menkka-gallup

  • Viestiketjun aloittaja teresa
  • Ensimmäinen viesti
teresa
1. onko sinulla koskaan ollut runsaat vuodot
2. oletko koskaan käyttänyt ekoina päivinä yösidettä päivälläkin
3. mikä on ison yöside jota olet käyttänyt runsaimpina öinä
 
Helpolla päässyt
1. ei milloinkaan
2. en koskaan
3. normaalia paksumpi side (ei varsinainen yöside, Always-satsiin kuuluna paksumpi side.

Ja näin on ollut aina, kk alkoivat kun olin 15 v ja vielä jatkuvat, olen 48v
 
Ninnu
1. aina

2. kyllä, olen joutunut käyttämään päivälläkin sitä alwayssin pisintä ja paksuinta sidettä koko vuodon ajan ja vaihto parin tunnin välein koska on ollut ihan märkä.

3. ei varsinainen yöside mutta vanhanaikainen lastenvaippa jota käytettiin muoviliinan kanssa.

Alkuvuodesta minulle laitettiin hormonikierukka ja vuodot ovat nyt todella niukat!! SUOSITTELEN!!!
 
Krisu
1. On ollut, meni hemoglobiini anemian puolelle.
2. Olen
3. Lasten vaippa.

Nyt on kolmatta vuotta hormoonikierukka ja vuodot ovat kokonaan olleet 2,5 vuotta pois. Todella tyytyväinen elämääni ja kierukasta en enää luovu.
 
N27
Ennen ehkäisyrengasta:

1. Kyllä, runsasta oli pari päivää
2. Alwaysin yösiteitä meni pari työpäivän aikana (eli 3-4 tuntia niin oli täynnä)
3. Olen käyttänyt niitä Vuokkosten ja Dailyn ""vaippamaisia"" siteitä, ovathan ne kauheita, mutta toimii. Ohuita en ole käyttänyt öisin jostain syystä. Lisäksi noissa on ei-muovinen pinta ja ovat halpojakin.

Niin ja renkaan käytön aloituksen jälkeen en tarvitse normaalisidettä paksumpaa milloinkaan, varastoon jäi supersiteitä, joilla ei nyt käyttöä...
 
dome
1. Ei.
2. En.
3. Perusside.

Joskus ekoina päivinä sitä hulahtaa enemmänkin vuotoa, mutta hassuinta on aina ollut se, että öisin en vuoda. Tosin aamulla pitää kipittää aika nopsasti vessaan, ennen kuin vuodot tyhjenee ulos kun nousee pystyyn. :D
 

Yhteistyössä