Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

mustikkatassu
niin kauan kun mitään pahaa ei tapahdu niin ei mitään hätää...
meillä kuuluu ylhäältä askeleita, vaikkei siellä ketään olis liikkumassakaan, oikeestaan ainoa mikä huolestuttaa on se et sähkösauna oli menny itekseen päälle parisen viikkoa sit...
nyt sit otetaan saunan kiukaan sulakkeet irti, kun ei saunaa lämmitetä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
niin kauan kun mitään pahaa ei tapahdu niin ei mitään hätää...
meillä kuuluu ylhäältä askeleita, vaikkei siellä ketään olis liikkumassakaan, oikeestaan ainoa mikä huolestuttaa on se et sähkösauna oli menny itekseen päälle parisen viikkoa sit...
nyt sit otetaan saunan kiukaan sulakkeet irti, kun ei saunaa lämmitetä..
tämä ei muuten aina auta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Mun työpailla on jouduttu kutsumaan pappi pitämään sellainen sielunmessu/ rauhoittamaan ylimääräiset ja näkymättömät henkiöt.
:eek:
apua...mitä siellä oli tapahtunu..?
Vuosia sitten yksi opiskelija löytyi hirtäytyneenä koulusta viikonlopun jälkeen. Sen jälkeen on vaellellut käytävillä - tai ilmeisesti on näyttäytynyt joillekin ihmisille vain.

 
oli pakko palata uudelleen tänne ketjuun :/ jestas :eek:

on mullakin työn puolesta ytksi kokemus..

Eli, saattohoidossa oli tajuton potilas.soittokello soi yöllä huoneessa. Soittokello ei ollut lähelläkään potilasta,kun menimme katsomaan.
Myöhemmin samana yönä,potilas kuoli.
:/
 
meillä on vanha 40-luvulla rakennettu talo. silloin alkuun kun muutettiin kuului rappujen narinaa ja muuta kolinaa.
kerran olin alhaalla ja kuulin selkeesti kun yläkerrasta lähti joku alakertaan, raput narisi ulkoeteisen ovi kävi ja ulko-ovi pamahti kiinni.
ajattelin että mies meni johonkin kunnes samassa tajusin että sehän on töissä..... silloin nousi karvat pystyyn. sen jälkeen ei ole narissut tämä talo.

yksi ilta nukutin lapsia, kun poika nousi sängyssään istumaan ja katseli meidän vanhempien sänkyyn kauan hiljaa "äiti, miksi tuo täti istuu tuossa sängyllä..."
olisi tehnyt mieli juosta ovesta ulos, mutta ajattelin että mummo tuli katsomaan lastenlastenlapsiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
meillä on vanha 40-luvulla rakennettu talo. silloin alkuun kun muutettiin kuului rappujen narinaa ja muuta kolinaa.
kerran olin alhaalla ja kuulin selkeesti kun yläkerrasta lähti joku alakertaan, raput narisi ulkoeteisen ovi kävi ja ulko-ovi pamahti kiinni.
ajattelin että mies meni johonkin kunnes samassa tajusin että sehän on töissä..... silloin nousi karvat pystyyn. sen jälkeen ei ole narissut tämä talo.

yksi ilta nukutin lapsia, kun poika nousi sängyssään istumaan ja katseli meidän vanhempien sänkyyn kauan hiljaa "äiti, miksi tuo täti istuu tuossa sängyllä..."
olisi tehnyt mieli juosta ovesta ulos, mutta ajattelin että mummo tuli katsomaan lastenlastenlapsiaan.
:eek: jestas
 
JONSERED Karhunkantaja
No, mahtuuhan saman katon alle. =) Vakio-ohjeeni on kysyä, mitä asiaa on.

Juuri eilen jutelimme Noongin kanssa aiheesta, hän on vakuuttunut, että on ihmisiä, joilla on "henkeä/voimaa sisällä" ja näkevät asioita, joita muut eivät näe. Ehkä olet sellainen.

Aika mielenkiintoista on muuten se, että riippumatta kulttuurista ja maantieteellisestä sijainnista, samat asiat ovat ikään kuin yhteisiä uskomuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Mun työpailla on jouduttu kutsumaan pappi pitämään sellainen sielunmessu/ rauhoittamaan ylimääräiset ja näkymättömät henkiöt.
No huh huh.. Tää kuulosta jo melkosien naurettavalta, anteeks vaan. Missä olet työssä?
Oon töissä isossa ammattioppilaitoksessa. Mun mielestä myöskin on aika huvittavaa tuo, mutta minkäs voit kun ylimääräisiä koulun käytävillä hiippailee :whistle: tai siis on hiippaillut.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Mun työpailla on jouduttu kutsumaan pappi pitämään sellainen sielunmessu/ rauhoittamaan ylimääräiset ja näkymättömät henkiöt.
No huh huh.. Tää kuulosta jo melkosien naurettavalta, anteeks vaan. Missä olet työssä?
Oon töissä isossa ammattioppilaitoksessa. Mun mielestä myöskin on aika huvittavaa tuo, mutta minkäs voit kun ylimääräisiä koulun käytävillä hiippailee :whistle: tai siis on hiippaillut.
oletko treelta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Mun työpailla on jouduttu kutsumaan pappi pitämään sellainen sielunmessu/ rauhoittamaan ylimääräiset ja näkymättömät henkiöt.
No huh huh.. Tää kuulosta jo melkosien naurettavalta, anteeks vaan. Missä olet työssä?
Oon töissä isossa ammattioppilaitoksessa. Mun mielestä myöskin on aika huvittavaa tuo, mutta minkäs voit kun ylimääräisiä koulun käytävillä hiippailee :whistle: tai siis on hiippaillut.
oletko treelta?
En ole! Oulunläänistä olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Mun työpailla on jouduttu kutsumaan pappi pitämään sellainen sielunmessu/ rauhoittamaan ylimääräiset ja näkymättömät henkiöt.
No huh huh.. Tää kuulosta jo melkosien naurettavalta, anteeks vaan. Missä olet työssä?
Oon töissä isossa ammattioppilaitoksessa. Mun mielestä myöskin on aika huvittavaa tuo, mutta minkäs voit kun ylimääräisiä koulun käytävillä hiippailee :whistle: tai siis on hiippaillut.
oletko treelta?
En ole! Oulunläänistä olen.
nyt muistan tuon jutun kuulleeni! tuntuki niin tutulta...
 

Yhteistyössä