Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

Pin
No olisin minä ainakin äkkiseltään ajatellut juuri sinuksi, joten ei tässä aloituksessa ollut mitään outoa... Kuitenkin jo vakiintunut käyttäjä vaikka harmaana onkin pyörinyt täällä.

Hyvä tietää siis.
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
"
Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin?"
Niin? En tuossakaan puhu omasta mitään.

Voin myös sanoa "minun työpaikkani", "minun kotikuntani", "minun naapurini", mutta ei minä silti kuvittele, että minulla olisi näihin asioihin joku yksinoikeus tai että omistaisin ne. Sinulla ei varmaan ole työpaikkoja eikä naapureita eikä kotikuntaa eikä myöskään etunimeä.
 
Niin? En tuossakaan puhu omasta mitään.

Voin myös sanoa "minun työpaikkani", "minun kotikuntani", "minun naapurini", mutta ei minä silti kuvittele, että minulla olisi näihin asioihin joku yksinoikeus tai että omistaisin ne. Sinulla ei varmaan ole työpaikkoja eikä naapureita eikä kotikuntaa eikä myöskään etunimeä.
vänkää vatipää keskenäs. mä en jaksa aina vääntää sulle joka sanaa rautalangasta .
 
Tästä ketjusta huomaa hyvin mikä on "säpäle jankkaa"-legendan taustalla.
Säpäle jaksaa perustella ja kyseenalaistaa jopa niitä urpoista urpoimpia, jotka eivät edes erittäin selkeästi ilmaistua asiaa tajua (tässäkin ketjussa huomaa) ja tämä on ilmeisesti sitten "jankkausta".

En tajua, kuinka tällaisestaKIN asiasta saa jankattua, mutta näköjään. Itse en jaksaisi yhtä kärsivällisesti kuin säpäle selittää, ihan kuin pikkulasten kanssa keskustelisi.
 
Ärsyyntyjä
Olisi aivan järkyttävää jos säpäle kuuluisi omaan työ-, kaveripiiriin tai sukuun niin, että olisi pakko olla hänen kanssa tekemisissä.

Aivan järkyttävän ärsyttävä tyyppi.
 
vierailijaaa
Ja tässä tapauksessa voi jopa sanoa, että se "säpäle harmaana" on säpäleen ihan oma. Ihan tarkoituksella ja säpälettä kiusatakseen on tämä nyt rekattu, kukaan ei vahingossa tuollaista nikkiä keksi.. Eli tarkoitus on ollut omia säpäleen nimi ja mahdollisesti tehdä kiusaa kirjoittelemalla tänne kaikenlaista.
 
IhQ
Siis mikä tässä nyt oli vaikeeta ymmärtää? Säpäle on rekkautunut nimimerkki ja jos syystä tai toisesta harmaileekin, on aina käyttänyt nimeä säpäle harmaana, jonka joku on nyt rekisteröinyt?
Ite aattelisin että se on tää yks ja sama säpäle, joka kirjottelee sillä säpäle harmaana-nimelläkin. Että sikäli hyvä tietää ettei niin olekaan.
 
Boobabe
Siis mikä tässä nyt oli vaikeeta ymmärtää? Säpäle on rekkautunut nimimerkki ja jos syystä tai toisesta harmaileekin, on aina käyttänyt nimeä säpäle harmaana, jonka joku on nyt rekisteröinyt?
Ite aattelisin että se on tää yks ja sama säpäle, joka kirjottelee sillä säpäle harmaana-nimelläkin. Että sikäli hyvä tietää ettei niin olekaan.
peesi
 

Yhteistyössä