meillä tapahtuu outoja

Telkkari on mennyt kaksi kertaa itsestään päälle :eek:

Ja ihan varmasti sitä ei ole kukaan päälle laittanut. Itse olin silloin keittiössä ja olkkarissa ja tyttö omassa huoneessaan leikkimässä. Mies kuorsas makkarissa.

Virta telkussa oli päällä mutta aukes itsestään sillain kun se aukeaa kun kaukosäätimestä telkkari aukeaa. :/
 
pallero
minulla rävähti kerran yöllä itsekseen päälle ja heräsin siihen mekkalaan. Säikähdin! Mun telkassa oli sellainen herätys-toiminto, mutta en ollut sitä kyllä säätänyt päälle.
 
no minä yöllä ennen viittä heräsin siihen, että meillä alkoi cd:ltä soittelemaan lastenlauluja... vähän ihmettelin et miten tuo tyttö herännyt jo nyt ja nousin heti katsomaan..no lapset nukkuivat. CD SIIS meni itsekseen päälle! kaukosäädintäki katsoin, ei osottanut radioon! ja radio siis oli kiinni ettei ollut jäänyt aukikaan!!! mikä lie oikosulku
 
Meillä on makuuhuoneessa n. ½ vuotta vanha taulutv ja se menee aina silloin tällöin itsekseen päälle. Kyllä eka yönä säikähdin ku se alkoi touhuamaan omiaan... oonki nyt sitten ottanut johdon kokonaan irti seinästä kun sitä ei kukaan katso. kiva jos yksin menee päälle ku ollaan töissä
 
tk
meillä oli vanhempien luona sama juttu että meni itsekseen päälle. sitten siitä "loppui ohjelmat" kokonaan, eli ei mennyt ollenkaan enää päälle. huoltoon vietiin ja taas alkoi toimia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
no minä yöllä ennen viittä heräsin siihen, että meillä alkoi cd:ltä soittelemaan lastenlauluja... vähän ihmettelin et miten tuo tyttö herännyt jo nyt ja nousin heti katsomaan..no lapset nukkuivat. CD SIIS meni itsekseen päälle! kaukosäädintäki katsoin, ei osottanut radioon! ja radio siis oli kiinni ettei ollut jäänyt aukikaan!!! mikä lie oikosulku
Meillä kävi kans kerran noin ku tyttö oli vajaan parin vuoden,se oli käynyt laittaan jonkun ajastimen stereoihin ja aamuyöllä jotain 4-5 aikaan yhtäkkiä rupes fröbelin palikat rallatteleen "taputan,käsilläni taputan" :LOL: :LOL: :LOL: :D Aluksi säikähin että mikä ihme mutta sitten vain nauroin :D
 

Yhteistyössä