Meneekö miehesi lasten kanssa samaan aikaan nukkumaan?

  • Viestiketjun aloittaja "niiu"
  • Ensimmäinen viesti
"xoxo"
Meillä menee nykyään mies ja lapsi samaan aikaan nukkumaan. Ennen mentiin kaikki samaan aikaan. Pari viikkoa meni että lapsi oppisi että äiti jää vauvan kanssa hereille ja jopa telkkarikin saattaa melskata ja vauva itkeä.
Varmasti oppisi nukahtamaan yksinkin kunhan saadaan sellainen aika että voidaan alkaa treenaamaan, nytkun mies herää joka aamu neljältä töihin niin ei olla viellä aloitettu.
 
a.p.
[QUOTE="vieras";24261687]no sit on turha marista jos on ite ongelman aiheuttanu eikä halua sitä kuntoon hoitaa. minkähän ikänen tämä pienempi on?[/QUOTE]

selvä juttu. asia täysin ymmärretty. mä todellakin vaikenen nyt, tiesi taas mitä kaksplussalta voi odottaa.
 
En mä mököttäis muuten, mutta kun edes viikonloppuna ei voi sinnitellä.
Ja tää on viikon jokaisena päivänä ja suurinpiirtein myös kuukauden jokaisena päivänä.

Jos tämä olisi satunnaista niin en todellakaan valittaisi! Tai edes kerran viikkoon sais miehen kanssa olla, kun muuten ei meillä ole mahdollisuutta olla kahdestaan.
Ajatelkaa omalle kohdalle...
Siis meilläkin mies nukahtaa joka ilta enne mua, joko sohvalle tai sänkyyn. Ei se pysy kirveelläkään hereillä. Nukahtaa ennen kymmentä. Nytteki kuorsaa tossa sohvalla.
 
Tönt
ap, minkäikäinen teidän uniongelmainen on?
meillä on kans uniongelmainen ja olen oppinut että joskus sortuu asioihin kun tuntuu ettei keinot muuten riitä. varsinkin kun on tositosi väsynyt luovuttaa helpommin. tsemppiä ja toivottavasti helpottuu kun lapsi kasvaa. :hug:
 
asiufhjd
kurja tilanne... En osaa sanoa neuvoja kun omat nappulat (4v ja 3v) menevät huoneeseensa kasin jälk. nukkumaan...

tuli mieleen et onko teillä koskaan seksiä, jos teidän ainut yhteinen aika olisi illalla lasten mentyä nukkumaan?
 
Meillä on mennyt taas takapakkia ton nukkumaanmenon kanssa. Taas joutuu istuu keskellä huonetta ja hokea hyvää yötä, hyvää yötä jotain puolen tuntia - 45 min... Vielä vähän aika sitten ne osas nukahtaa ihan itte, kun vaan lupas että äiti tai isä on jossain lähellä. Toivottavasti tää on väliaikaista. Nyt alkaa ihan järjetön huuto ja itku jos yrittää lähteä ennen kuin ovat nukahtaneet.

Mutta on se taas toisaalta niin että pieni aika se on olla lasten seurassa kun ne pieniä, en näe siinä mitään pahaa jos muutaman vuoden vaikka keskeyttääkin elämänsä joka ilta lasten nukkumaan menon takia.

Mä nykyään just istun pienellä tuolilla koska makuuasennossa lattialla tarkoittaaa mulla hyvää yötä. Ja sit herää kolmelta yöllä paikat ihan jumissa....:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24261572:
Miksi sitten nukutatte yhtäaikaa?

Nukuta sinä, jos kerran pysyt hereillä?



Meillä mies nukuttaa lapset likipitäen aina ja yleensä myös nukahtaa itse. Mutta joutuu toki lähteä töihin todella varhain. Mulle sopii, mä todella tarvitsen oman hiljaisen hetkeni ja se on iltaisin kun muut nukahtavat.
Mulla vähän sama. Olen niin tottunut omiin hiljaisiin iltoihini, että alkaa ärsyttää jos mies valvoo useana iltana peräkkäin yhtä myöhään mun kanssa. Noloa edes myöntää....
 
Ai, keskustelu olikin kääntynyt (jatkanut matkaa... ;) ) lasten nukahtamis(ongelmiin).

Meillä on kaikki neljä lasta nukutettu. Siis jompikumpi vanhemmista istuu pimeässä huoneessa ja odottaa lapsen vaipumista uneen. Ei mikään ongelma ole koskaan ollut meille. Yleensä nukahtavat nopeasti ja nukutusajan voi käyttää vaikka itsensä virkistämiseen.... :D Yhdelle lauloin kaikenlaisia lauluja (lastenlauluista suomipoppiin) ja nautin siitä itsekin. Kesäisin luen kirjoja. Pelaan kännykällä. Surffaan netissä. Kuuntelen musaa. Voimistelen. Tai sitten nukahdan lattialle ja mies käy herättämässä ennen kuin menee itse nukkumaan.

Eikä lapset tarvitse nukuttamista muutamaa vuotta enempää. Ja sitten illat ovat jo taas aivan omia... kunnes murkkuikäiset valtaavat iltaisin olohuoneen outoine vaatimuksineen saada katsoa sitä sun tätä teeveestä. Puhumattakaan siitä, että nehaluaa keskustella! Ei mitään omaa aikaa.... :D
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="eee";24262039]Mulle tuli kans mieleen, et onko teillä seksielämää ollenkaan, jos illalla ei ole kahdenkeskistä aikaa? Vai ehdittekö sit päiväsaikaan harrastaa?[/QUOTE]

No voihan sitä harrastaa vaikka hyvin varhain aamusta tai sitten yöllä... :D

Tai tosiaan tehdä seksitreffit kotona kun lapset ovat poissa. :p
 
"a.p"
[QUOTE="eee";24262039]Mulle tuli kans mieleen, et onko teillä seksielämää ollenkaan, jos illalla ei ole kahdenkeskistä aikaa? Vai ehdittekö sit päiväsaikaan harrastaa?[/QUOTE]

vastaan vielä tähän, tää keskustelu tosiaan meni taas aivan jonnekki muualle kuin alunperin oli tarkoitus, vaan uuttahan se ei tällä palstalla..


siis vastaus kysymykseen: eipä juuri. niinä todella harvoina iltoina kun mies ei nukahda niin ehkä joo.
kuten jo sanoin, meillä ei olisi kahdenkeskistä aikaa muulloin kuin iltaisin.
 
tuollahan ne kaikki kolme tuhisee sängyissään. Sama juttu iltapäivällä. Ja eilen illalla, ja yleensäkin jos mies nukuttaa lapset. Ei mua haittaa. jos mä en halua että mies nukahtaa niin nukutan itse lapset. Tai siis jätän nukkumaan, meillä vain mies nukuttaa, minä pistän nukkumaan ja lapset nukahtaa itse. :whistle:
 

Yhteistyössä