Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

vieraigglija
Ei kukaan voi sun nimimerkillä rekkautua, ellet ole jaellut salasanaasi. Älä väitä että eri salasanalla voi rekkautua sun nimimerkillä, aivan hölmö logiikka sulla. Salasanat on nimenomaan sellassia että niitä on vain yks per nimimerkki. Sä olet jaellut salasanaasi jos joku sitä käyttää.
Vähän sama kuin väittäisit että syövän voi parantaa sun isäsi syljellä. Turha väittää, siinä' ei ole mitään loogisuutta, sylki ei paranna syöpää.
 
Miksi väität, että joku on kirjautunut harmaalla nikilläsi, harmaat ei ole rekisteröity.
Siksi, että minä olen käyttänyt sitä harmaata nikkiä --> minun nikkini --> mutta huom! koska sitä ei ole rekisteröity, se on vapaata riistaa. Ymmärrän tämän, sitä ei tarvitse minulle selittää. Kunhan ihmettelin, miksi joku haluaa rekisteröidä nikin, jota joku muu on käyttänyt pitkään.

Oliko vielä jotain epäselvää. Voin kyllä ilomielin selittää. Luulin, että kanssani keskustelu on joidenkin mielestä vastenmielistä, mutta näköjään joku tykkääkin tästä änkkäämisestä. :D
 
Pin
SIIS MITÄ SÄ DRAAMAILET SÄPÄLE, oot niin oksettavan inhottava en haluu puhuu sun kaa SIIS MITÄ SÄ DRAAMAAT!? En kyllä ikinä halua jutella sulle, oot vastenmielinen. Miksi se on muka sun nikki. MIKSI (en siis halua jankuttaa sun kanssa, yök!)

:D
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
vieraiGGlija
Siksi, että minä olen käyttänyt sitä harmaata nikkiä --> minun nikkini --> mutta huom! koska sitä ei ole rekisteröity, se on vapaata riistaa. Ymmärrän tämän, sitä ei tarvitse minulle selittää. Kunhan ihmettelin, miksi joku haluaa rekisteröidä nikin, jota joku muu on käyttänyt pitkään.

Oliko vielä jotain epäselvää. Voin kyllä ilomielin selittää. Luulin, että kanssani keskustelu on joidenkin mielestä vastenmielistä, mutta näköjään joku tykkääkin tästä änkkäämisestä. :D
Älä viitsi väittää, että joku on rekannut sun harmaan nikkisi, kun ei ole mahdollista. Kai ymmärrät etteivät harmaat kirjaudu, ymmärrätkö?
Miten mahtaisit tuon ymmärtää.
 
Älä viitsi väittää, että joku on rekannut sun harmaan nikkisi, kun ei ole mahdollista. Kai ymmärrät etteivät harmaat kirjaudu, ymmärrätkö?
Miten mahtaisit tuon ymmärtää.
No niin, jos tosiaan tätä haluat. Täältä pesee.

Miksei muka olisi mahdollista? Kirjautuminen ja rekisteröityminen ovat eri asioita. Tottakai harmaa voi rekkautua ja sen jälkeen kirjautua. Eihän sinun logiikallasi kukaan voisi koskaan rekisteröityä.

Itse tätä kerjäsit..
 
Stanas
Ja mä yritin kirjoittaa Sirkkelinä, mutta en saanut. On jo käytössä kuulema. Ja mie oon vuosia sitä harmaana käyttänyt.
Pahoittelen mustalle Sirkkelille, että olen ollut todella veepää. Että ole hyvä vaan, voi olla että et saa kovin hyvää vastaanottoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: säpäle
juhan af sieni
Senkin olen jo pariin kertaan sanonut: kunhan ihmettelin. Ei tullut kyllä mieleenkään, että tästä nousisi tällainen mekkala. Ja näköjään monet muutkin palstailijat ovat huomanneet saman ilmiön ja joidenkin mielestä tämä oli ihan kiva tietää, eli ei ihan turha aloitus.

Tätä ilmiötä ei ole huomanneet kuin sienensyöjä joka väittää että ufot ovat siepanneet hänen harmaan nikkinsä.
 
vieraihhlija
Niin, "rekkautunut" tarkoittaa sitä, että rekisteröinti on tapahtunut jo. Se ei tarkoita sitä, ettei harmaa voisi rekisteröityä. Samalla logiikalla ainoastaan syntynyt voisi syntyä. Mietis nyt itsekin.
Sinä väität että joku on siepannut harmaan nikkisi ja rekisteröitynyt sillä, harmaa ei voi rekisteröityä edelleenkään, mustat voivat rekisteröityä. Jos sulla on salasana, olet musta. Harmailla (ainakaan psyykkisesti tässä maailmassa olevilla) ei salasanaa ole. Katso, ihme on tapahtunut, mäkin kirjottelen tässä salasanatta.
 

Yhteistyössä