Menisitkö töihin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eilen illalla lämpöä 37.6 ja nyt 37.2. Ei nuhaa, ei yskää. Pientä lihassärkyä, kolotusta ja viluisuutta... Iltaa kohden varmaan nousee taas lämpö. Työt alkaa kahdelta, sijaista olis vaikee saada...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Mulla oli samat oireet viikon verran ja kuljin koulussa ja sitten olikin jo keuhkokuume...
Jos mä meen tänään töihin ja koitan jaksaa. Huomenna sitten voisin jäädäkin pois, jos tänään illalla on huono olo. Mutta en mä ala leikkimään sen enempää tän kanssa...
 
-Jonttu-
Muista, että aamukuume on iltakuumetta huonompi juttu. Ilmoita jo tänään, että huomenna et tule työmaalle. Jos menet joka päivä pienessä kuumeessa töihin, niin se kuume ei lähde pois sitten millään. Voi jopa pahentua. Paranemisiin!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä noilla lämmöillä voi töissä olla, ainakin kevyissä sisätöissä.
Ei kai se pelkästään siitäkään kiinni ole. Vaan yleisestä voinnista. Sisätyötä mulla on, muttei aina niin kovin kevyttä ja helppoa.
 
ei noin vähästä pois
Jos mä jäisin himaan aina kun korvakuumemittari näyttää tota en
paljon töissä ehtis olla ollenkaan. Vasta kun menee yli 37.7 otan sen tosissaan ja jään kotiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Muista, että aamukuume on iltakuumetta huonompi juttu. Ilmoita jo tänään, että huomenna et tule työmaalle. Jos menet joka päivä pienessä kuumeessa töihin, niin se kuume ei lähde pois sitten millään. Voi jopa pahentua. Paranemisiin!
Onks noin? Miksi aamukuume/-lämpö on huonompi juttu? Kai mä laitan sitten viestiä eteenpäin, että ettivät huomen aamuksi sijaisen mulle. Ei se tästä nyt ainakaan tällä päivällä parane.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei noin vähästä pois:
Jos mä jäisin himaan aina kun korvakuumemittari näyttää tota en
paljon töissä ehtis olla ollenkaan. Vasta kun menee yli 37.7 otan sen tosissaan ja jään kotiin.
Mulla ei yleensä lämpö nouse edes tuonne 37.6. En edes muista, koska mulla on viimeksi ollut noin 'paljon'. Siinä 37:ssa yleensä vaan pyörii. Ja voi olla vaikka viikkotolkulla niissä lukemissa.
 

Yhteistyössä