Menen aamulla töihin ja nyt riipasen kännit, mitä mieltä olet?

  • Viestiketjun aloittaja Kellopelitön
  • Ensimmäinen viesti
alottaja
Saatat hyvinkin olla humalassa vielä pitkälle seuraavaan päivään. Riippuen tietysti juotujen alkoholiannosten määrästä.

Todella toivon, että ymmärrät lopettaa/joku sinut toiminnastasi narauttaa. Ihan jo itsesikin takia, ennen kuin mitään vakavampaa sattuu esim. potilaiden kanssa.

Ja ihan mielenkiinnosta: Millä kuljet aamulla töihin?
En ole humalassa, kun lähden töihin, en todellakaan. Alotan juomisen klo 15.30 ja lopetan klo 21.00, meen nukkumaan 01.00 ja sitä ennen syön tukevasti, koska on aika kova nälkä vielä ennen nukkumaanmenoa, ja kattelen telkkaria. Eli juomatonta aikaa kertyy kuitenkin ihan riittävästi.
 
alottaja
Yritä nyt ymmärtää että mihinkään työpaikkaan ei mennä maistissa. Varsinkaan minnekkään potilasosastolle. Suosittelen sulle alanvaihtoa, jos toimintasi on mielestäsi ok.
En ole humalassa kun meen töihin, mulla on alkomittari kyllä työpaikalla jos sitä tarvii käyttää ja tulee aina puhdas 0.00. tulokseksi, en siis todellakaan ole kännissä töissä!
Kyselin vaan mielipiteitä... jotkut kollegat esim. rentouttaa itseään ottamalla jotain rentouttavia lääkkeitä, mielestäni he ovat enemmänkin "pöpperössä" tai ajatuksissaan aamulla minuun verrattuna, olena vastuussa yksiköstä eli pidä tärkeänä sitä, että olen todellakain toimintakunnossa. Olen opiskellut pitkään ja uraa nyt takana vuosia ja olen päässyt hyvään johtavaa asemaan omassa työssäni enkä nyt todellakaan ole ajatellut, että joka ilta olen humalassa.
 
Dagen efter:lle ei!
En ole humalassa kun meen töihin, mulla on alkomittari kyllä työpaikalla jos sitä tarvii käyttää ja tulee aina puhdas 0.00. tulokseksi, en siis todellakaan ole kännissä töissä!
Kyselin vaan mielipiteitä... jotkut kollegat esim. rentouttaa itseään ottamalla jotain rentouttavia lääkkeitä, mielestäni he ovat enemmänkin "pöpperössä" tai ajatuksissaan aamulla minuun verrattuna, olena vastuussa yksiköstä eli pidä tärkeänä sitä, että olen todellakain toimintakunnossa. Olen opiskellut pitkään ja uraa nyt takana vuosia ja olen päässyt hyvään johtavaa asemaan omassa työssäni enkä nyt todellakaan ole ajatellut, että joka ilta olen humalassa.
Eli työmoraali on hukassa. Eli kun muutkin tekee väärin töissä, niin säkin voit tehdä.
 
Dagen efter:lle ei!
Mä ymmärrä miksi tästä nyt sitten piti ketjua edes tehdä? Jos ei kerran mitään ongelmaa ole? Jos et ole töissä enää humalassa, etkä krapulassa ja olet aivan skarppina aamusta asti vastuussa kaikesta ja kaikista, niin...
Tuli tunne että ap yrittää todistella jotain (kuten alkoholistit tekee ) kuten osoittaa omaa paremmuuttaan ja "oikeuttaa" juomisensa.

Mä olen sen verran tiukkapipoinen nutturapää että, en hyväksy kännihakuista juomista päivää ennen työpäivää/-vuoroa. Kuten en myöskään huumeiden käyttöä.
 
Tuli tunne että ap yrittää todistella jotain (kuten alkoholistit tekee ) kuten osoittaa omaa paremmuuttaan ja "oikeuttaa" juomisensa.

Mä olen sen verran tiukkapipoinen nutturapää että, en hyväksy kännihakuista juomista päivää ennen työpäivää/-vuoroa. Kuten en myöskään huumeiden käyttöä.
Alkoholistin tyttärenä tiedän tämän varsin hyvin. Siksi olikin pakko tälleen vähän sarkastiseen sävyyn purkautua. Vi*uttaa kun ihmiset ensin ottaa itse asiat puheeksi ja sitten kun "moraalisaarnaa" alkaa tulla niin mitään ongelmaa ei sitten enää olekaan (paitsi muilla ihmisillä tietysti).
 

Yhteistyössä