Mensan älykkyystestin tulos 115

-.-
Nyt tuli paska tulos, 108.. Yleensä ollu paljon parempi.

2 lasta riehuu ja kiukuttelee ympärillä, ei ihan kauheesti pystyny keskittymään :/ aikaa meni n. 5 minuuttia..
 
hypomensa
Mua on testattu koehenkilönä 14-vuotiaana (kyseessä joku tutkimus jossa arvioitiin ikärajan asettamista, 15 vuottahan se aikuisten testin ikäraja vissiin nykyään lopulta on). Sain 153 aikuisten testisarjalla, ja kutsun mensaan... mihin en sitten ollut kiinnostunut menemään.
 
"trh"
Älä kuseta. MENSAN nettitesti ei näytä kuin "yli 135" (sen yli meneviä ei näytetä siis numeroina!) ja jos jää alle 120, niin ei kerro sen tarkemmin, kuin että jäi alle kotitestin testausalueen. Suomen Mensa ry tuolla on se Virallinen nettitesti, muut on ihan huuhaata.
Ai miten niin Mensan nettitesti ei näytä tulosta joka on yli 135? Kyllä se mulla ainakin ennen näytti. (Ois ehkä jossain koneella tallessakin joskus vuodenvaihteessa tehty tulos, kun otan kaikista mahdollisista testeistä aina kuvankaappauksen, mutten jaksa alkaa etsimään, nykyisin en enää kyllä sais samaa. )
 
"vieras"
Netti testi näyttää kyllä yli 135, sillä äsken sain itse tulokseksi "noin 140". Sen tarkemmin se ei anna tulosta.

http://i5.aijaa.com/b/00884/12572223.jpg


No niin, siitä sitten kaikki menette lainaamaan ja elvistelemään ;D
 
Professional Griefer
Mulla herpaantui keskittyminen myös puolessa välissä. Ehkä pitäisi oikeasti tehdä tälle keskittymiskyvylle jotain
Jos tekisin sen sellaiseen aikaan, että olisin nukkunut 8h yöunet, käynyt aamupesulla ja pisulla ja saanut vaatteet päälle ja kahvin kauniiseen kouraan, jaksaisin varmasti keskittyä loppuun asti ja melkein kunnialla.

Siltikin se tulos olisi varmaan se 55.
 

Yhteistyössä