Menihän ekaa kertaa jauhot suuhun ovea avatessa!

Tossa joku aika sitten joku pimpotteli ovella, herätkää-lehteä ei näkynyt mutta joku muu ylösnousemus-lipare kuitenkin.
Mä osaan napauttaa noille uskontuputtajille hyvästikin, mutta nyt pakko myöntää että en saanut sanaa suustani, kun uskontuputtajana toimi kahden lapsensa kanssa vaunujen kera kulkeva nainen :eek:

Tosi hienoa, jos nyt mun nätisti lapusta kiittäminen ja kiireisiin vetoaminen saa nuo tuollaiset ravaamaan urakalla tossa ovella :kieh:

Tulkaas ens kerralla vaikka kaikki, ilman kersoja, niin teen selväksi ettei kiinnosta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Mä olen ihan kohteliaasti sanonut kaikille tuputtajille,että ei ole mun juttu oli mukana sitten lapsia,vanhuksia tai kehitysvammaisia.Hyvin ovat kerrasta ymmärtäneet kun asian on oikein ilmaissut.
Kautta aikojen mun kohteliaisuuteni ja ateismiin vetoamiseni on saanut ne vaan innostumaan mun käännyttämisestä. Se on pirun ärsyttävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Mä olen ihan kohteliaasti sanonut kaikille tuputtajille,että ei ole mun juttu oli mukana sitten lapsia,vanhuksia tai kehitysvammaisia.Hyvin ovat kerrasta ymmärtäneet kun asian on oikein ilmaissut.
Kautta aikojen mun kohteliaisuuteni ja ateismiin vetoamiseni on saanut ne vaan innostumaan mun käännyttämisestä. Se on pirun ärsyttävää.
Sulle on osunut sitten sitkeitä pirulaisia.Mulla ne on aina kiltisti lähteneet eivätkä oo uutta retkeä tehneet.Mutta rasittavia ne on,sitä en kiellä.
 
Lipton^
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mitä siinä oli kauheeta, et sillä oli lapset mukana? Eikö se vai meinannut lähteä, kun käskit, vai mikä hätänä?
Lapset pitäs jättää pois tollasista.
miksi?
Koska käännyttäjät tietävät suurimman osan ihmisistä vastaavan sillain,mitä he ei halualasten kuullensanoa. Lpaset on kyllä parhaita suojakilpiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Sulle on osunut sitten sitkeitä pirulaisia.Mulla ne on aina kiltisti lähteneet eivätkä oo uutta retkeä tehneet.Mutta rasittavia ne on,sitä en kiellä.
Joo, saa nähdä miten täällä käy. Edellisessä kämpässä ne otti tehtäväkseen käännyttää meitä, kun sattuivat vielä kesken nimiäisten käymään.. voi että oli oli sillon ilmeet, ku kolme jehovaa oli oven takana ja totesin et meillon pakanalliset nimiäiset menossa, että voittekos poistua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Koitas joku kerta alkaa käännyttä niitä ateismiin!Pidät eteisessä varalla netistä haettuja lappuja ja nidot niitä valmiiks yhteen,jotta voit antaa vastalahjan Vartiotornista. :saint:
Muistan, kun joskus kerkesin nähdä ikkunasta että oli kierrokselle tulossa jotain hihhuleita.. kaivoin pikavauhtia ison pentiksen kaulaan ja vedin silmät mustaksi ja mustat vaatteet kaapista. Kun ne sitten tuli mun ovelle, örisin vaan että täällä palvotaan saatanaa.. ei näkynyt siellä sen jälkeen ketään B)
 
...
Mulle on jäänyt mieleen esikoisen vauva-ajalta sellainen tapaus, kun oven takana oli vanhempi nainen ja nuori nainen samaisissa uskonasioissa. Mulla oli vauva sylissä, kun menin ovelle ja tämä nuorempi nainen kysyi vauvan ikää ja kertoi sitten, että itsellään oli parin kuukauden ikäinen vauva kotona.

Mulle tuli siinä hormonihuuruissa niin paha mieli sen vauvan puolesta, kun ajattelin, että äiti kulkee ovelta ovelle ja vauva viettää aikaa jonkun muun kanssa. Teki mieli sanoa, että eikö sun pitäisi olla sen vauvasi kanssa kotona myös, mutta jäi sitten sanomatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shokeerattu Letkajenkka:
Koitas joku kerta alkaa käännyttä niitä ateismiin!Pidät eteisessä varalla netistä haettuja lappuja ja nidot niitä valmiiks yhteen,jotta voit antaa vastalahjan Vartiotornista. :saint:
Tampereen vapaa-ajattelijoilla oli takavuosina jaossa pieniä kirjasia, joiden kannessa luki koristeellisin kirjaimin "Mitä Jumala on ilmoittanut meille?". Sivut olivat aivan tyhjiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulle on jäänyt mieleen esikoisen vauva-ajalta sellainen tapaus, kun oven takana oli vanhempi nainen ja nuori nainen samaisissa uskonasioissa. Mulla oli vauva sylissä, kun menin ovelle ja tämä nuorempi nainen kysyi vauvan ikää ja kertoi sitten, että itsellään oli parin kuukauden ikäinen vauva kotona.

Mulle tuli siinä hormonihuuruissa niin paha mieli sen vauvan puolesta, kun ajattelin, että äiti kulkee ovelta ovelle ja vauva viettää aikaa jonkun muun kanssa. Teki mieli sanoa, että eikö sun pitäisi olla sen vauvasi kanssa kotona myös, mutta jäi sitten sanomatta.
Niih, jatkais sitä tuputtamista sitten kun kersa on vähintään sen 3v :kieh:
 

Yhteistyössä