
ruskeaa jossa vähän kultaa tai jos saa olla tummempikin ja jos olet taitava meikkaaja ja näet luonnostaan mihin värit tulisi niin tuhkanharmaata/mustaa sopivasti korostettuna punaisella (siis oikealla punaisella, ei mitään vaaleanpunasia).
 
Pandora grey
[QUOTE="Timangi-";23150442]Mä laittaisin vaaleeta kullanhohtosta luomiväriä koko yläluomelle, reilusti ripsaria ja panostaisinhuuliin. Tummanpunanen ja hyvin rajattu ;)[/QUOTE]

muuten samaa mieltä paitsi huuliin marjaista sävyä (eikä rajauksia, mieluummin luonnollisempi punaus). Luomille siis kultaa ja musta rajaus.
 
BareMineral fani
Ehdottaisin sinulle vihreää tai persikanväristä luomiväriä. Mustaa ripsiväriä ja musta rajaus yläluomeen.

Ainakin lumenen sivuilta näkee mitkä värit sopivat minkäkin värisille silmille.

Katso myös blogi: Karkkipäivä.
 
meikkaaja
en laittaisi maanläheistä sävyä ruskeaa tai muutakaan "luonnonläheistä" sävyä, koska vaatetuksesi väri on vahva- mustaa ja punaista. Vaikka kultaa on joukossa, mielestäni pitäisi valita meikkisävy hallitsevien värien mukaan, joten punamustaan kokonaisuuteen en käyttäisi mitään väriä silmissä, pelkät mustat rajaukset tai tummanharmaata luomiväriä. Osaatko tehdä smokey eyes- silmämeikin? Eli siis mustaa tai harmaata häivytellään luomen kannelle, luomivakoon ja hieman kulmaluulle.
Punainen huulipuna/kiilto sopisi sitten huuliin.
 
meikkaaja
itse muuten välttelen sitä että laitan samansävyistä luomiväriä kuin itse silmä on. Lattea tulos. Vastaväreillä saa aina näyttävimmän tuloksen ja kaikille silmille sopivat ja varma valinta on harmaa ja musta. Ruskeasta sävy Taupe, joka on harmaanruskea, ei punaruskeaa.
 

Yhteistyössä