Meille syntyi pienen pieni tyttö.

23.12 aamulla n. klo 05.30 meni vedet. Lähdettiin siinä ajelemaan kohti sairaalaa ja 06.05 meidät kirjattiin sisälle sairaalaan. Päästiin saman tien synnytyssaliin, mulla oli jo tosi kovat kivut. 15 minuuttia sairaalaan tulon jälkeen meille syntyi pienen pieni tyttö, 1850g ja 40cm :heart:

Synnytys meni hyvin, ei repeämiä, ei mitään. Kestoksi merkittiin 50min, josta ponnistusvaihe 3min. Mä pääsin tänään kotiin, mutta pikkuinen jäi vielä kasvamaan sairaalaan. Paino alkoi nousta hyvin. Aluksi tietysti laski, mutta tänään punnituksessa tyttönen oli jo 1910g painoinen. Äidin rakas pieni <3

Raskausviikkoja oli täynnä 29+5, mutta sairaalassa sanottiin että olisi ollut jo 32+. Tiedä tuosta sitten. Merkittiin kuitenkin syntyväksi rv 32.

Ikäeroa tuli kahden nuorimmaisen väliin vain 9kk. Oli varmaan parempikin näin, että mä tulin ensin kotiin ilman vauvaa, vauvahan tuo 9kk ikäinenkin vielä on.
 
Paljon paljon onnea pikkuruisesta tytöstä :heart:
Aikas hurjaa että kaksi vauvelia teillä, mutta varmasti ihanaakin :heart: Ja vielä samalle vuotta ehtivät..
Paljon voimia sinne pikkuiselle kasvaa, jotta pääsee pian kotiin ja jaksamista Sinulle sinne pienten keskelle! :hug:
 

Yhteistyössä