meillä kummittelee

  • Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti
:eek: :eek: :eek: en lukenut koko ketjua ja varmasti olet saanut neuvoja ja naureskelujakin joten sanon vaan et HYI kamala :eek: :eek: :eek: . Ei kuulosta lainkaan siltä, että tyttö pahaa haluaisi mutta olisin silti aivan kauhusta kankea ja menisin papin puheille et siunaa kodin. Mä ite olen kokenut eri tyyppisiä vastaavia juttuja ja se ei ole kivaa :(. Minä ottaisin todesta sen "vauva sairas"-jutun ja menisin vaikka yksityiselle ultraan. Vaikka empä tiiä voitaisko sille mitään tehdä. :hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset nyt voi keksiä vaikka mitä juttuja ja kehittää itselleen mielikuvituskavereita, ja sitten ihan tosissaan väittää näkevänsä ne. Ja taitaa lasta painaa tulevat sisarukset, kenties salaa toivoo, että olisivat "pipejä" eivätkä syntyisikään heille. Onko kyseessä esikoinen? Saattaa ihan itse toivoa ettei vauvoja tulisikaan, ja keksii näitä "vauva pipi" -juttuja.

Jos itse alkaisin kuulla urkumusiikkia kotona, tai näkisin esineiden liikkuvan, menisin kiireesti lääkäriin hakemaan lääkkeitä harhoihin. Kummituksia ei ole olemassakaan.
Kun sekä mies, että sisko puhelimessa(oliko sisko?) kuulee ja näkee juttuja niin tuskin koko perheelle tarvii nappeja antaa :LOL: :kieh: . Tämä on vain taas sitä, että te jotkut ette vaan ole herkkiä ja ette ole kokenut mitään. ole hyvä ja jatka tasaista ja skeptistä elämääsi, kyllä sä huomaat viimeistään kuoltuasi, että ei tämä maailma ole ihan niin yksinkertainen kuin luulit ;)

 
vieras
Mulla tuli sellanen mieleen että voiko "ihan tavallinen" pappi aistia jos talossa on jotain pahaa? Kun kuopuksen ristiäisissä pappi halusi siunata kotimme, oltiin kuulemma puhelimessa asiasta sovittu mutta en itse edes koskaan tiennyt että papit siunaavat koteja, eli en olisi ikinä tajunnut sellasta kysyä. Jos tähän joku ehtii tai viitsii vastata olisi kiva.Kiitos jo etukäteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli sellanen mieleen että voiko "ihan tavallinen" pappi aistia jos talossa on jotain pahaa? Kun kuopuksen ristiäisissä pappi halusi siunata kotimme, oltiin kuulemma puhelimessa asiasta sovittu mutta en itse edes koskaan tiennyt että papit siunaavat koteja, eli en olisi ikinä tajunnut sellasta kysyä. Jos tähän joku ehtii tai viitsii vastata olisi kiva.Kiitos jo etukäteen.
Monet papit ovat tuiki tavallisia tallaajia, ja osa jopa ei ole kovin uskovainen mutta osaa toki rituaalit ja siunaukset. Ja ainahan sen parempi jos pappi todella on syvästi uskossa :hug: :flower: Eli ei todellakaan kaikki aisti mitään.
 
Rukoilijasirkka
Nyt jos on totta, että toinen sikiöistä voi huonosti, alat ap ehkä luottamaan tähän kilttiin "kummitukseen" ja se voi vastaisuudessakin neuvoa sua. Mieti, kannattaako kuitenkaan? Ajattele miten paljon vaikutusvaltaa se voisi saada sinun ja etenkin lapsesi elämässä, etkä oikeasti tiedä, mikä tai kuka se on.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli sellanen mieleen että voiko "ihan tavallinen" pappi aistia jos talossa on jotain pahaa? Kun kuopuksen ristiäisissä pappi halusi siunata kotimme, oltiin kuulemma puhelimessa asiasta sovittu mutta en itse edes koskaan tiennyt että papit siunaavat koteja, eli en olisi ikinä tajunnut sellasta kysyä. Jos tähän joku ehtii tai viitsii vastata olisi kiva.Kiitos jo etukäteen.
Monet papit ovat tuiki tavallisia tallaajia, ja osa jopa ei ole kovin uskovainen mutta osaa toki rituaalit ja siunaukset. Ja ainahan sen parempi jos pappi todella on syvästi uskossa :hug: :flower: Eli ei todellakaan kaikki aisti mitään.
Ennen tätä siunaamista meillä tipahteli kylppärissä aina saippuapurkkeja (kuulostaa aika tyhmältä, i know ) mutta sitten kaikki loppui. Nyt pari päivää sitten anoppi oli meillä laittamassa tiskejä kaappiin kun yhtäkkiä äidiltäni perinnöksi saamani kakkulapio ja tarjoiluvati tipahtivat ylimmäiseltä hyllyltä alas. Tavarat oli kyllä hyllyssä niin ettei ne sieltä ihan helpolla tipahtele, mutta anopin sanoin: ne tipahti sieltä hänen syliinsä.
Mutta muuten täällä on ihan rauhallista että mitä todennäköisemmin kaikki on vain sattumaa ja mun mielikuvitus laukkaa :D
 
ap
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
Kukaan äiti ei suhtautuisi lapsensa hallusinaatioihin noin kepeästi kuin ap tekee! Lääkäriin veisivät aivokasvaimen tms pelossa.

Ja KUKAAN nainen ei suhtautuisi noin huolettomasti mahdolliseen keskenmenoon tai sikiön hätään, että täällä vain laiskahkosti kertoilee veriviiruista paperissa.

Provo mikä provo mutta hyvä keskusteluketju on siinnyt kuitenkin ap:n provoaloituksesta. Sillä henkimaailma on totta vaikka ap onkin provo.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
Kukaan äiti ei suhtautuisi lapsensa hallusinaatioihin noin kepeästi kuin ap tekee! Lääkäriin veisivät aivokasvaimen tms pelossa.

Ja KUKAAN nainen ei suhtautuisi noin huolettomasti mahdolliseen keskenmenoon tai sikiön hätään, että täällä vain laiskahkosti kertoilee veriviiruista paperissa.

Provo mikä provo mutta hyvä keskusteluketju on siinnyt kuitenkin ap:n provoaloituksesta. Sillä henkimaailma on totta vaikka ap onkin provo.
Peesi!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
Kukaan äiti ei suhtautuisi lapsensa hallusinaatioihin noin kepeästi kuin ap tekee! Lääkäriin veisivät aivokasvaimen tms pelossa.

Ja KUKAAN nainen ei suhtautuisi noin huolettomasti mahdolliseen keskenmenoon tai sikiön hätään, että täällä vain laiskahkosti kertoilee veriviiruista paperissa.

Provo mikä provo mutta hyvä keskusteluketju on siinnyt kuitenkin ap:n provoaloituksesta. Sillä henkimaailma on totta vaikka ap onkin provo.
Jos veisin pojan lääkäriin ni olisin varmaa ite suljetulla. vasta viime torstaina käynyt lääkärissä uä:ssä ja kaikki oli ok. Huomenna uudelleen. ja tämä ei ole provo, voit uskoa mitä haluut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
Kukaan äiti ei suhtautuisi lapsensa hallusinaatioihin noin kepeästi kuin ap tekee! Lääkäriin veisivät aivokasvaimen tms pelossa.

Ja KUKAAN nainen ei suhtautuisi noin huolettomasti mahdolliseen keskenmenoon tai sikiön hätään, että täällä vain laiskahkosti kertoilee veriviiruista paperissa.

Provo mikä provo mutta hyvä keskusteluketju on siinnyt kuitenkin ap:n provoaloituksesta. Sillä henkimaailma on totta vaikka ap onkin provo.
Jos veisin pojan lääkäriin ni olisin varmaa ite suljetulla. vasta viime torstaina käynyt lääkärissä uä:ssä ja kaikki oli ok. Huomenna uudelleen. ja tämä ei ole provo, voit uskoa mitä haluut.
niin ja asiaan vielä poikani on vasta 3v ja sillä ei mitään hallusinaatioita ole.. ja sen verran tunnen lastani että sillä ei vielä mielikuvitus riitä mielikuvituskaveriin... kyllä meillä joku ''ylimääräinen'' on onhan sen huomannut muutkin kuin mä ja nähnytkin... ja kuule nää vauvat on kaikki kaikessa että jos jotain akuuttia niin lähtisin lääkäriin heti. ja olen kyllä puhelimitse ollut yhteydessä ja huomenna menossa.


joku kysy aikaisemmin että onko tätä ollut ennen ... niin jotain on ollut mm naulakko tippunut öisin itestään, pyykkiteline kaadunut, telkka mennyt itestää yöllä päälle vaikka oli napista sammutettu jne.. noihin aikoihin poika puhui sedästä.. vasta muutaman päivän sisällä tytöstä puhe

triplaisälle tiedoksi, että en syö sieniä eikä myöskään siskoni tai mieheni.
 
gkgk
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hgshh:
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hgshh:
Miten tääkin keskustelu meni monen sivun verran pelkäks jeesusteluks, vaikka siitä ei todellakaan alunperin ollut kyse?! Voisko nää kaikki kiihkoilijahihhulit vaikka siirtää jonnekin muulle palstalle kun joka paikkaan änkeevät tuputtamaan ja saarnaamaan!
Siis tästähän juuri oli kyse, HENKIMAAILMAN ASIOISTA!

Katso otsikko! Otsikko on: "meillä kummittelee"

Jos haluat lukea jostain muusta kuin henkimaailman asioista niin on täällä valinnanvaraa, senkun menet sisällysluettelosivulle ja klikkaat vaikka unikoulun tai kakkupäälliset sieltä...

Vai tarkoititko, että haluaisit mieluummin täällä keskustella kummituksista tyyliin "lapsuuden kummitusjutut" etkä OIKEASTI halua tietää mitään henkimaailmasta?
Huoh, te jankutatte sivukaupalla kuinka 'JEESUS SITÄ JEESUS TÄTÄ oli se jumalan poika olette saatanan omia' ynnä muuta. Ei taida kovasti liittyä aiheeseen, eikä auttaa ap:ta mitenkään. Perustakaa oma ketju itsellenne esim. 'hei kaikki harhaiset toverini, puhutaan yhdessä jeesuksesta koska olemme unohtaneet ottaa lääkkeemme'
Suosittelen, että ette aloita ketjua henkimaailmasta tai ainakaan ette avaa ja lue aihetta käsitteleviä ketjuja, jos psyykenne ei kestä sitä että täällä keskustelevat ihmiset jotka henkimaailmasta tietävät ja siihen uskovat.

Keskustelijat aina muovaavat keskustelun sisällön tiettyyn suuntaan, ei se ole kiellettyä vaan loogista keskustelun etenemistä.

Kyllä täältä netistä varmasti toisaalta löytyy sellaisiakin keskusteluketjuja, joissa pelkästään okkultistit keskenään keskustelevat "kummituksista" eikä keskustelijoiden joukossa ole ainoatakaan kristittyä.

Ja huomioi, sinäkin kehoitat nimenomaan JEESUSUSKOVAISIA ottamaan lääkkeensä, et ole huolestunut esimerkiksi ap:n tai muiden KUMMITUSUSKOVAISTEN lääkityksestä. Eli sinäkin todistat käytökselläsi Raamatun totuuden puolesta eli Raamatussahan sanotaan että kristittyjä pidetään aina hulluina ja heidän uskoaan hullutuksena ei-uskovien toimesta. MOT
Kukaan näistä, jotka kertovat uskovansa muuhin kuin kristinuskoon, esim. Jonsered, ei hauku tai nimittele toisinuskovia saatanan kätyreiksi, ei huuda että oma näkemyksensä on Se Ainoa Oikea eikä suhtaudu asiattomasti muihin. Näitä tekevät vain te jotka paasaatte Jeesuksesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä sanoisin lekurille jos pojan veisin ai että sillä on mielikuvituskaveri kenen kaa leikkii.. mä nään ainoastaan kun auto liikkuu itestään ja poika leikkii toisella autolla ja juttua riittää.

tietäisittepä miltä tuntuu kun tosiaan eilen aamulla tuli vähän verta paperiin ja illalla poika sanoo vauva pipi eikä edes tosiaan tiedä että masussa on kaksi vauvaa... ajattelin yrittää huomiseksi saada ultra aikaa, mutta näkeekö alkuraskaudessa jos jotain vialla ellei sitten ole ''nukkunut'' pois?
Kukaan äiti ei suhtautuisi lapsensa hallusinaatioihin noin kepeästi kuin ap tekee! Lääkäriin veisivät aivokasvaimen tms pelossa.

Ja KUKAAN nainen ei suhtautuisi noin huolettomasti mahdolliseen keskenmenoon tai sikiön hätään, että täällä vain laiskahkosti kertoilee veriviiruista paperissa.

Provo mikä provo mutta hyvä keskusteluketju on siinnyt kuitenkin ap:n provoaloituksesta. Sillä henkimaailma on totta vaikka ap onkin provo.
Jos veisin pojan lääkäriin ni olisin varmaa ite suljetulla. vasta viime torstaina käynyt lääkärissä uä:ssä ja kaikki oli ok. Huomenna uudelleen. ja tämä ei ole provo, voit uskoa mitä haluut.
Kuvaa näitä tapahtumia videolle, niin voit sitten näyttää lääkärille todisteet.

 
timo
Alkuperäinen kirjoittaja gkgk:
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hgshh:
Alkuperäinen kirjoittaja kristitty nuori äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja hgshh:
Miten tääkin keskustelu meni monen sivun verran pelkäks jeesusteluks, vaikka siitä ei todellakaan alunperin ollut kyse?! Voisko nää kaikki kiihkoilijahihhulit vaikka siirtää jonnekin muulle palstalle kun joka paikkaan änkeevät tuputtamaan ja saarnaamaan!
Siis tästähän juuri oli kyse, HENKIMAAILMAN ASIOISTA!

Katso otsikko! Otsikko on: "meillä kummittelee"

Jos haluat lukea jostain muusta kuin henkimaailman asioista niin on täällä valinnanvaraa, senkun menet sisällysluettelosivulle ja klikkaat vaikka unikoulun tai kakkupäälliset sieltä...

Vai tarkoititko, että haluaisit mieluummin täällä keskustella kummituksista tyyliin "lapsuuden kummitusjutut" etkä OIKEASTI halua tietää mitään henkimaailmasta?
Huoh, te jankutatte sivukaupalla kuinka 'JEESUS SITÄ JEESUS TÄTÄ oli se jumalan poika olette saatanan omia' ynnä muuta. Ei taida kovasti liittyä aiheeseen, eikä auttaa ap:ta mitenkään. Perustakaa oma ketju itsellenne esim. 'hei kaikki harhaiset toverini, puhutaan yhdessä jeesuksesta koska olemme unohtaneet ottaa lääkkeemme'
Suosittelen, että ette aloita ketjua henkimaailmasta tai ainakaan ette avaa ja lue aihetta käsitteleviä ketjuja, jos psyykenne ei kestä sitä että täällä keskustelevat ihmiset jotka henkimaailmasta tietävät ja siihen uskovat.

Keskustelijat aina muovaavat keskustelun sisällön tiettyyn suuntaan, ei se ole kiellettyä vaan loogista keskustelun etenemistä.

Kyllä täältä netistä varmasti toisaalta löytyy sellaisiakin keskusteluketjuja, joissa pelkästään okkultistit keskenään keskustelevat "kummituksista" eikä keskustelijoiden joukossa ole ainoatakaan kristittyä.

Ja huomioi, sinäkin kehoitat nimenomaan JEESUSUSKOVAISIA ottamaan lääkkeensä, et ole huolestunut esimerkiksi ap:n tai muiden KUMMITUSUSKOVAISTEN lääkityksestä. Eli sinäkin todistat käytökselläsi Raamatun totuuden puolesta eli Raamatussahan sanotaan että kristittyjä pidetään aina hulluina ja heidän uskoaan hullutuksena ei-uskovien toimesta. MOT
Kukaan näistä, jotka kertovat uskovansa muuhin kuin kristinuskoon, esim. Jonsered, ei hauku tai nimittele toisinuskovia saatanan kätyreiksi, ei huuda että oma näkemyksensä on Se Ainoa Oikea eikä suhtaudu asiattomasti muihin. Näitä tekevät vain te jotka paasaatte Jeesuksesta.
Joo, eihän ne saatanan kätyreiksi tietenkään Jeesukseen uskovia kutsu kun Jeesukseen uskovat eivät ole saatanan kätyreitä vaan juuri päin vastoin. Ei-jeesukseen-uskovat sensijaan itse voivat saatanan kätyreitä ollakin.

Mutta muutoin on ei-jeesukseen-uskovien puheet erittäin asiattomia; Jeesususkovaisia kutsuvat mm. mielisairaiksi, tiedustelevat lääkityksistä, ja kaikenlaista muutakin henkilöön käyvää pilkkaa esiintyy. Ja pitävät myöskin omaa näkemystään ainoana oikeana ja väittävät että Jeesukseen uskovat ovat väärässä. Niin tekee Jonsered ja moni muukin, täällähän on netti puolillaan vanhoja ketjuja että sieltä vain pläräät niin huomaat miten tekopyhiä ja vääriä väitteesi ovat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mä varmaan soittaisin isännöitsijälle ja kysyisin suoraan, onko kämpässä ennen kummitellut. onko vuokrakämppä?
on vuokrakämppä, isännöitsijä on ihan p:stä, se ota kantaa mihinkään, saati sitte tähän..
Miksi et kuvaa tapahtumia videolle todisteeksi, kun niitä noin usein tapahtuu?

 
hsfgsh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
mä varmaan soittaisin isännöitsijälle ja kysyisin suoraan, onko kämpässä ennen kummitellut. onko vuokrakämppä?
on vuokrakämppä, isännöitsijä on ihan p:stä, se ota kantaa mihinkään, saati sitte tähän..
Miksi et kuvaa tapahtumia videolle todisteeksi, kun niitä noin usein tapahtuu?
Kummitukset ei taru videolle :( Tai sit ne suuttuu ja RIKKOO kameran...
 
Offtopic
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Poltergeistilmiö, ei voida selittää.
Voidaan kyllä selittää. JOs perhe tai yksikin jäsen siitä on tekemisissä okkultismin tai siihen littyvien asioiden kanssa, voi tuollaista alkaa tapahtumaan.
selitäs tarkemmin..
On olemassa paholainen ja demonit. Ne on niitä ketä saatananpalvojat palvoo. Jos ihminen/perhe, joko tää nykyinen talossa asuva tai sit joku edellinen, on tekemisissä okkultististen asioiden kanssa, se houkuttaa demonit paikalle ja saattaa alkaa tapahtua tuollaisia asioita. Tällaisia demoneja houkuttelevia juttuja on esim tietty musiikki (erityisesti raskasmetalli, esim WASP, Iron Maiden, Marilyn Manson ovat omistaneet musiikkinsa saatanalle), ennustaminen tai ennustajalla käyminen, spiritismin pelaaminen, jooga ja meditaatio, valkoinen ja musta magia. Tässä muutama esimerkki. Kaikki eivät koe tollaisia ilmiöitä mutta moni kokee jotka sekaantuu okkultismiin.

Jos haluat lisää tietoa niin lueppa seuraavat kirjat: Riku Rinteen kirjat "pimeys väistyy", "varo vihollinen". Doreen Irvine: "olin noita", Audrey Harper&Harry Pugh: "tanssii saatanan kanssa".
on muute hyviä kirjoja :) tähän väliin.. :D
 

Yhteistyössä