Menee hermot tohon vauvaan!!!

Toi vaan huutaa, ei viihdy oikein missään, ei suostu ottaan maitoo eikä velliä. Yleensä on niin kiltti eikä huutele turhia mutta nyt ei sitten oo mikään hyvin. |O Mä en jaksa enää... :'(
 
:hug: Minkä ikäinen vauva sulla on? Voiskos hänellä olla vaikka hiki? Jos on alunperin hermostunut jostain ja sit huutanut itsensä hikeen niin nyt sitten on sen takia "hermo kireällä" ? Sellanen tuli mieleen. Meidän jätkät oli vauvana sellaisia että jos oli kuuma niin kiljuivat kuin palosireenit. Koita jaksaa! Eikä yksikään vauva ole huutamisesta rikki mennyt mutta hermoja se tietysti vanhemmilta vaatii.
 
Profiilista kurkkasin että pieni olis 8kk nyt. Hampaita luultavasti tekee; menee ohi kun ovat puhjenneet. Anna pureksittavaa; ikeniä kutittaa ja tekee olon ilkeeksi. Se viilennettävä (pakastimeen hetkeksi) pururengas on kätevä ko. vaivaan.
 
Heti on joku harmaana syyllistämässä kun oon nuori äiti... Ei sen kuumakaan pitäisi olla, ihmettelen vaan kun ei kelvannu edes maito nyt illalla... Mies on töissä että siitäkään ei oo apua (ei kyllä olis vaikka ois kotonakin). Kai se kohta väsähtää, äskön tosin kun kattoin niin yks vaan naureskelee pinnasängyssä... :)
 
pia
Alkuperäinen kirjoittaja mysla:
Heti on joku harmaana syyllistämässä kun oon nuori äiti... Ei sen kuumakaan pitäisi olla, ihmettelen vaan kun ei kelvannu edes maito nyt illalla... Mies on töissä että siitäkään ei oo apua (ei kyllä olis vaikka ois kotonakin). Kai se kohta väsähtää, äskön tosin kun kattoin niin yks vaan naureskelee pinnasängyssä... :)
Kuka syyllisti siitä että olet nuori äiti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mysla:
Heti on joku harmaana syyllistämässä kun oon nuori äiti... Ei sen kuumakaan pitäisi olla, ihmettelen vaan kun ei kelvannu edes maito nyt illalla... Mies on töissä että siitäkään ei oo apua (ei kyllä olis vaikka ois kotonakin). Kai se kohta väsähtää, äskön tosin kun kattoin niin yks vaan naureskelee pinnasängyssä... :)
juu, niitä harmaita on yllättävän paljon liikkeellä ;) Se on jännä ettei vauvojen ongelmista aina tiedä. Ja tietenkin viimeiseen asti sitä yrittää tehdä parhaansa. :hug: hyvä että naureskelee jo! =)
 
Gloria Mundi
Mina luulin etta profiiliin piti katsoa siksi etta sielta nakee sen etta ap'lla on kokemusta jo vauvoista - ettei ole ensimmainen kyseessa. Ja luulin jopa etta tama 'hermot vieva vauva' on ap'n 3 vauva.
 

Yhteistyössä