Meille tulee huomenna 250-litrainen akvaario (muoks* kuva!)

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...
Sun pitää keksiä lämmittelykeinot... Jos sellasta ei jostain syystä löydy, niin vetoa oikeudenmukaisuuteen. Meillä mies harrastaa motocrossia, joten miksi minä en saisi harrastaa akvaarion hoitoa? ;)
 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...

Ei meilläkään lämmenny, kunnes menin ja ostin ukolta kysymättä akvapaketin. Käskin vaan tulla auttaan tavaroiden kannossa autosta sisään :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...
Sun pitää keksiä lämmittelykeinot... Jos sellasta ei jostain syystä löydy, niin vetoa oikeudenmukaisuuteen. Meillä mies harrastaa motocrossia, joten miksi minä en saisi harrastaa akvaarion hoitoa? ;)
Täytyy myöntää, etten kovin aktiivista lämmittelyä asian tiimoilta ole harrastanut, mielenkiintoni on suuntautunut viime aikoina toisaalle. Tiedän kyllä, että saan hänet lämpenemään idealle halutessani. Onnea sinulle uuden mielenkiintoisen harrastuksen parissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Täällä yks.Ootkos jo miettinyt sisustusta ja kalastoa?

tässä muutama kuva
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree&image_id=84352083
Tuossa ekassa linkissä näkyi sun oma kuva :) , toisessa akvaario: Hieno! :D

Mulla on kalustus ja kalatkin valmiina, vaihdan siis nyt vaan isompaan tankkiin.

Meillä on miekkapyrstöjä, balettikaloja, kirjoahvenia, maalaispartamonneja, isopurjepleko, albiinomonneja, sitruunatetroja... Uuden akvaarion mukana tulee tulievä ja kaksi hassun näköistä kotilonsyöjäkalaa (en muista rotua).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...
Sun pitää keksiä lämmittelykeinot... Jos sellasta ei jostain syystä löydy, niin vetoa oikeudenmukaisuuteen. Meillä mies harrastaa motocrossia, joten miksi minä en saisi harrastaa akvaarion hoitoa? ;)
Täytyy myöntää, etten kovin aktiivista lämmittelyä asian tiimoilta ole harrastanut, mielenkiintoni on suuntautunut viime aikoina toisaalle. Tiedän kyllä, että saan hänet lämpenemään idealle halutessani. Onnea sinulle uuden mielenkiintoisen harrastuksen parissa!
Kiitos, vaikkei tää uus harrastus olekaan - meillä on melkein aina ollu akvaarioita. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...

Ei meilläkään lämmenny, kunnes menin ja ostin ukolta kysymättä akvapaketin. Käskin vaan tulla auttaan tavaroiden kannossa autosta sisään :)
Minä en halua tehdä noin... Kuitenkin tämä on meidän yhteinen koti.
 
hellu 77
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...

Ei meilläkään lämmenny, kunnes menin ja ostin ukolta kysymättä akvapaketin. Käskin vaan tulla auttaan tavaroiden kannossa autosta sisään :)
Minä en halua tehdä noin... Kuitenkin tämä on meidän yhteinen koti.
no mie tein kun välillä se ukkokin ylläreitä kotiin kantaa. niin miksen sitten minäkin. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minä haluaisin akvaarion myös! Mies ei oikein vain lämpene idealle...

Ei meilläkään lämmenny, kunnes menin ja ostin ukolta kysymättä akvapaketin. Käskin vaan tulla auttaan tavaroiden kannossa autosta sisään :)
Minä en halua tehdä noin... Kuitenkin tämä on meidän yhteinen koti.
Niin, no mutta aina ne miehet ei tiedä, mitä ne loppujen lopuksi haluaa. ;)

Meille ei mies aikoinaan halunnu kesyrottia, ne kuulema oli likaisia ja oksettavia. Sain kuitenki puhuttua ukon ympäri ja mies ihastui pieniin rottatyttöihin oikopäätä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Täällä yks.Ootkos jo miettinyt sisustusta ja kalastoa?

tässä muutama kuva
http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree

http://irc-galleria.net/view.php?nick=%C4iree&image_id=84352083
Sulla on samanlainen itkevä lapsi seinällä kuin meilläkin! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oukkei. Kerrotko mulle millasen alustan tarttee 250 litraselle akvaariolle? Aika paljon painoa siinä.
Rosterista tehty kehikko jalkoineen. Tuohon meille tulevaan akvaarioon tulee "kaappi" mukana eli ne jalat on piilotettu "kaapin" sisään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
no mie tein kun välillä se ukkokin ylläreitä kotiin kantaa. niin miksen sitten minäkin. :)
Minä en juuri mainitsemastasi syystä halua tehdä niin, koska olen juuri saanut mieheni vieroitettua tuosta ylläripommien kantamisesta kotiin. Pelaan samoilla säännöillä :)
 
Tosi kauniita akvaarioita! Vitsi kun mä saisin viimeisteltyä tuon oman :ashamed: Siis me pöljät tuossa vuosi sitten vaihdettiin sora hiekkaan, ja hommailin muutaman uuden kasvin, kun kiire oli niin iskin vaan kasvit jotenkuten ja kamat sisään ja fisut, ja siis tuo on ihan kaamean näköinen nyt :( En vaan ole saanut aikaiseksi (enkä kyllä ole halunnut turhia sörkkiä akvaariotakaan) laittaa sitä kuntoon. Noh, muutos tapahtuu 2 viikon päästä, kun meillä alkaa pienehkö olohuoneremppa ja akvaarion paikkaa muutetaan... Siinä onkin oma puuhansa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Tosi kauniita akvaarioita! Vitsi kun mä saisin viimeisteltyä tuon oman :ashamed: Siis me pöljät tuossa vuosi sitten vaihdettiin sora hiekkaan, ja hommailin muutaman uuden kasvin, kun kiire oli niin iskin vaan kasvit jotenkuten ja kamat sisään ja fisut, ja siis tuo on ihan kaamean näköinen nyt :( En vaan ole saanut aikaiseksi (enkä kyllä ole halunnut turhia sörkkiä akvaariotakaan) laittaa sitä kuntoon. Noh, muutos tapahtuu 2 viikon päästä, kun meillä alkaa pienehkö olohuoneremppa ja akvaarion paikkaa muutetaan... Siinä onkin oma puuhansa :(
Puuhaa on tosiaan! :D

Minä ajattelin kans ekaks laittaa ton kokonaan hiekalle, mutta se hiekan kanssa läträäminen kestää ikuisuuden ja on todella sotkuista. Siksi tuossa altaassa on nyt sitten pientä soraa ja hiekkaa sekaisin.

Meillä nuo ahvenet vetää kaiken oikean vihreän nopeasti kitusiinsa, enkä siks oo viittiny panostaa kasvipuoleen juuri lainkaan.

Kuinka iso akvaario teillä on? Meidänkin piti eilen ekaks tyhjentää edellinen 165 litran tankki tuon uuden tieltä ja sit tänään tyhjentää, muuttaa, pestä ja täyttää uusi... Ei liene ihmekään, että selkää ja hartioita kolottaa? :)
 

Yhteistyössä