Meni sitten viemäri tukkoon

Ihan ensimmäiseks kannattaa nostaa se ritilä ja käsin repiä sieltä kaikki töhnä ja hiukset mitkä vaan irti saa. Mä laitan jonkun muovipussin käteen, tongin viemäriä ja sit käännän sen pussin nurin niin jää moskat sisään.

Jos senkään jälkeen ei vedä niin sitten jotain tököttiä. Mä suosin WC-kukkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ei mikään misteri, käyt ihan rautakaupasta sitä ehtaa ainetta. En nyt muista tökötin nimeä, mutta varmasti auttavat siellä. Noista markettien höpöttimistä ei ole yhtään mitään hyötyä.
Näin on! Ainakin meillä on ollut sellaista raejuttua ja hyvä etten itse mennyt viemäriin mukana kun kohina vain kuului kun aukesi röörit :D
 
Kannattaa tosiaan hakea jotain kunnon tököttiä. Ne nestemäiset ei auta ollenkaan. Ennemmin sitä rakeista, mitä myydään ainakin rautakaupassa. Olen nähnyt myynnissä myös isommissa ruokakaupoissa.
 
lähimpään tökötti kauppaan on 6km ja kävellen en jaksa lähtee.. laiska :ashamed: lähikaupasta sais tota misteriä, mut taidan jättää ostamatta :/

Täytyy koittaa tota etikkaa ja soodaa!! Paljon ja missä suhteessa?

Oon kaivanu jo kädellä ja tiskiharjalla, mut sieltä ei tuu mitään, oiskohan hiukset ja möhnät valunu syvemmälle ja tukkinu sen sitten.
 
Viblsp
Mie ostin jotain halpistököttiä (Eldorado?) ja jotain vähän kalliimpaa. Hyvin toimivat.

Kokemusta on kyllä niistä jauheistakin. Olikohan se Tukos-Tuomas tms. :D Ihana sihinä kun syövytti(?) tukoksen pois ja alkoi toimia taas.
 

Yhteistyössä