Meille tulee "vauva" ;) (sis. tyhjänpäiväistä hehkutusta)

Nyt ollaan vihdoinkin päätetty koirarotu ja eilen varattiin meille lapinkoiran pentu... tänään saatiin sähköpostilla kuva (koira nyt n. 4 vkoa vanha) ja voih ku se oli suloinen :heart: lapset ei millään malta odottaa 4 vkoa. Tänään on mietitty ahkerasti nimeä ja saatiin päätettyäkin.. Tessa siitä sit tulee. Kasvattajalle ilmoitin koiran nimen ja aikoi ottaa käyttöön heti koiralle puhuessaan.. täällä nyt sitten malttamattomana odotellaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ihana söpistelijä! :heart:
On se :heart: ei valitettavasti vaan päästä aiemmin katsomaan ennen ku haetaan kotiin. Ihan puhtaasti siksi, että on 250 km matkaa ja just viime viikolla tultiin sieltä kotiin. En näillä polttoaineen hinnoilla raski kauhean useasti ajella.. onneks saatiin noita kuvia niin niitä saa tuijotella =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
eeeeeeiiiih!arvaa iskikö täs nyt hirvee hauva-vauvakuume :kieh:
ehana :heart:
:whistle: ;)
mä en ensin ollut ihan fiiliksissä tuon koiran suhteen (olisin halunnu sakemannin), mutta mies halusi välttämättä tuon rodun ja annoin periksi. Mutta kyllä tuo kuva multakin sydämen jo sulatti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mulla oli kans lapinkoira jämä eli 9v ja nyt tahtoisin uuden!!on sit niin helppo kouluttaa ja lapsiperheesee paras valinta =)
Kiitos näistä sanoista :flower: just tuo koulutettavuus ja lasten kans toimiminen oli miehen kriteerinä ennen kaikkea. Sit vasta ulkonäkö..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Onnea pienestä Tessasta!! Mukava rotuvalinta. =)
Tuo linkki ei muuten näkynyt minulle.
Kiitos! Kyllä mä alan tottua ajatukseen, kiitos ahkeran netissä istumisen... miksikähän sulla ei aukee tuo linkki, mulla ainaki aukesi :/
No nyt aukesi kun kokeilin uudelleen. Tosi nätti pikkuinen! :heart: Minun kaverillani on lapinkoiria ja ne on oikein mukavia rekkuja. Voisin jopa itselleni harkita itselleni sellaista, kun joskus lopetan pk-harrastamisen. =)

 

Yhteistyössä