Menikö joku nyt rekisteröimään minun harmaan nimimerkin? :O

Sinä väität että joku on siepannut harmaan nikkisi ja rekisteröitynyt sillä, harmaa ei voi rekisteröityä edelleenkään, mustat voivat rekisteröityä. Jos sulla on salasana, olet musta. Harmailla (ainakaan psyykkisesti tässä maailmassa olevilla) ei salasanaa ole. Katso, ihme on tapahtunut, mäkin kirjottelen tässä salasanatta.
Kuules nyt. Jos käytetään vielä tuota kanavertausta. Kumpiko voi kuoriutua, muna vai kana? Sinä nyt väität, että muna ei voi kuoriutua vaan ainoastaan kana, koska kana on kuoriutunut.
 
Mikset voisi olla vain säpäle? Miksi sinun piti olla säpäle harmaana?
Koska tapanani oli käydä palstalla kirjautumatta sisään. Ei siinä sen kummempaa draamaa ole.

Eli ihan vielä kaikille rautalankaa:

Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että joku rekisteröi nimimerkin "säpäle harmaana". Minä en ole missään valittanut, että se on yksinoikeudella minun ja että se on nyt minulta viety ja että sitä ei saisi rekisteröidä. Aloituksen pointti ei ollut angstata menetetyn nimimerkin perään.

Pointti oli se, että tein tällaisen havainnon, kuin yritin tuota nikkiä käyttää ja ihan vain ilmoitusluonteisena asiana tein aloituksen, että se en ole sitten minä, jos tällainen nikki tulee vastaan. Tämän voi ihan kuka tahansa lukea tuosta aloitusviestistä.

Vänkääminen ei siis tässä ketjussa johdu siitä, että minä olisin nyt itkemässä sen harmaan nikin perään vaan ihan siitä, että jotkut humoristit nyt halusivat päästä sanomaan, että Lissun lempinimi ei voi olla Lissu ja että ainoastaan kana kuoriutuu eikä muna.
 
vieraifdflija
Koska tapanani oli käydä palstalla kirjautumatta sisään. Ei siinä sen kummempaa draamaa ole.

Eli ihan vielä kaikille rautalankaa:

Minulla ei ole mitään ongelmaa siinä, että joku rekisteröi nimimerkin "säpäle harmaana". Minä en ole missään valittanut, että se on yksinoikeudella minun ja että se on nyt minulta viety ja että sitä ei saisi rekisteröidä. Aloituksen pointti ei ollut angstata menetetyn nimimerkin perään.

Pointti oli se, että tein tällaisen havainnon, kuin yritin tuota nikkiä käyttää ja ihan vain ilmoitusluonteisena asiana tein aloituksen, että se en ole sitten minä, jos tällainen nikki tulee vastaan. Tämän voi ihan kuka tahansa lukea tuosta aloitusviestistä.

Vänkääminen ei siis tässä ketjussa johdu siitä, että minä olisin nyt itkemässä sen harmaan nikin perään vaan ihan siitä, että jotkut humoristit nyt halusivat päästä sanomaan, että Lissun lempinimi ei voi olla Lissu ja että ainoastaan kana kuoriutuu eikä muna.
Älä selitä, äläkä väitä ettet ole väittänyt ja angstannut, kun jokainen sen on lukenut.

Jatka elämääsi. Kukaan ei voi sun salasanaasi käyttää, joten et voi väittää että joku voisi sinun nikkisi omia. Harmaat saavat olla minkä nimisiä haluavat, ja mustilla on vain se yksi nimi jota kukaan toinen ei voi käyttää.
 
Onko se musta "säpäle harmaana" alkanut kirjoittelemaan tänne mustana vai oliko ko. nikin varaaminen ihan silkkaa kiusantekoa?
Minä en ole nähnyt yhtään viestiä tuolta nimimerkiltä. On tätä näköjään muillekin harmaille nimimerkeille tehty.

Tein aloituksen oikeastaan siksi, etten oikein käsitä, miksi joku haluaa rekisteröidä tällaisen nikin ja oletin, että se on kaikkien muidenkin mielestä kummallistä, mutta se ei nyt näytä joitakin henkilöitä kiinnostavan ollenkaan.
 
Älä selitä, äläkä väitä ettet ole väittänyt ja angstannut, kun jokainen sen on lukenut.

Jatka elämääsi. Kukaan ei voi sun salasanaasi käyttää, joten et voi väittää että joku voisi sinun nikkisi omia. Harmaat saavat olla minkä nimisiä haluavat, ja mustilla on vain se yksi nimi jota kukaan toinen ei voi käyttää.
Näytäs nyt vielä missä olen angstannut, että nimimerkki on pelkästään minun? Muualla kuin sinun unissasi.
 
vierailijanikki
Öö, jos olen kirjautunut aikoja sitten nimimerkillä säpäle ja olen vuosikausia käyttänyt tuota "säpäle harmaana"-nimimerkkiä, niin eikö se ole minun nimimerkkini, silloin kun olen harmaana.

Noin sää sanoit tuolla ekalla sivulla, mutta kai tää on vaan ihmettelyä eikä harmaan nikin omimista.
 
vierailijavierailija
Ihan asian sivusta kommenttia..Se säpäleen harmaanikin rekkaaja on joku säpäleen vihamiehistä(naisista). Itse oon joskus eräällä toisella sivustolla rekannut semmoisen henkilön harmaa nikin kiusallani, joka ilkeili mulle jatkuvasti ilman syytä ko. sivustolla. tyypillä ei ollut rekisteröityä nikkiä ja kirjoitteli siellä vuosia samalla harmaalla vain.... En jäänyt koskaan kiinni, koska en ollut sen tyypin ainoo vihamies(nainen).
 
iu- harmaana
Ensimmäisen kerran ihan hemmetin pitkään aikaan tulin kurkkaamaan tätäkin palstaa, ja etusivulla heti tää ketju.

Hyvä tietää, että harmaa säpäle ei ole oikea harmaa säpäle, lempiselittäjäni. :) Kuuseen nuo, jotka väittävät sun vänkäävän: sähän vain perustelet loogisesti ja huolella, mikä on varmaan ärsyttävää niistä, jotka eivät itse siihen kykene. (Päätönkin ekalla sivulla kettuilemassa, mikä sillä nyt on? Pään sisäisiä huolia?)

Seuraavaksi jänskättää vain, onko joku onnistunut rekkaamaan tään "mun" (IKIOMAN!!!!! ;) )kahden merkin mittaisen nikin iu. Multa ei joskus silloin vuosia sitten nimittäin onnistunut...

Jaaha, nykyään ei näemmä onnistu enää ees harmaana. Viiva perään siis. :D
 
iu harmaana
Öö, jos olen kirjautunut aikoja sitten nimimerkillä säpäle ja olen vuosikausia käyttänyt tuota "säpäle harmaana"-nimimerkkiä, niin eikö se ole minun nimimerkkini, silloin kun olen harmaana.

Noin sää sanoit tuolla ekalla sivulla, mutta kai tää on vaan ihmettelyä eikä harmaan nikin omimista.
No miksi ihmeessä joku voi haluta omaksi nimimerkikseen jonkun toisen jo vuosia käyttämän harmaan nikin? Kyllä mäkin tota iu-nikkä aloin jo "omanani" pitää kun sillä vuosia kirjoittelin, ja varmaan olisin ainakin ihmetellyt, jos joku sen olisi rekannut itselleen.

Säpäle, sulla on ilmeisesti salainen ihailja, joka kovasti tosissaan haluaisi olla sä... :)
 

Yhteistyössä