Meillä on kyllä hyvä neuvola:)

  • Viestiketjun aloittaja Iloinen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Iloinen äiti
Valitin tänään neuvolassa, että väsyttää joskus tämä arki kun IKINÄ meillä ei ole lastenhoitajaa. Neuvolan täti soitti puhelun ja ensi viikosta alkaen meille tulee kerran viikossa päiväksi lastenhoitaja että saan omaa aikaa:)

Sain numeron josta tavoitan neuvolan tätin aina virka-aikaan jos haluan juttuseuraa:)

 
kateellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kiva juttu :flower:
No todellakin, en ole vuoteen ollut hetkeäkään ilman lapsia!! Hoitaja on kyllä maksullinen mutta summa on tosi pieni verrattuna esim. Mannerheimin... hoitajaan:)
no kivat sulle. Onneks asut sellaisessa kunnassa missä onnistuu moinen.. Täällä yks kateellinen äitee joka on ollut jo kuus vuotta lastensa kanssa...
 
v
kun mä valitin neuvolassa että ei tahdo oikein jaksaa, niin täti tarjosi mulle keskusteluapua. Sanoin ei kiitos ja sen jälkeen en ole paljoa valitellut. Mutta hienoa että jossain toimii oikeesti "palvelut"
 
Hyvä, että jossain päin toimii. :)

Vaikka ei sillä, ei meilläkään niin huonosti ole. Neuvolasta vaan ei tuppaa muuta saamaan kuin tiedon uusimmasta painosta ja pituudesta.. Meillä on vielä joka kerta eri neuvolantätsykin, niin pistää vähän ärsyttämään, kun saa joka kerta selittää alusta asti kaikki asiat uudestaan.
 
Iloinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kiva juttu :flower:
No todellakin, en ole vuoteen ollut hetkeäkään ilman lapsia!! Hoitaja on kyllä maksullinen mutta summa on tosi pieni verrattuna esim. Mannerheimin... hoitajaan:)
no kivat sulle. Onneks asut sellaisessa kunnassa missä onnistuu moinen.. Täällä yks kateellinen äitee joka on ollut jo kuus vuotta lastensa kanssa...
Voi ei, eikö neuvola auta millään tavalla? Minäkin asun kaupungissa ja kuvittelin ettei täällä ole mitään tuollaista toimintaa, mutta näemmä onkin:)
 
x
Onpa hienoa. Saatteko hoitajan oikeasti koko päiväksi? Itse olin aikoinani niin väsynyt, etten muistanut edes lapseni (yksi kolmesta) nimeä. Saimme kodinhoitajan 2-3 tuntia per viikko ja joka viikko sekään ei onnistunut, kun hoitajan oli oltava muualla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kiva juttu :flower:
No todellakin, en ole vuoteen ollut hetkeäkään ilman lapsia!! Hoitaja on kyllä maksullinen mutta summa on tosi pieni verrattuna esim. Mannerheimin... hoitajaan:)
no kivat sulle. Onneks asut sellaisessa kunnassa missä onnistuu moinen.. Täällä yks kateellinen äitee joka on ollut jo kuus vuotta lastensa kanssa...
Mulle kans neuvolan täti tarjos tuota..Sanoi ttä se tulee joka kuntaan "pakolliseksi"..en muista onko syksystä alkaen vai ens vuoden alusta..
 
Iloinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Onpa hienoa. Saatteko hoitajan oikeasti koko päiväksi? Itse olin aikoinani niin väsynyt, etten muistanut edes lapseni (yksi kolmesta) nimeä. Saimme kodinhoitajan 2-3 tuntia per viikko ja joka viikko sekään ei onnistunut, kun hoitajan oli oltava muualla.
Koko päivä ehkä liioittelua, hän tulee 6 tunniksi/päivä:) Ei ole tuo kodinhoitaja kun perheessä ei ole akuutti tarve:)
 
Iloinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Kiva juttu :flower:
No todellakin, en ole vuoteen ollut hetkeäkään ilman lapsia!! Hoitaja on kyllä maksullinen mutta summa on tosi pieni verrattuna esim. Mannerheimin... hoitajaan:)
no kivat sulle. Onneks asut sellaisessa kunnassa missä onnistuu moinen.. Täällä yks kateellinen äitee joka on ollut jo kuus vuotta lastensa kanssa...
Mulle kans neuvolan täti tarjos tuota..Sanoi ttä se tulee joka kuntaan "pakolliseksi"..en muista onko syksystä alkaen vai ens vuoden alusta..
Niin tosiaan tuo on täälläkin uusi juttu:) Kaupunki työllistää tuolla hyvän määrän porukkaa ja se vie "turhat" asiakkaat lastensuojelun piiristä kun heitä ei tarvitse käyttää hoitoapuna.
 

Yhteistyössä